LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tono ondergoed
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 mei 2014 20:33
Re: Tono ondergoed
Ik heb 1,5 maand geleden ook een lingeriesetje op deze site besteld. Ik heb geen rekeningnummer opgeven omdat ze een acceptgiro zouden versturen. Deze heb ik ook keurig ontvangen. Ik had voor de zekerheid ook maar even de papieren die er bij zaten
doorgelezen. Wat een belachelijk abonnement waar je ineens lid van wordt. Ik heb onmiddelijk ook een e-mail adres opgezocht van Provea en een mail gestuurd met daarin dat ik ik geen producten meer wou ontvangen. Wel handig als bewijs. Bij bellen is dit wat moeilijker. Ik heb de volgende dag trouwens ook meteen een bevestiging op de mail gekregen. Ik hoop nu niet dat ik nog iets ga ontvangen..
doorgelezen. Wat een belachelijk abonnement waar je ineens lid van wordt. Ik heb onmiddelijk ook een e-mail adres opgezocht van Provea en een mail gestuurd met daarin dat ik ik geen producten meer wou ontvangen. Wel handig als bewijs. Bij bellen is dit wat moeilijker. Ik heb de volgende dag trouwens ook meteen een bevestiging op de mail gekregen. Ik hoop nu niet dat ik nog iets ga ontvangen..
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 sep 2014 15:46
Re: Tono ondergoed
ik begrijp niet dat de meeste mensen zeggen "ik ben er in gestonken"
wij hebben al een paar jaar Tono sokken. wij vinden het wel makkelijk als er eens per drie maanden nieuwe sokken op mat liggen. ik heb drie grote mannen in huis die er om vechten. wij hoeven nooit naar de stad om sokken te kopen. ze zijn inderdaad iets duurder dan een Hema, maar ze zitten fantastisch lekker. ik heb ook wel een voorraadje opgebouwd, maar sokken zijn in elk huishouden te kort, weg of in de was.
twee jaar terug hadden we even genoeg. toen kon ik met een telefoontje zeggen dat ik voorlopig even niets hoef. genoeg voorraad toen. sinds vorig jaar weer aangemeld. we krijgen weer elke drie maanden nieuwe sokken op de mat. voor ons Ideaal.
waarom mensen zeggen je kom er niet meer van af... onzin.
voor ons lang leve de TONO
wij hebben al een paar jaar Tono sokken. wij vinden het wel makkelijk als er eens per drie maanden nieuwe sokken op mat liggen. ik heb drie grote mannen in huis die er om vechten. wij hoeven nooit naar de stad om sokken te kopen. ze zijn inderdaad iets duurder dan een Hema, maar ze zitten fantastisch lekker. ik heb ook wel een voorraadje opgebouwd, maar sokken zijn in elk huishouden te kort, weg of in de was.
twee jaar terug hadden we even genoeg. toen kon ik met een telefoontje zeggen dat ik voorlopig even niets hoef. genoeg voorraad toen. sinds vorig jaar weer aangemeld. we krijgen weer elke drie maanden nieuwe sokken op de mat. voor ons Ideaal.
waarom mensen zeggen je kom er niet meer van af... onzin.
voor ons lang leve de TONO
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Tono ondergoed
Heb je aandelen TONO?miekemooij schreef: waarom mensen zeggen je kom er niet meer van af... onzin.
voor ons lang leve de TONO
Want door alle klagers voor leugenaar uit te maken, lijkt het er wel op.
Zolang je het zelf wilt, is het prima - maar TONO (en diverse andere merken van Courlux) sturen ook ongevraagd producten (prima, gratis is altijd leuk) maar daarna ook ongevraagd rekeningen en incassocowboys (niet leuk, en zelfs onrechtmatig).
Dus, pas eerst de werkwijze aan - voordat je slachtoffers van onrechtmatig handelen als leugenaar neerzet.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 feb 2015 21:32
Re: Tono ondergoed
Ik stond net echt met vraagtekens voor mijn brievenbus
Echt geniaal dit bedrijf
Echte onderbroekenlol
Ze hadden wel iets betere gegevens kunnen stelen...
Zowel mijn voornaam en achternaam kloppen niet en mijn adres is zelfs verkeerd gespeld
Vandaag kreeg ik mijn eerste verzending en ga kijken hoe het uitpakt.
Ik heb een hekel aan oplichters en alle zaken er omheen en weet dat ik ze geen pijn doe door te bellen of mailen, Misschien ook niet op deze manier maar toch ga ik het proberen
Graag wil ik hun kosten zoveel mogelijk laten oplopen, dit wordt mijn nieuwe hobby.
Dit is mijn plan van aanpak
Ten eerste, Laat ze maar komen die onderbroeken , ik wacht gewoon net zolang tot ze een deurwaarder sturen, (als ze dat uberhoubt doen want ik neem aan dat ze het niet voor elkaar hebben om een no cure no pay incassobureau in te schakelen aangezien ze dit vaker moeten verliezen als winnen)...
Pas wanneer de deurwaarder mijn huis komt taxeren dan ga ik een rechtzaak aanschrijven
Ik neem aan dat ze dan wel stoppen en schikken maar mocht dat niet zo zijn..(laten we het hopen!!)
Dan ga ik bij de rechter en als ik win alle kosten proberen te verhalen.
Tjahh...hoe zou of kan je dit ooit verliezen? Ze staan nou niet echt geloofwaardig en ze hebben totaal geen bewijs dat ik iets heb besteld... dit om een simpele reden... ik heb ook niks besteld.
De juridische kosten zijn onderandere...
De kosten van de advocaat, griffierechten, deurwaarderskosten, getuigen, deskundigen, reis- en verblijfkosten, uittreksels en eventueel de buitengerechtelijke kosten (kosten die zijn gemaakt voorafgaand aan het proces).
Duss zoveel mogelijk vrienden/kennisen/famillie zoeken die onderandere getuige zijn dat ik geen slips draag en nooit heb gedaan en die kosten verhalen
nouja de deurwaarderskosten maken ze al zelf.
reiskosten
(Mocht het mogelijk zijn) kosten voor mijn tijd en ongemak (buitenrechtelijke kosten)
Mijn advocaat houd ik voor de zekerheid dan maar wel van mijn rechtsbijstandsverzekering en deskundigen laat ik ook maar even zitten omdat niet altijd alle kosten te verhalen zijn.
Haha je zou maar een deskundige op een onderbroekenzaak weten te krijgen XD
Trouwens, iemand die een goede reden heeft om dit plan niet door te voeren, Daar hoor ik graag een reactie van.
Ik ga het zelf eerst wel even goed uitzoeken voordat ik het te ver laat lopen maar ik hoor graag andere ervaringen meningen en evt waarschuwingen
Ook hoor ik eventueel graag reacties hoe ik hun onkosten nog hoger kan maken
Voor dit soort praktijken hoeft niemand bang te zijn... pas wanneer je gaat bellen naar 0900 nummers wordt je genaait maar ze kunnen je voor de rest 0% iets maken.
Dussssss......
Geniet van je gratis onderbroek(en) iedereen!
Groet,
(Wat een) GareWereld
Echt geniaal dit bedrijf
Echte onderbroekenlol
Ze hadden wel iets betere gegevens kunnen stelen...
Zowel mijn voornaam en achternaam kloppen niet en mijn adres is zelfs verkeerd gespeld
Vandaag kreeg ik mijn eerste verzending en ga kijken hoe het uitpakt.
Ik heb een hekel aan oplichters en alle zaken er omheen en weet dat ik ze geen pijn doe door te bellen of mailen, Misschien ook niet op deze manier maar toch ga ik het proberen
Graag wil ik hun kosten zoveel mogelijk laten oplopen, dit wordt mijn nieuwe hobby.
Dit is mijn plan van aanpak
Ten eerste, Laat ze maar komen die onderbroeken , ik wacht gewoon net zolang tot ze een deurwaarder sturen, (als ze dat uberhoubt doen want ik neem aan dat ze het niet voor elkaar hebben om een no cure no pay incassobureau in te schakelen aangezien ze dit vaker moeten verliezen als winnen)...
Pas wanneer de deurwaarder mijn huis komt taxeren dan ga ik een rechtzaak aanschrijven
Ik neem aan dat ze dan wel stoppen en schikken maar mocht dat niet zo zijn..(laten we het hopen!!)
Dan ga ik bij de rechter en als ik win alle kosten proberen te verhalen.
Tjahh...hoe zou of kan je dit ooit verliezen? Ze staan nou niet echt geloofwaardig en ze hebben totaal geen bewijs dat ik iets heb besteld... dit om een simpele reden... ik heb ook niks besteld.
De juridische kosten zijn onderandere...
De kosten van de advocaat, griffierechten, deurwaarderskosten, getuigen, deskundigen, reis- en verblijfkosten, uittreksels en eventueel de buitengerechtelijke kosten (kosten die zijn gemaakt voorafgaand aan het proces).
Duss zoveel mogelijk vrienden/kennisen/famillie zoeken die onderandere getuige zijn dat ik geen slips draag en nooit heb gedaan en die kosten verhalen
nouja de deurwaarderskosten maken ze al zelf.
reiskosten
(Mocht het mogelijk zijn) kosten voor mijn tijd en ongemak (buitenrechtelijke kosten)
Mijn advocaat houd ik voor de zekerheid dan maar wel van mijn rechtsbijstandsverzekering en deskundigen laat ik ook maar even zitten omdat niet altijd alle kosten te verhalen zijn.
Haha je zou maar een deskundige op een onderbroekenzaak weten te krijgen XD
Trouwens, iemand die een goede reden heeft om dit plan niet door te voeren, Daar hoor ik graag een reactie van.
Ik ga het zelf eerst wel even goed uitzoeken voordat ik het te ver laat lopen maar ik hoor graag andere ervaringen meningen en evt waarschuwingen
Ook hoor ik eventueel graag reacties hoe ik hun onkosten nog hoger kan maken
Voor dit soort praktijken hoeft niemand bang te zijn... pas wanneer je gaat bellen naar 0900 nummers wordt je genaait maar ze kunnen je voor de rest 0% iets maken.
Dussssss......
Geniet van je gratis onderbroek(en) iedereen!
Groet,
(Wat een) GareWereld
Laatst gewijzigd door Radar op 03 feb 2015 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Re: Tono ondergoed
Als je als Donald ****.. iets bestelde dan is dat niet de naam in jou paspoort....
Maar wel je IP nummer dus vanaf jou PC besteld...
Dit kun je maar 1x doen en met een Wifi verbinding. Even die Ik ben Gek winkel gaan en daar online..
En ook dan nog, je PC of Tablet heeft een serie nummer dus als ze het traceren dat de bewoner fraudeerde dan kun je alsnog betalen....
Leuk idee maar dan wel goed alle sporen wissen...
En ik herken je wel als je alsnog al je onderbroeken moet inleveren en zo over staat moet gaan.....
Maar wel je IP nummer dus vanaf jou PC besteld...
Dit kun je maar 1x doen en met een Wifi verbinding. Even die Ik ben Gek winkel gaan en daar online..
En ook dan nog, je PC of Tablet heeft een serie nummer dus als ze het traceren dat de bewoner fraudeerde dan kun je alsnog betalen....
Leuk idee maar dan wel goed alle sporen wissen...
En ik herken je wel als je alsnog al je onderbroeken moet inleveren en zo over staat moet gaan.....
Re: Tono ondergoed
Hallo,
Deze ochtend ben ik benaderd door een telemarketing bedrijf uit naam van Provea. Zij vertelde mij dat mijn telefoon nummer was geselecteerd en dat ik een onderbroeken/sokken pakket ter waarde van 50 euro opgestuurd kon krijgen, mits ik de verzend kosten zou betalen t.w.v. 4,99 euro.
Aangezien het vroeg in de morgen was, was ik enigszins verrast. Echter heb ik wel akkoord gegeven dat zei het bedrag van mijn rekening mochten afschrijven. Binnen 4 weken zou ik een pakket toegezonden krijgen.
Mijn vraag aan de telemarketing medewerker was 'hoe zij aan mijn telefoonnummer zijn gekomen', waarop de medewerkster aangaf dat ik na het gesprek doorverwezen zou worden naar de floormanager die aan zou geven hoe zij mijn nummer verkregen hadden. Helaas werd ik doorgeschakeld naar het bel-me-niet register, waardoor ik al kon opmaken dat ik in de maling genomen was.
Na het lezen van dit forum kom ik er dus achter dat ik een domme beslissing heb gemaakt. Direct heb ik gebeld naar Provea om dit ongedaan te maken. De medewerkster gaf aan dat mijn gegevens nog niet bekend zouden zijn aangezien ik onlangs was benaderd door het telemarketing bedrijf en zij deze gegevens dus nog niet ingeboekt hebben in hun systeem. Het advies was om na een week te bellen om de verzending alsnog ongedaan te laten maken.
Door het telefoontje stond ik totaal 'perplex' en hierdoor heb ik mij ingelaten met het domste wat ik dit jaar heb kunnen doen.. akkoord gegeven voor iets wat ik totaal niet wens. Als deze ondergoed lijn zo goed zou zijn, dan zou ik deze zelf wel aanschaffen via een webshop. Het laatste wat mij momenteel bezighoud is 'ondergoed'.
Mijn hoop is dat deze bedrijven of in ieder geval de telemarketing benaderingen worden opgeheven. Agressieve verkoop speelt in op de goedheid en gulzigheid van een individu ; net zoals dat gebeurt op straat met een 'gratis Telegraaf krant' of 'iPad'.
Deze ochtend ben ik benaderd door een telemarketing bedrijf uit naam van Provea. Zij vertelde mij dat mijn telefoon nummer was geselecteerd en dat ik een onderbroeken/sokken pakket ter waarde van 50 euro opgestuurd kon krijgen, mits ik de verzend kosten zou betalen t.w.v. 4,99 euro.
Aangezien het vroeg in de morgen was, was ik enigszins verrast. Echter heb ik wel akkoord gegeven dat zei het bedrag van mijn rekening mochten afschrijven. Binnen 4 weken zou ik een pakket toegezonden krijgen.
Mijn vraag aan de telemarketing medewerker was 'hoe zij aan mijn telefoonnummer zijn gekomen', waarop de medewerkster aangaf dat ik na het gesprek doorverwezen zou worden naar de floormanager die aan zou geven hoe zij mijn nummer verkregen hadden. Helaas werd ik doorgeschakeld naar het bel-me-niet register, waardoor ik al kon opmaken dat ik in de maling genomen was.
Na het lezen van dit forum kom ik er dus achter dat ik een domme beslissing heb gemaakt. Direct heb ik gebeld naar Provea om dit ongedaan te maken. De medewerkster gaf aan dat mijn gegevens nog niet bekend zouden zijn aangezien ik onlangs was benaderd door het telemarketing bedrijf en zij deze gegevens dus nog niet ingeboekt hebben in hun systeem. Het advies was om na een week te bellen om de verzending alsnog ongedaan te laten maken.
Door het telefoontje stond ik totaal 'perplex' en hierdoor heb ik mij ingelaten met het domste wat ik dit jaar heb kunnen doen.. akkoord gegeven voor iets wat ik totaal niet wens. Als deze ondergoed lijn zo goed zou zijn, dan zou ik deze zelf wel aanschaffen via een webshop. Het laatste wat mij momenteel bezighoud is 'ondergoed'.
Mijn hoop is dat deze bedrijven of in ieder geval de telemarketing benaderingen worden opgeheven. Agressieve verkoop speelt in op de goedheid en gulzigheid van een individu ; net zoals dat gebeurt op straat met een 'gratis Telegraaf krant' of 'iPad'.
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Tono ondergoed
Mooi, dan is er dus niks aan de hand; met een minieme schade, want 5 euro voor een onderbroek en een paar sokken betaal je bij de Wibra tenslotte ook, los je alles in één keer op. Voor dit geval zit je klaar om alles te stoppen zodra het begonnen is, en je hebt natuurlijk gelijk alles bij het bel-me-niet register ingevoerd zodat dit ook meteen de laatste keer is geweest.Sukkel30 schreef:Helaas werd ik doorgeschakeld naar het bel-me-niet register, waardoor ik al kon opmaken dat ik in de maling genomen was.
Wat een happy ending...
Re: Tono ondergoed
Hallo allemaal,
al jaren neem ik regelmatig producten af via Provea. Bij de eerste proefzending zit al een formulier met daarop de volgende zending en in koeienletters, aan de rechterkant van de factuur, voor wanneer je de evt. vervolgzending kunt afzeggen of overslaan. Opzeggen is simpel via je (in dit geval) Tono-account.
Jarenlang de boxers voor man en zoon via Tono besteld en nooit problemen gehad. Uitstekende kwaliteit en dat geldt ook voor de overhemden, sokken en de dameslingerie! En ook ik heb geen aandelen bij Tono of Provea. Gewoon even goed lezen en zodra je je proefzending hebt ontvangen (voor alleen de verzendkosten en dat is echt goedkoop voor b.v. een zeer goed en mooi overhemd!) kun je de volgende zending meteen overslaan en in je account met je klantnummer zeer eenvoudig opzeggen! Je ontvangt dan meteen een bevestiging als het goed is. Heb het vaker gedaan. Een poosje opgezegd om b.v. 2 jaar later weer een account te openen en weer wat goed spul te kopen. Na 3 jaar elke paar maanden 2 nieuwe boxers, treedt er een soort verzadiging op uiteraard. Genoeg is genoeg. Maar op den duur slijten zelfs de beste slips of boxers en mijn man vindt de pasvorm en de stijl prima. En ik verheug me al weer op de volgende zending lingerie. Zeer mooie spullen in allerlei stijlen dus voor elk wat wils! En voor de kwaliteit die je krijgt absoluut niet duur! Bij Zeeman en Wibra koop ik best wel eens wat maar dat is meer voor de vakantie dan voor 'netjes'. Tono sokken en overhemden en Miriale dameslingerie zijn gewoon goed en ik ben zo'n beetje de meest kritische persoon die er in Nederland rondloopt!
Iedereen heeft recht op zijn eigen oordeel maar dan moet je je wel verdiept hebben in bepaalde procedures en ja, dat is niet altijd leuk maar het is absoluut erg simpel!
Groet,
Laila
al jaren neem ik regelmatig producten af via Provea. Bij de eerste proefzending zit al een formulier met daarop de volgende zending en in koeienletters, aan de rechterkant van de factuur, voor wanneer je de evt. vervolgzending kunt afzeggen of overslaan. Opzeggen is simpel via je (in dit geval) Tono-account.
Jarenlang de boxers voor man en zoon via Tono besteld en nooit problemen gehad. Uitstekende kwaliteit en dat geldt ook voor de overhemden, sokken en de dameslingerie! En ook ik heb geen aandelen bij Tono of Provea. Gewoon even goed lezen en zodra je je proefzending hebt ontvangen (voor alleen de verzendkosten en dat is echt goedkoop voor b.v. een zeer goed en mooi overhemd!) kun je de volgende zending meteen overslaan en in je account met je klantnummer zeer eenvoudig opzeggen! Je ontvangt dan meteen een bevestiging als het goed is. Heb het vaker gedaan. Een poosje opgezegd om b.v. 2 jaar later weer een account te openen en weer wat goed spul te kopen. Na 3 jaar elke paar maanden 2 nieuwe boxers, treedt er een soort verzadiging op uiteraard. Genoeg is genoeg. Maar op den duur slijten zelfs de beste slips of boxers en mijn man vindt de pasvorm en de stijl prima. En ik verheug me al weer op de volgende zending lingerie. Zeer mooie spullen in allerlei stijlen dus voor elk wat wils! En voor de kwaliteit die je krijgt absoluut niet duur! Bij Zeeman en Wibra koop ik best wel eens wat maar dat is meer voor de vakantie dan voor 'netjes'. Tono sokken en overhemden en Miriale dameslingerie zijn gewoon goed en ik ben zo'n beetje de meest kritische persoon die er in Nederland rondloopt!
Iedereen heeft recht op zijn eigen oordeel maar dan moet je je wel verdiept hebben in bepaalde procedures en ja, dat is niet altijd leuk maar het is absoluut erg simpel!
Groet,
Laila
Re: Tono ondergoed
spammerdespamspamspam Hoezo geen aandelen, volgens mij half eigenaar met zulk een reclameblog. pure spam.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Tono ondergoed
Zoals het ongevraagd toegezonden krijgen van producten?Laelia schreef: Iedereen heeft recht op zijn eigen oordeel maar dan moet je je wel verdiept hebben in bepaalde procedures en ja, dat is niet altijd leuk maar het is absoluut erg simpel!
Groet,
Laila
Procedure: Da`s om niet / gratis - en mag je dus houden.
Jullie bedrijf heeft dan niet het recht om betaling af te dwingen. Da`s ook een fijne procedure.
Sorry hoor, maar deze poging tot damage control is wel heel erg doorzichtig.
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 sep 2011 21:49
Re: Tono ondergoed
Ik denk dat jullie 2 dingen uit elkaar moeten houden,
Als eerste de manier waarop Tono nieuwe klanten werft.
Daar mag zeker kritiek op zijn. En als ik de meldingen hier lees is er een hoop mis mee.
En dan de artikelen die ze verkopen.
Ik heb zelf al vele jaren ondergoed van de Tono en tot volle tevredenheid.
Heb ik weer even een voorraadje liggen dan meld ik me gewoon af voor de volgende zending.
Dus als je wel tevreden bent over hun spullen kan je zonder angst er bestellen EN weer opzeggen als
je er van af wilt.
Als eerste de manier waarop Tono nieuwe klanten werft.
Daar mag zeker kritiek op zijn. En als ik de meldingen hier lees is er een hoop mis mee.
En dan de artikelen die ze verkopen.
Ik heb zelf al vele jaren ondergoed van de Tono en tot volle tevredenheid.
Heb ik weer even een voorraadje liggen dan meld ik me gewoon af voor de volgende zending.
Dus als je wel tevreden bent over hun spullen kan je zonder angst er bestellen EN weer opzeggen als
je er van af wilt.
Re: Tono ondergoed
Ik denk dat jij iets elementairs mist....dat flutbedrijf stuurt ongevraagd zendingen naar mensen en dan denken ze echt dat ze betaling kunnen afdwingen. Ben jij uberhaupt wel op de hoogte van het consumentenrecht? Zal je een dingetje verklappen: aantoonbaar niet bestelde goederen mag je gewoon houden....
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Tono ondergoed
Als het werkt, is dat een goede manier.popbizzart schreef: Dus als je wel tevreden bent over hun spullen kan je zonder angst er bestellen EN weer opzeggen als
je er van af wilt.
Echter - voor diegenen die ongevraagd zooi krijgen toegestuurd, met daarbijbehorende dreigementen van "betalen want anders" is "opzeggen" geen optie.
Als je namenlijk aangeeft dat je wilt opzeggen, zou je ook min of meer toegeven dat je wel iets besteld hebt.
Als tono -en alle sub/bij/neven merken echt zo goed zijn - waarom meent men zich dan te moeten bedienen van het hierboven beschreven businessmodel?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tono ondergoed
Deze onderbroekcriminelen overtreden stelselmatig de wet en benadelen consumenten stelselmatig. En daar komen ze in Nederland gewoon mee weg. Je denkt toch niet dat de Consumentenautoriteit een boete gaat opleggen?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 jul 2015 15:20
Re: Tono ondergoed
Een tijdje geleden heeft mijn vriend zich ook ingelaten met tonno. Was er in eerste instantie bang voor. Maar toen ik hun pakketje heb ontvangen zat er een brief bij met een telefoonnummer wat je moest bellen om af te zegen. Dat heb ik gelijk gedaan. Ze hebben toen eenmalig het bedrag afgeschreven en heb er daarna niks meer van vernomen. Ben bang dat als je de incasso gaat blokkeren dat je er incassokosten bij gaat krijgen. Als je gewoon afbeld is er in ieder geval in mijn geval niks aan de hand.
Guardian72 schreef:Dat rekeningnummer staat bij elke afschrijving - en overige gegevens staan her en der in deze topics.chelbers schreef:Ik wil provea opzeggen, maar ik heb helemaal geen gegevens van hun. Hoe kan ik hun rekeningnummer achterhalen zodat ik de incasso kan blokkeren?
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Tono ondergoed
jolijne1980 schreef:Een tijdje geleden heeft mijn vriend zich ook ingelaten met tonno. Was er in eerste instantie bang voor. Maar toen ik hun pakketje heb ontvangen zat er een brief bij met een telefoonnummer wat je moest bellen om af te zegen. Dat heb ik gelijk gedaan. Ze hebben toen eenmalig het bedrag afgeschreven en heb er daarna niks meer van vernomen. Ben bang dat als je de incasso gaat blokkeren dat je er incassokosten bij gaat krijgen. Als je gewoon afbeld is er in ieder geval in mijn geval niks aan de hand.
Zo zou het ook moeten zijn.
Maar het is ook gebeurd dat mensen zomaar pakjes kregen, en daarna rekeningen.
Je gaat natuurlijk dan niet bellen - want daarmee zou je toegeven dat je iets besteld hebt.
Re: Tono ondergoed
Ben vandaag gebeld en waarschuwingen uitgedeeld op Facebook.Ik heb afgewimpeld geef geen banknummer via telefoon.Ze gaven een smoesje dat ik ergens aan mee had gedaan.Weet van niks.Hoe komen ze aan me gegevens en is dit strafbaar?