LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabo Helpdesk 0900 nummer 3,5 cent p/m
Rabo Helpdesk 0900 nummer 3,5 cent p/m
Ik heb de vorige week gebeld met de helpdesk van de Rabobank. daarbij wordt vermeld dat het om lokale kosten gaat. Tot mijn verbazing zag ik dat ik 3,5 cent p/m betaalde. Dat zijn naar mijn idee geen lokale belkosten. Ze wekken wel die illusie. Ik vind dat de Rabobank dit moet stoppen. Ik belde omdat zij een fout hadden gemaakt en ik 1,5 uur met hen aan de telefoon heb gehangen. Buiten mijn verlies van de mobiele minuten betaalde ik ook nog eens 3,5 cent "lokale" kosten naar hun 0900 nummer. Het blijft rommelen met die banken. Zelfs over belkosten vind ik ze misleidend.
Re: Rabo Helpdesk 0900 nummer 3,5 cent p/m
Waarom niet met een gewoon nummer gebeld. Als ik de Rabobank moet bellen dan kan ik een gewoon nummer bellen, geen 0900 nummer. En dit staat ook gewoon op de site van Rabobank.
Wanneer het probleem te groot wordt dan zetten ze je door naar de helpdesk. Of ze zeggen dat je de helpdesk moet bellen. Je hebt dan geen keus.
Er staan bij de Rabobank een paar 0900 nummers. Daarbij staan ook 'gewone' nummers voor als je in het buitenland bent. Dit kun je ook gewoon bellen vanuit Nederland. Mocht het toch niet werken, bel dan anoniem en dan werkt het wel.menan schreef:Wanneer het probleem te groot wordt dan zetten ze je door naar de helpdesk. Of ze zeggen dat je de helpdesk moet bellen. Je hebt dan geen keus.
Maar ik bel altijd met een gewoon nummer en daar helpen ze me altijd zonder probleem.
Helaas heb ik dat ook geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat dit nummer buiten gebruik was. Maar omzeilen doet niets af van het feit dat het tarief van de 0900 misleidend is.
Het tarief is niet misleidend. Het bellen naar een vast lokaal nummer is (afhankelijk van je provider) inderdaad rond de 3,5 cent per minuut. Wees blij want er was ooit een tijd dat je voor lokaal bellen 25 c/pm betaaldemenan schreef:Helaas heb ik dat ook geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat dit nummer buiten gebruik was. Maar omzeilen doet niets af van het feit dat het tarief van de 0900 misleidend is.
Wow, 3,5 cent. Ik zou ook gaan klagen dat je ook nog eens voor de energie moet betalen die de telefoon verbruikt tijdens het bellen. En wat dacht je van de energie die het jezelf kost. Je moet weer extra eten en drinken zodat je de activiteiten kunt uitvoeren.
Denk dat als TS het vriendelijk vraagt hij die 5 euro aan kosten ook nog wel terug zal krijgen.
90 x 3,5 = 500 ? Werk jij bij een bank Olaf ?
Nee maar ik zou mezelf een kleine schadevergoeding toekennen als ik TS was.bprosman schreef:90 x 3,5 = 500 ? Werk jij bij een bank Olaf ?
Heb je wel +31 ervoor gezet doe ik ook altijd totaal geen problemen mee,bel nooit 0900 nummersmenan schreef:Helaas heb ik dat ook geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat dit nummer buiten gebruik was. Maar omzeilen doet niets af van het feit dat het tarief van de 0900 misleidend is.
altijd nummers bestemd voor vanuit buitenland.Deed ik ook met rabofoonnummer werkte altijd.
gr Henk
Werkt inderdaad bij mij ook altijd en met mijn onbeperkt bellen bundel dus helemaal gratis. Overigens is het technisch wel mogelijk te zien uit welk land er gebeld wordt zelfs bij een anoniem nummer, maar ik denk dat ze die moeite niet gaan nemen.henk51 schreef:Heb je wel +31 ervoor gezet doe ik ook altijd totaal geen problemen mee,bel nooit 0900 nummersmenan schreef:Helaas heb ik dat ook geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat dit nummer buiten gebruik was. Maar omzeilen doet niets af van het feit dat het tarief van de 0900 misleidend is.
altijd nummers bestemd voor vanuit buitenland.Deed ik ook met rabofoonnummer werkte altijd.
gr Henk