LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] test videobewerking

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
JB [[email protected]]

test videobewerking

Ongelezen bericht door JB [[email protected]] »

Leuk onderwerp in de uitzending van vanavond: videobewerkingsprogramma's. De geteste programma's varieerden van euro 50 tot 200, en de duurste was niet de beste! Jammer dat een van de beste programma's voor doorsnee consumenten niet eens in de test zat: iMovie van Apple. In andere tests als zeer gebruiksvriendelijk geprezen. Prijs? Installatie? Het wordt standaard bij de computer meegeleverd....

neo168

Re: test videobewerking

Ongelezen bericht door neo168 »

Maar goed, dat zou wel errud progressief / pro consument zijn. We hebben belangen... toch radar? Kop in het zand. of zoiets heet het

mike23 [[email protected]]

Ongelezen bericht door mike23 [[email protected]] »

Natuurlijk alleen weer de Windowssoftware. Tjdens de uitzending van de test komt wel steeds een Apple machine in beeld. Waar zouden ze die toch voor gebruike? Ook tijdens het spotje voor het werven van leden voor het Testpanel wordt schaamtelos een Mac-toetsenbord gebruikt. Ja, dan wel! Ga lekker door Radar met 1-zijdige belichting. Ik sluit me volledig aan bij m'n voorgangers op dit forum. Heb de neiging om te vragen; Wat schuift dat nou? Mike

wik

Ongelezen bericht door wik »

Ik sluit me ook helemaal an bij de meningen. het beste en goedkoopste progje (Imovie) werd helemal niet genoemd. Ik vond het ook een test van niks eigenlijk. Ik hoop dan dat ze het straks goedmaken in een Browser test. En dat daar uitkomt dat Explorer steeds meer terrein aan het verliezen is. Ook windows. Van een echte MAC liefhebber. Groetjes

fr@nk [[email protected]]

Ongelezen bericht door fr@nk [[email protected]] »

Ik miste anders ook een oordeel over het gratis met Windows XP meegeleverde "Moviemaker" en de update daarop "Moviemaker 2" Groet, Frank

Adam [[email protected]]

Ongelezen bericht door Adam [[email protected]] »

Ik verwachtte een objectief onderzoek. PC's en (minstens een tweetal) Macintoshes zag ik in beeld. Waar blijft nu de iMovie test? Die zou qua kwaliteit op de 1e plaats gekomen zijn, en qua prijs ook (wordt bij elke Mac gratis meegeleverd). Jammer!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beetje jammer, wellicht over het hoofd gezien! Ongetwijfeld het allerbeste video edit programma Apple's iMovie

lampoon [[email protected]]

Ongelezen bericht door lampoon [[email protected]] »

Hopelijk gebruikt Radar niet het argument, MS-grootste marktaandeel- dus groter kijkcijferbereik. Het ging er toch om wat het beste videobewerkingsprogramma is? Dan had iMovie zéker meegenomen moeten worden in de test.

Louis2

Ongelezen bericht door Louis2 »

Het is duidelijk dat de meesten hier teleurgesteld zijn dat het programma iMovie van Apple niet in de test is opgenomen. Maar het gratis programma Moviemaker in XP is ook niet genoemd. De meeste reacties hier vinden iMovie het beste videobewerkingsprogramma, maar ik gebruik Pinnacle Studio versie 9 en vind dat het beste programma. En ik heb XP. Ben ik ook tevreden mee en is voor mij ook gebruiksgemak. Wat ik wel jammer vind dat soms de duur van software-installatie meegenomen is in de test. Ik vraag me af wat dat voor invloed heeft op de werking van het programma, want eenmaal geïnstalleerd telt volgens mij het gebruiksgemak, de mogelijkheden, de stabiliteit van het programma en uiteindelijk het eindresultaat. En dat heb ik in de test gemist. Maar ook al zou Pinnacle Studio niet hoog gescoord hebben in de test, IK vind het een mooi programma en ik heb goeie resultaten er mee. En dat is toch wat telt? En zo zullen er ook anderen zijn die een ander programma, zoals iMovie, grandioos vinden.

MSP [[email protected]]

Ongelezen bericht door MSP [[email protected]] »

@apple-"fans" Willen jullie Apple-fundamentalisten eens ff lekker achter je achterhaalde kompioetertje gaan zitten i.p.v. rader te kijken. Als het over iPod's gaat heb je recht van spreken, dit is een infromatief programma voor een breed publiek. Ben benieuwd of alle minderheden zich door jullie gesteund mogen voelen ;) Een tevreden Microsoft Junk ! Ulead video Studio 8 rules !!!! (nu ook in het Nederlands)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

minderheden uitsluiten, heet dat niet discriminatie?

neo168

Ongelezen bericht door neo168 »

iMovie 4 is gratis voor elke NIEUWE Mac en als onderdeel van iLife '04 (Voor OS X 10.2 en hoger) a +- 70 euro's. Gezien het feit dat er ook paketten van 150 euro's in de test mee deden, acht ik Final Cut Express ook 'eligible' voor de kompetitie. En dan het belangerijkste, 2 categorieen: 1 Simpele gebruiker 2 Geavanceerde gebruiker en eventueel 3 de Pro! Voor cat 1 zijn Windows MovieMaker en iMovie zeker van de partij, maar waren alle programmas in de uitzending cat 2??? I dont think so. Er zaten minstens 2 stuks van cat 3 in, en hoewel leuk om te melden dat er programmas zijn voor de wintel die het wel goed doen (waarom geen Adobe Premiere (LE)), totaal nutteloos voor de gemiddelde consument. De gewone gebruker wil 1 tydslijn, 2 audiosporen en intuitiviteit in de software, of het wel of niet nederlandstalig is (met de correkte nederlandse termen) en of het het gewoon doet, en geen Pentium4 2 gigaherz. Pentium 3 800 mHz met 256 RAM en 10 gig HD moet genoeg zijn (500 mHz G3 Mac of beter) Dat moet Radar doen, en niet klakkeloos (uit financiele overwegingen) de PCM test doen... jammer voor dat meisje wat presenteert, maar zo kun je wel bij B&W roepen dat het iets moet betekenen, maar zo betekent het niets. En bijdeweg; ik heb 2 platformen thuis, Mac en Wintel

Gesloten