LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoom.nl beloofd statief bij abonnement ???

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Liedje28
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2008 19:56

Zoom.nl beloofd statief bij abonnement ???

Ongelezen bericht door Liedje28 »

Volgens de "zomer fotografie gids" kan je een abonnement nemen voor 64,50 euro waarbij je behalve 10x zoom.nl magazine ook een Rollei Tripod S3 statief ter waarde van 79,95 euro krijgt. Als je dat abonnement wil afsluiten blijkt het niet te kunnen. Er is geen mogelijheid hiervoor op internet. (zie http://www.zoom.nl/statief)
Dan maar gebeld, dan wordt er verteld dat die aanbieding er helemaal niet is.
Abonnees kunnen het statief wel bestellen voor 42,50 euro volgens dezelfde advertentie.
Een abonnement voor 4 nummers kost dan 34,50, al met al weer een stuk duurder.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Zoom.nl beloofd statief bij abonnement ???

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Er is was ook een zoom forum,daar stonden torn ook al veel klachten op toen mijn man nog fotografeerde leesde hij daar wel eens.
Heb je daar al gekeken,moet je zelf even adres zoeken forum,je mag hier geen links zetten..

Estxxx
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2014 13:59

Re: Zoom.nl beloofd statief bij abonnement ???

Ongelezen bericht door Estxxx »

Zoom komt nog meer beloften niet na. Na een proefabonnement krijg ik via de post een aanbieding voor 29,50. Deze aanbieding is op de site niet te vinden. Via internet gereageerd, zonder reactie. Als ik nog een keer digitaal reageer krijg ik als reactie de nieuwsbrief & via de post een rekening... die hoger uitvalt dan hetgeen me beloofd is én op de rekening is niet eens te vinden voor hoeveel nummers je dat bedrag dan betaald. Dát gaan we dus niet doen! "Beetje" jammer!!

hoogtefotografie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 feb 2015 10:01

Re: Zoom.nl beloofd statief bij abonnement ???

Ongelezen bericht door hoogtefotografie »

Alle produkten hebben een waarde. Een goed statief Manfrotto, Gitso waar je wat aan hebt, zit in de prijscategorie vanaf 180 euro. Wil je plezier hebben, zet dan je dure apparatuur niet op zo'n goedkoop vod. Konig is ook licht en goedkoop, met een zuchtje wind, ah zonde van de camera

Moneyman
Berichten: 30418
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Zoom.nl beloofd statief bij abonnement ???

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mijn ervaringen met Zoom zijn juist goed. Ik kreeg een keurige overzichtelijke factuur én direct de toendertijd bijbehorende fototas. Geen enkel probleem.

@hoogtefotografie: hoewel offtopic, ben ik het met je eens! Koop alleen goede statieven... scheelt een hoop frustratie en mogelijk schade aan je apparatuur.

Gesloten