LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN kwaliteitscontrole 2015

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
anemona

KPN kwaliteitscontrole 2015

Ongelezen bericht door anemona »

Ik krijg net een brief van de KPN met datum 6 februari 2015 dat ze mij (en wie nog meer ?) een monteur aan huis aanbieden om mijn internetaansluiting te komen testen.
Oh...denk ik dan...hoezo ?
Nou is het wel zo dat ik ca 6 maanden eea aan trammelant had met Internet wat niemand toen kon oplossen. Voor zover ik weet werkt het nu wel als behoren
Ik vraag me nu af: wie heeft ook dit aanbod gehad en wat heb je besloten: wel of niet doen ?

16again

Re: KPN kwaliteitscontrole 2015

Ongelezen bericht door 16again »

Vreemd verzoek, want de kwaliteit van je DSL signaal is prima remote af te lezen.
Is dit wel KPN?

anemona

Ongelezen bericht door anemona »

Dank voor je reactie en wat remote is weet ik niet.
De link die ze erbij geven is: http://www.kpn.com/gratis-kwaliteitscontrole maar die kan ik niet vinden
Telefoon nummer wat je kan bellen is 088-0200985.....
Met vriendelijke groet : Bob Mols
Vvvvreemd...!

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het is schandalig dat KPN de kwaliteit en dienstverlening wil verbeteren. Waar moeten we dan strak over kankeren op dit forum.

Oftewel: het maakt geen **** uit wat bedrijven als KPN proberen. Er zijn altijd zeikerds die weer wat te zeuren hebben.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

anemona schreef:Dank voor je reactie en wat remote is weet ik niet.
De link die ze erbij geven is: http://www.kpn.com/gratis-kwaliteitscontrole maar die kan ik niet vinden
Bij mij doet die link het gewoon. Lijkt inderdaad of KPN actief klanten benaderd, waar op afstand (=remote) vastgesteld wordt dat verbinding niet vlekkeloos loopt.

Mooi dat KPN de kwaliteit en dienstverlening pro-actief wil verbeteren. Anderzijds, dat is ook vorm van klantenbinding. Klanten met slechte verbinding zijn immers potentiele overstappers

Oepsie

Ongelezen bericht door Oepsie »

GJvdZ schreef:Het is schandalig dat KPN de kwaliteit en dienstverlening wil verbeteren. Waar moeten we dan strak over kankeren op dit forum.

Oftewel: het maakt geen **** uit wat bedrijven als KPN proberen. Er zijn altijd zeikerds die weer wat te zeuren hebben.
Gisteravond (en waarschijnlijk eerder ook al niet) deed de link het niet, dus niet zo vreemd als er dan twijfels ontstaan over óf het wel echt van kpn afkomstig is.
Daarnaast kan zo'n beetje alles wat de monteur gratis komt doen via remote ook gedaan worden (behalve een half loszittende kabel aandrukken natuurlijk ;) ). In combinatie met de niet werkende link genoeg reden tot twijfel.

Nu de link wel werkt lijkt me dit meer een actie om de monteurs aan de slag te houden, en kpn kennende zal het wel weer niet om een vriendenprijsje gaan. Wel positief natuurlijk als je inderdaad last hebt van een mindere verbinding en het zo opgelost wordt.

Gesloten