LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie sicilie/sardinie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
emily42

Vakantie sicilie/sardinie

Ongelezen bericht door emily42 »

Wij willen dit jaar met eigen auto een reis maken naar Sicilië en Sardinië. De reis gaat oa door Zwitserland en dan met veerboot vanaf Genua naar Palermo. Een week Sicilië en dan met de boot naar Sardinië, daar een aantal dagen en vervolgens weer met de veerboot naar Livorno.

1. Wie heeft ervaring met reizen met eigen auto naar Sicilië/Sardinie? Is dit veilig? Of is er veel criminaliteit?

2.Wie heeft ervaring met de veerbootreis, zoals hierboven aangegeven?

Wij zijn benieuwd naar ervaringen..

GJvdZ

Re: Vakantie sicilie/sardinie

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het is niet gevaarlijker dan op het vaste land van Frankrijk en Italie. En veerdienst is net als alle andere Europese veerdiensten. Ik ben op zowel Sardinie als Sicilie geweest en beide zijn echt geweldig.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Een goede veilige auto met niet zichtbaar kostbare spullen, een goede verzekering afsluiten, oogjes open houden , voldoende slaap onderweg , zwemvest om ( :D ) en vooral genieten! Komt helemaal goed ! Fijne vakantie !

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik weet niet of je bewust met de auto wil gaan, maar volgens mij is een reis met het vliegtuig of met trein/boot, om vervolgens met een huurauto rond te rijden, heel wat sneller en goedkoper dan met de auto en de veerboot naar Sicilië en Palermo. Maar als je bijvoorbeeld veel kampeerspullen meeneemt, dan is de eigen auto natuurlijk wel handiger.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Kijk eens op italia.pagina.nl....daar heb je ook forums,misschien mensen met ervaring

Succes

Gesloten