Hallo, daar ben ik weer.
Ik kreeg overigens keurig een reactie terug van de burgemeester. Ik kreeg er een formulier bij zodat ik via een snellere weg met advocaat voor minder geld (totaal €300) bij de rechter terecht kon.
Ik ben hier niet op ingegaan. Ik ga me niet in de schulden steken, omdat een ander nalatig is. Mijn zoon heeft nog steeds geen legitimatiebewijs. Binnenkort wordt hij 12 en kan ik zonder toestemming van zijn vader een ID-kaart regelen. Voor maar €28. Ik vond het de moeite waard om te wachten. Eerlijk duurt het langst. Van mijn ex heeft niemand ooit meer iets vernomen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ex zet geen handtekening voor paspoort kind
Re: ex zet geen handtekening voor paspoort kind
Als ik het voor de rechter had laten komen, zou mijn ex uit de ouderlijke macht worden gezet. Omdat hij geen toestemming gaf voor een paspoort en voor het onder invloed rijden met zijn zoon in de auto.
Maar zo zit ik niet in elkaar. Het is ook niet mijn doel hem kapot te maken. Ik wens hem zelfs het allerbeste. Mijn doel was alleen maar een legitimatiebewijs voor mijn zoon te krijgen.
Maar zo zit ik niet in elkaar. Het is ook niet mijn doel hem kapot te maken. Ik wens hem zelfs het allerbeste. Mijn doel was alleen maar een legitimatiebewijs voor mijn zoon te krijgen.