LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING rentepunten artikelen tijdelijk niet leverbaar

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
martijn v o
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mar 2011 09:47

ING rentepunten artikelen tijdelijk niet leverbaar

Ongelezen bericht door martijn v o »

Ik ben al een aantal maanden aan het wachten tot ik de Harman Kardon BDS 880 kan bestellen maar het artikel is tijdelijk niet leverbaar.
Als ik dan bel krijg ik allemaal prachtige verhalen te horen over dat er mensen zijn die er per ongeluk twee besteld hebben en dat ze daarom zo snel weer "uitverkocht" zijn.
Zijn er meer die hier last van hebben?

Ik voel me behoorlijk besodemieterd, ze kunnen toch gewoon vermelden dat ze er maar 2 per jaar verkopen?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING rentepunten artikelen tijdelijk niet leverbaar

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, als ik de prijs zie bij een "normale" winkel zou ING zich eigenlijk helemaal niet moeten inlaten met deze duren zaken (wat ze niet kunnen leveren). Denk dat dit artikel wel heel erg veel rentepunten zal kosten, maar als ze het aanbieden zullen ze toch ook moeten leveren. Dus laat u niet met mooie praatjes in het riet sturen en blijf aanhouden. Zij bieden het aan: u wilt kopen.

Moneyman
Berichten: 31112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING rentepunten artikelen tijdelijk niet leverbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

In de voorwaarden van de ING staat dat de actuele bestelstatus op de site aangegeven wordt. En daar staat expliciet dat dit artikel momenteel niet leverbaar is. Daarmee is de juridische cirkel rond. Er is dus feitelijk momenteel geen "aanbod", wat dan uiteraard evenmin aanvaard kan worden.

Rots92
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 feb 2008 11:01

Re: ING rentepunten artikelen tijdelijk niet leverbaar

Ongelezen bericht door Rots92 »

Mijn complimenten, u heeft een goede smaak, maar dit terzijde.
Ik hoop dat u spoedig een e-mail zult ontvangen dat het product weer op voorraad is.

Gesloten