LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile geeft klant nauwelijks keuze

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Richard38@
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2015 11:15

T-Mobile geeft klant nauwelijks keuze

Ongelezen bericht door Richard38@ »

Eind december heb ik bij de T-Mobile winkel in Heerhugowaard een nieuw abonnement afgesloten en daarbij los een nieuw toestel gekocht een Acer Liquid Z4.
Echter na 3 weken gaf de batterij van de gsm al problemen en heb ik deze ter reparatie gebracht bij de T-Mobile winkel in Beverwijk.
De medewerker in de winkel gaf aan dat de reparatie 2 tot 3 weken maximaal zou duren maar dat ik via de mail op de hoogte gehouden zou worden.
In deze 3 weken uiteraard geen enkele mail gehad vanuit T-Mobile dus op het eind van de derde week zelf maar de winkel ingestapt om te vragen. De batterij was onherstelbaar beschadigd(na 3 weken al??? :? ) en de Acer Liquid Z4 was niet meer leverbaar(vreemd dat ze me dat nit verteld hadden toen ik deze eind december kocht had ik nl een ander toestel gekozen). Hun aanbod was dat ik kon kiezen tussen 2 modellen: Huawey Ascent Y550 of Microsoft Lumea 535.
Mijn vraag of het niet mogelijk was om mijn aankoopbedrag van het toestel terug te krijgen was voor T-Mobile geen optie. Terwijl het ruimschoots binnen de 2 jaar garantie viel. Het komt er dus op neer: u moet maar kiezen tussen de 2 aangeboden modellen. Doet u dat niet koopt u maar zelf een ander model waarbij de volledige kosten voor eigen rekening zijn. Mag T-mobile de klant deze keus opdringen en weigeren hun geld terug te geven??

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: T-Mobile geeft klant nauwelijks keuze

Ongelezen bericht door Brainless »

Als u los een toestel hebt gekocht en deze is (binnen de garantie) niet meer te repareren, hebt u recht op of vervanging (hetzelfde product) of recht op de ontbinding van de koop en daarbij krijgt u het aankoopbedrag volledig terug.

Gesloten