10 dagen geleden sloot ik een nieuw abonnement af bij Vodafone.
Ik zou binnen 2 dagen een nieuw toestel krijgen.
Na 1 week gebeld: wachttijd: 1 uur.
Ze hebben een storing en alles moet met de hand worden ingevoerd. De klantenservice kon me niet helpen omdat bestellingen nog in hun systeem 'zweven'
Vandaag opnieuw gebeld: 45 minuten gewacht/ medewerker kan niets voor me doen ik moet afwachten.
Ik kan ook niet annuleren omdat mijn bestelling zoek is....
Maar mijn oude telefoon is kapot en ik heb een eigen zaak. Ik kan niet naar een andere provider overstappen omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Is dit een rommeltje of niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 feb 2015 11:43
Re: Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
Jammer dat iemand met zo,n groot woord als "Eigenzaak" alleen zo afhankelijk is van n 06 nummer.
Bij mijn "Eigenzaak"staat n vaste telefoon , ben ik onderweg dan gebruik ik mn 06 alleen in nood gevallen.
Dus bereikbaar ben ik altijd.
Je laat toch n "Eigenzaak" niet afhangen van 1 06 toestel, voor je klanten ook onvriendelijk om steeds n 06 nummer te moeten bellen .
Bij mijn "Eigenzaak"staat n vaste telefoon , ben ik onderweg dan gebruik ik mn 06 alleen in nood gevallen.
Dus bereikbaar ben ik altijd.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Je laat toch n "Eigenzaak" niet afhangen van 1 06 toestel, voor je klanten ook onvriendelijk om steeds n 06 nummer te moeten bellen .
Re: Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
geen 2* of 3* gsm rondzweven in huis?, wij inmiddels een heel verzameling oudjes.birgitflug schreef:10 dagen geleden sloot ik een nieuw abonnement af bij Vodafone.
Ik zou binnen 2 dagen een nieuw toestel krijgen.
Na 1 week gebeld: wachttijd: 1 uur.
Ze hebben een storing en alles moet met de hand worden ingevoerd. De klantenservice kon me niet helpen omdat bestellingen nog in hun systeem 'zweven'
Vandaag opnieuw gebeld: 45 minuten gewacht/ medewerker kan niets voor me doen ik moet afwachten.
Ik kan ook niet annuleren omdat mijn bestelling zoek is....
Maar mijn oude telefoon is kapot en ik heb een eigen zaak. Ik kan niet naar een andere provider overstappen omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Is dit een rommeltje of niet.
technisch is het onmogelijk om binnen 2 dagen een toestel thuis te hebben, los van de wachtlijst ervan.
Wachttijden met bellen ?, ga eens naar My Vodafone en gebruik hun chatdienst welke perfect werkt.
Waarmee belde Ts ?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 feb 2015 11:43
Re: Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
Natuurlijk heb ik ook een vast nummer. Maar ik ben een mobiele kok en als ik op locatie ben (vaak meerdere dagen) dan kan ik mijn vaste nummer niet meenemen, helaasSnertjong schreef:Jammer dat iemand met zo,n groot woord als "Eigenzaak" alleen zo afhankelijk is van n 06 nummer.
Bij mijn "Eigenzaak"staat n vaste telefoon , ben ik onderweg dan gebruik ik mn 06 alleen in nood gevallen.
Dus bereikbaar ben ik altijd.![]()
Je laat toch n "Eigenzaak" niet afhangen van 1 06 toestel, voor je klanten ook onvriendelijk om steeds n 06 nummer te moeten bellen .
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 feb 2015 11:43
Re: Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
Nee, mijn kleinkinderen krijgen steeds mijn afgedankte mobieltjes, en de chatdienst van Vodafoon kan ik ook niet gebruiken omdat ik vaak in de rimboe ergens werk (aantal dagen). Maar dank voor het meedenken. Ik bleek nog een tablet te hebben met telefoonfunctie, daar heb ik nu mijn sim kaart in gedaan. Maar ik vind dat als Vodafone binnen 2 dagen een toestel belooft ik na 10 dagen toch in elk geval een contractbevestiging zou moeten ontvangen. Ik weet ook niet op welk tijdstip mijn wettelijke bedenktijd ingaat. Vanaf 10 februari toen mijn opdrachtbevesting vanuit hun website geprint werd of als ik eindelijk per mijn de opdrachtbevestiging krijg.Har06 schreef:geen 2* of 3* gsm rondzweven in huis?, wij inmiddels een heel verzameling oudjes.birgitflug schreef:10 dagen geleden sloot ik een nieuw abonnement af bij Vodafone.
Ik zou binnen 2 dagen een nieuw toestel krijgen.
Na 1 week gebeld: wachttijd: 1 uur.
Ze hebben een storing en alles moet met de hand worden ingevoerd. De klantenservice kon me niet helpen omdat bestellingen nog in hun systeem 'zweven'
Vandaag opnieuw gebeld: 45 minuten gewacht/ medewerker kan niets voor me doen ik moet afwachten.
Ik kan ook niet annuleren omdat mijn bestelling zoek is....
Maar mijn oude telefoon is kapot en ik heb een eigen zaak. Ik kan niet naar een andere provider overstappen omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Is dit een rommeltje of niet.
technisch is het onmogelijk om binnen 2 dagen een toestel thuis te hebben, los van de wachtlijst ervan.
Wachttijden met bellen ?, ga eens naar My Vodafone en gebruik hun chatdienst welke perfect werkt.
Waarmee belde Ts ?
Re: Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
Eigen zaak is niet altijd een winkeltje hoor. Misschien is eigen zaak voor u een groot woord maar er zijn genoeg zelfstandigen die mede afhankelijk zijn van een gsm nummer en keihard werken.Snertjong schreef:Jammer dat iemand met zo,n groot woord als "Eigenzaak" alleen zo afhankelijk is van n 06 nummer.
Bij mijn "Eigenzaak"staat n vaste telefoon , ben ik onderweg dan gebruik ik mn 06 alleen in nood gevallen.
.
Ik gebruik ook mensen met een eigen zaak (zonder aanhalingstekens) als onderaannemer, en ik heb voor velen, ook zonder vaste lijn, diep respect.
Re: Vodafone kan nieuwe abonnementen niet verwerken
Mevrouw is zelfstandig kok en kookt ook bij mensen thuis...die is dus afhankelijk van een mobiele telefoon. Petje af voor iemand die de handen uit de mouwen steekt.
Overigens timmert Vodafone met...Vodafonethuis.nl bijzonder goed aan de weg gisteren nog een update van ze voor TV kijken complimenten voor die organisatie.
Overigens timmert Vodafone met...Vodafonethuis.nl bijzonder goed aan de weg gisteren nog een update van ze voor TV kijken complimenten voor die organisatie.