LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Annelien
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2015 00:07

Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door Annelien »

Ik nam vandaag mijn polis weer eens door en ontdekte dat er voor 'dienstverlening Rabobank' maar liefst ruim € 13 gerekend wordt per maand. Ik ben erg benieuwd waar deze kosten voor zijn en of er een manier is om direct zaken te doen met interpolis. Ik vind 15% namelijk erg veel.
Wie weet hier meer over?

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door Mallet »

Annelien schreef:Ik nam vandaag mijn polis weer eens door en ontdekte dat er voor 'dienstverlening Rabobank' maar liefst ruim € 13 gerekend wordt per maand. Ik ben erg benieuwd waar deze kosten voor zijn en of er een manier is om direct zaken te doen met interpolis. Ik vind 15% namelijk erg veel.
Wie weet hier meer over?
Alle informatie waar je naar vraagt is op deze website te vinden:

https://www.rabobank.nl/particulieren/p ... nterpolis/

"Wat houdt bemiddeling door de Rabobank in?

U kunt verzekeringen op verschillende manieren via de Rabobank afsluiten. Namelijk op kantoor, telefonisch, op internet of via apps. Niet alle producten zijn via alle kanalen beschikbaar. Rabobank heeft medewerkers beschikbaar die u kunnen informeren over het assortiment, de producten, de bijbehorende dekkingen. Zij kunnen u assisteren bij het maken van uw keuze.

Op www.rabobank.nl vindt u altijd de laatste informatie over de verzekeringsproducten. Via Rabo Internetbankieren bieden wij u inzicht in en overzicht van uw lopende schade- en zorgverzekeringen.
Als u naar aanleiding van onze informatie een verzekering wilt afsluiten, verzorgen wij de aanvraag van de verzekering bij de verzekeraar. Heeft u via onze bemiddeling een doorlopende schadeverzekering afgesloten? Dan attenderen we u periodiek op de mogelijkheid om te beoordelen of er door veranderingen in uw persoonlijke of financiële situatie wijzigingen in uw verzekeringen nodig zijn.

Heeft u vragen of wilt u aanpassingen doorgeven, kunt u terecht op www.rabobank.nl of kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers. Indien nodig, geven wij de door u gewenste wijzigingen door aan de verzekeraar".


Het is niet mogelijk om je verzekeringen direct bij Interpolis af te sluiten. Interpolis is geen direct writer.

De verzekeringen zijn misschien wat duurder, maar Interpolis staat bekend om uitstekende schadeafhandeling.

Annelien
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2015 00:07

Re: Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door Annelien »

Ik ben het helemaal met u eens dat Interpolis een uitstekende verzekeraar is. Ik vind wel dat de Rabobank erg veel opstrijkt als tussenpersoon. Daarover ging mijn vraag en die is niet beantwoord.

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door Mallet »

Annelien schreef:Ik ben het helemaal met u eens dat Interpolis een uitstekende verzekeraar is. Ik vind wel dat de Rabobank erg veel opstrijkt als tussenpersoon. Daarover ging mijn vraag en die is niet beantwoord.
Ik geef toch antwoord op je vraag of je direct zaken met Interpolis kunt doen? Nee, dat is niet mogelijk.

Daarnaast heb ik je verwezen naar documentatie waarin je kunt teruglezen welke taken de Rabobank uitvoert voor jou als klant en als vertegenwoordiger van Interpolis.

Op de website uit mijn vorige bericht vind je onderaan een link naar het document waar de vergoeding per verzekering ook nog staat genoemd:

https://www.rabobank.nl/images/informat ... 627123.pdf

stofzuigertje

Re: Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je een polis elders zonder tussenpersoon afsluit heb je deze kosten niet.

Dus ga niet via Rabo naar Interpolis maar zoek een direct aanbieder, zoals je vaak via Independer en gelijkwaardige zoekmachines vaak kreeg aangeboden...

Die zijn naast goedkoper ook zonder tussenpersoon dus hoef je ook niet te betalen hiervoor.

madrilaine
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2016 12:47

Re: Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door madrilaine »

de kosten zijn nu al plm 26 ue per maand idioot gewoon

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Interpolis: Kosten 'dienstverlening Rabobank'

Ongelezen bericht door tijger1 »

Maar waarom bent u dan na verleden jaar achter die kosten gekomen te zijn, niet overgestapt naar een ander? U hoeft niet nij Interpolis te blijven.

Gesloten