LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service aan laptop Compaq/HP

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ultimate-wellness

service aan laptop Compaq/HP

Ongelezen bericht door ultimate-wellness »

:evil:
Ik ben nu sedert september 2003 bezig om mijn -dure-laptop van dit merk te laten repareren; inmiddels is ie voor de vijfde keer bij Dynafix gebracht (de reperateur van HP/Compaq) maar nu van daag moest ik weer bellen waar het apparaat bleef -stond er inmiddels alweer ruim een maand.Aardige/boze/dreigende brieven helpen niet echt. Oh ja na de tweede keer repareren -de pc was toen ook al een week zoek geweest- kreeg ik een printertje kadoo voor die ellende.
Nu bij de vijfde keer heb ik ook het bedrijf Dixons maar ingeschakeld waar de pc anderhalf jaar geleden is gekocht. Ach meneer dit herkennen we daarom verkpoen wij deze Compaq laptops niet meer....zei een aardige verkoper in de winkel.
Gelukkig heb ik een driejarig onderhoudsabonnement afgesloten dus ik kan nog even vooruit........Maar mijn vrouw heeft de laptop continue nodig ivm haar werk waarbij internet een cruciale rol speelt - en ik gebruik het apparaat ook regelmatig voor mijn eigen activiteiten.Dus we hebben een oude laptop bij vrienden geleend echter het is waardeloos.
Nu bij deze vijfde keer had men een onderdeel in bestelling bij Compaq echter C had het naar een verkeerd adres gestuurd en niet naar Dynafix....Maar als je dan niet belt gebeurt er dus niets....

Wat een service van HP/Compaq, laat staan de reparatieclub Dynafix.
Dit is dus de verkorte versie van mijn verhaal , ik heb wel inmiddels een dossier aangelegd.
Weet iemand een andere oplossing?

ha.jo

Re: service aan laptop Compaq/HP

Ongelezen bericht door ha.jo »

Ik ken dit probleem.

Mijn pc die moest de eerste keer weg en die kwam slechter terug dan dat die was, en dat is zo'n 4 a 5 keer gegaan tot ik heel erg boos werd en een nieuwe eiste bij de dixons waar ik het toen heb gekocht. En dat is gebeurt (eindelijk na een jaar)

Maar nu is mijn monitor kapot en de garantie voorwaarden ken ik beter dan dat ze het zlef kennen over het kapote product een vervangend product neer te zetten ik ben toen naar dixons gegaan en heb er eentje geeist omdat ik het daar gekocht heb en ik heb het ook gehad zolang dat die van mij weg is en ik heb het neergelegd bij radar en bij kassa in de hoop dat HP er van leert van de vele klachten die ze krijgen maar ik kan je een ding vertellen NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer een HP.


Groetjes Jo

Coolstar
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2004 09:19

Re: service aan laptop Compaq/HP

Ongelezen bericht door Coolstar »

dat het een maand duurt voordat hp/compaq een onderdeel toe stuurt naar een niet hp/Compaq reparatie center is volkomen onzin een onderdeel toesturen duurt 5 tot 7 WERKdagen en geen maand dus dat is zoiezo onzin want die dynafix zegt. En heb je die extra garantie bij Hp/Compaq afgesloten of bij bij die winkel zelf ?? want als je een 3 jarig contract bij Hp/Compaq hebt afgesloten krijg je de volgende dag een vervangende laptop. Dus dat Hp/Compaq geen goede service verleent is onzin! Het is dan dynafix die een vervelend garantie verleent en niet HP/Compaq.

Gesloten