LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone kan geen mobiele data tellen!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
flash
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 aug 2005 12:27

Vodafone kan geen mobiele data tellen!

Ongelezen bericht door flash »

Ik heb in de afgelopen maanden problemen gehad met dataverbruik via Vodafone. Tijdens mijn verblijf in Frankrijk heb ik de Alles-in-1-op-Reis Dagbundel van 2 Euro aangezet.
Dat ging de eerste dag al fout. Hoewel ik wel de volkomen zinloze welkomst-sms-jes ontving, kreeg ik geen bericht dat mijn databundel bijna of helemaal op was.
Van de klantenservice kreeg ik de 'opdracht' om zelf een datateller te installeren. Wel eerst downloaden op mijn kosten natuurlijk :(
Door daarna zelf goed op te letten is de financiële schade beperkt gebleven.

De MyVodafone app kan al helemaal geen actueel verbruik weergeven. Zelfs niet in Nederland.

Ik vind dit een enorme blamage van een dergelijke grote provider. En de klantenservice? "Sorry meneer maar dat kunnen wij ook niet verhelpen, dient u maar een klacht in".
Dat heb ik gedaan; ik wacht al ruim 3 weken op een reactie :shock:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone kan geen mobiele data tellen!

Ongelezen bericht door Har06 »

flash schreef:Ik heb in de afgelopen maanden problemen gehad met dataverbruik via Vodafone. Tijdens mijn verblijf in Frankrijk heb ik de Alles-in-1-op-Reis Dagbundel van 2 Euro aangezet.
Dat ging de eerste dag al fout. Hoewel ik wel de volkomen zinloze welkomst-sms-jes ontving, kreeg ik geen bericht dat mijn databundel bijna of helemaal op was.

Van de klantenservice kreeg ik de 'opdracht' om zelf een datateller te installeren. Wel eerst downloaden op mijn kosten natuurlijk :(
Door daarna zelf goed op te letten is de financiële schade beperkt gebleven.

De MyVodafone app kan al helemaal geen actueel verbruik weergeven. Zelfs niet in Nederland.

Ik vind dit een enorme blamage van een dergelijke grote provider. En de klantenservice? "Sorry meneer maar dat kunnen wij ook niet verhelpen, dient u maar een klacht in".
Dat heb ik gedaan; ik wacht al ruim 3 weken op een reactie :shock:
Wat noem jij schade !!!

als je boven je MB komt gaat de teller lopen, toch netjes dat je eerst een waarschuwing krijgt

flash
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 aug 2005 12:27

Re: Vodafone kan geen mobiele data tellen!

Ongelezen bericht door flash »

Precies, daar gaat het nou net over: die melding van Vodafone kwam dus NIET!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone kan geen mobiele data tellen!

Ongelezen bericht door Har06 »

flash schreef:Precies, daar gaat het nou net over: die melding van Vodafone kwam dus NIET!
De verantwoordelijkheid voor het 35 MB verbruik in het buitenland blijft uiteraard bij de verbruiker liggen, een sms,je zou er wel moeten zijn, is natuurlijk niet te bewijzen, hoe groot bedraagt de schade?, ik heb in het verleden wel eens gemiddeld met Vodafone succes

Gesloten