LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iPhone defect binnen 1 maand
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 feb 2015 13:57
iPhone defect binnen 1 maand
Ik heb sinds 17 januari een iPhone 6 64 gb.
Ik heb dit toestel als bestaande klant bij contractverlenging uitgekozen.
Het toestel heeft 1 week goed gefunctioneerd.
Daarna begon de ellende: WiFi gooit die er iedere keer af en dat kan ik alleen maar terugkrijgen door de netwerkinstellingen te herstellen omdat de WiFi schuifknop grijs blijft.
Dit gebeurt nu dus dagelijks.
Sinds een week gaat het toestel spontaan snachts uit en dus loopt mijn wekker niet af....
Ik heb contact met T-mobile en zij bieden dus aan om het toestel om te ruilen.
Mooi en netjes dacht ik maar dat is dus niet zo: ze geven me dan een refurbish toestel terug.
Dat is toch geen service?
Ik heb het toestel nog geen maand in mijn bezit, dan ga je toch geen refurbished toestel geven.
Ik hoor toch een gewoon nieuw goedwerkend exemplaar terug te krijgen?
Ik heb dit toestel als bestaande klant bij contractverlenging uitgekozen.
Het toestel heeft 1 week goed gefunctioneerd.
Daarna begon de ellende: WiFi gooit die er iedere keer af en dat kan ik alleen maar terugkrijgen door de netwerkinstellingen te herstellen omdat de WiFi schuifknop grijs blijft.
Dit gebeurt nu dus dagelijks.
Sinds een week gaat het toestel spontaan snachts uit en dus loopt mijn wekker niet af....
Ik heb contact met T-mobile en zij bieden dus aan om het toestel om te ruilen.
Mooi en netjes dacht ik maar dat is dus niet zo: ze geven me dan een refurbish toestel terug.
Dat is toch geen service?
Ik heb het toestel nog geen maand in mijn bezit, dan ga je toch geen refurbished toestel geven.
Ik hoor toch een gewoon nieuw goedwerkend exemplaar terug te krijgen?
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Een nieuwe zou inderdaad netjes zijn, of reparatie, maar ja, dat betekent bij hen waarschijnlijk dus wel opsturen.Ingeschoor schreef:Ik heb sinds 17 januari een iPhone 6 64 gb.
Ik heb dit toestel als bestaande klant bij contractverlenging uitgekozen.
Het toestel heeft 1 week goed gefunctioneerd.
Daarna begon de ellende: WiFi gooit die er iedere keer af en dat kan ik alleen maar terugkrijgen door de netwerkinstellingen te herstellen omdat de WiFi schuifknop grijs blijft.
Dit gebeurt nu dus dagelijks.
Sinds een week gaat het toestel spontaan snachts uit en dus loopt mijn wekker niet af....
Ik heb contact met T-mobile en zij bieden dus aan om het toestel om te ruilen.
Mooi en netjes dacht ik maar dat is dus niet zo: ze geven me dan een refurbish toestel terug.
Dat is toch geen service?
Ik heb het toestel nog geen maand in mijn bezit, dan ga je toch geen refurbished toestel geven.
Ik hoor toch een gewoon nieuw goedwerkend exemplaar terug te krijgen?
-
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 23 sep 2014 11:10
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Hallo,
Apple kent een hardware-garantie op iPhones van één jaar. Apple noemt dit op haar website zelf: Apple's Eenjarige, Beperkte Garantie (NEDERLAND).
Weblink: website van Apple met garantie-voorwaarden
Volgens die garantievoorwaarden heb je recht op kostenloze reparatie van je Apple iPhone. Of, indien reparatie niet mogelijk is, vervanging van je smartphone door een spikssplinternieuw exemplaar.
Voor het claimen van een kostenloze reparatie, neem contact op met Apple Support Nederland.
Ga naar de Apple Online Store. Of bel gratis naar 0800 - 0200 570. Of bezoek een officële Apple Store. Of zoek een reseller van Apple producten.
Succes!
Netwerker-
Apple kent een hardware-garantie op iPhones van één jaar. Apple noemt dit op haar website zelf: Apple's Eenjarige, Beperkte Garantie (NEDERLAND).
Weblink: website van Apple met garantie-voorwaarden
Volgens die garantievoorwaarden heb je recht op kostenloze reparatie van je Apple iPhone. Of, indien reparatie niet mogelijk is, vervanging van je smartphone door een spikssplinternieuw exemplaar.
Voor het claimen van een kostenloze reparatie, neem contact op met Apple Support Nederland.
Ga naar de Apple Online Store. Of bel gratis naar 0800 - 0200 570. Of bezoek een officële Apple Store. Of zoek een reseller van Apple producten.
Succes!
Netwerker-
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Mijn dochter gaat in geval van problemen altijd rechtstreeks naar de Apple store en heeft inmiddels al 2 keer gewoon een vervanging gekregen voor een nieuwe.
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Eens. De wettelijke garantie geeft u direct het recht op vervanging, waarbij een nieuw goedwerkend exemplaar moet worden verstrekt, omdat bij de koop de levering van een nieuw exemplaar overeengekomen gekomen is.Ingeschoor schreef:Mooi en netjes dacht ik maar dat is dus niet zo: ze geven me dan een refurbish toestel terug.
Dat is toch geen service?
Ik heb het toestel nog geen maand in mijn bezit, dan ga je toch geen refurbished toestel geven.
Ik hoor toch een gewoon nieuw goedwerkend exemplaar terug te krijgen?
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Bij Kassa zag ik gisteren iets gelijkwaardigs bij de belbus.
Dat ging over een Ipad en de winkel wilde de klant ook afschepen met een refurbished toestel .
Maar volgens een advocaat had de klant recht op een nieuw toestel en die kreeg hij dan ook.
Neem die uitzending op en ga daar mee naar TMobile.
Dat ging over een Ipad en de winkel wilde de klant ook afschepen met een refurbished toestel .
Maar volgens een advocaat had de klant recht op een nieuw toestel en die kreeg hij dan ook.
Neem die uitzending op en ga daar mee naar TMobile.
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Als ze m repareren heb je effectief ook een refurbished toestel. Kan je toch net zo goed de iPhone meteen omruilen voor een refurbished exemplaar? Dan zit je korter zonder telefoon.berndv schreef: Een nieuwe zou inderdaad netjes zijn, of reparatie, maar ja, dat betekent bij hen waarschijnlijk dus wel opsturen.
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Nee, je weet niet wat er met zo'n refurbished (eigenlijk opgekalevaterd) is gebeurd. Dat ding is al eens in handen geweest van een andere klant en wie weet wat die ermee uit gespookt heeft. Dus ik zou zeggen gewoon een nieuwe of repareren.GJvdZ schreef:Als ze m repareren heb je effectief ook een refurbished toestel. Kan je toch net zo goed de iPhone meteen omruilen voor een refurbished exemplaar? Dan zit je korter zonder telefoon.berndv schreef: Een nieuwe zou inderdaad netjes zijn, of reparatie, maar ja, dat betekent bij hen waarschijnlijk dus wel opsturen.
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Vind "opgekaleFaterd" wel een beetje een laagdunkende term voor "Refurbished". Er zijn bedrijven waarbij de refurbisched toestellen ook van een nieuwe behuizing zijn voorzien (wat Apple zelf ook doet bij sommige reparaties) en waar nog geen krasje op zit. Het ligt er maar welke "Grade" van refurbishment ze hanteren.
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Het is en blijft een tweedehandsje. En je hebt betaald voor een nieuwe.bprosman schreef:Vind "opgekaleFaterd" wel een beetje een laagdunkende term voor "Refurbished". Er zijn bedrijven waarbij de refurbisched toestellen ook van een nieuwe behuizing zijn voorzien (wat Apple zelf ook doet bij sommige reparaties) en waar nog geen krasje op zit. Het ligt er maar welke "Grade" van refurbishment ze hanteren.
Re: iPhone defect binnen 1 maand
Dat lijkt me niet het geval als alleen gloednieuwe (ongebruikte) onderdelen gebruikt zijn bij de reparatie.GJvdZ schreef:Als ze m repareren heb je effectief ook een refurbished toestel.
Dan heb je een nieuwe gerepareerde iPhone