LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Airmiles stopt bij ABN Amro en AH

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Tijn

Airmiles stopt bij ABN Amro en AH

Ongelezen bericht door Tijn »

Airmiles is afgelopen zaterdag 18-9 plots gestopt met het aanbieden van Airmiles bij ABN AMro. AH geeft alleen nog airmiles bij huismerkartikelen.

Reden om te stoppen voor de winkels is de economische crisis volgens Airmiles. Nu vraag ik me af. Mogen ze dat zomaar zonder aankondiging vooraf worden gedaan? Ik vind dat ik belazerd word op deze manier. Overigens word je dat toch al met Airmiles.

Maar is er niet meer aan de hand? Airmiles moest 10 van de 70 personeelsleden ontslaan. Staat Airmiles op de rand van de afgrond en wat gebeurt er als Airmiles failliet gaat, zijn mijn gespaarde miles dan nog iets waard?

Kan radar hier misschien iets van uitzoeken, of is er iemand in het forum die het antwoord op deze vragen weet???

Groet,
Tijn

tummy

Re: Airmiles stopt bij ABN Amro en AH

Ongelezen bericht door tummy »

hoi
ik kreeg zaterdag met de reclame blaadjes ook n blaadje van ah in de bus waarin dus stond dat ah stopt met air miles op alle artikelen die NIET van het ah huismerk zijn
als je nu een pak suiker koopt van t huismerk krijg je 1 airmile
en bij 2 producten van ah merk krijg je er dus 2
t gaat dus niet meer per euro 1 mile

mij lijkt dat ah hiermee hun eigen merk voorop willen stellen zeg maar
dus eigelijk als je heeeel veel producten van t huismerk koopt dan krijg je ook heeel veeel airmiles ander helemaal niet

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

goeie aktie toch. tomatenpure 19 cent 1 air mail, alle weeg groenten 1 airmail, dus appels ect apart afwegen 1 airmile.

voorheen besteden 1 euro ,nu dus een habbekrats 1 airmail.

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Tis weer typisch den Ollander. Gratis sparen en toch nog zanikken of domme truukjes proberen uit te halen. Trouewens, appels van het AH huismerk bestaan niet. Maar un echt Ollander schaamt zich nergens voor, zolang het maar geld opbrengt. En doet het dat niet meer, dan gaan we klagen.

Gast

op al het groenten en fruit krijg je ailmiles, als je het niet geloofd vraag je het maar in de winkel, en er zijn ook folders die je erop na kunt lezen.

Gast

Abn is al jaren gestopt,je zou namelijk volgens hun bij elke pin betaling elke 30 euro 1 airmile krijgen,maar heb nooit ene Airmail gekrege terwijl tot 5 x toe mijn nummer had door gegeven.

AH is de grootste afnemer waar je Airmiles kan sparen en met dit nieuwe systeem,zal het wat minder snel gaan.

Wel is het zo dat voor de euro,Airmiles al achter uit ging.
Zelfs V&D stelt helemaal niets meer voor (Kalverstraat doen zelfs niet echt meer mee met airmiles actie´s.)

Gast

Geplaatst op 23 Sep 2004 06:27 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

op al het groenten en fruit krijg je ailmiles, als je het niet geloofd vraag je het maar in de winkel, en er zijn ook folders die je erop na kunt lezen.
Wat onze zuiderbuur Berendjan probeert uit te leggen:
appels, prei, spercieboontjes, enz. van het huismerk AH bestaan niet!!
Moeilijk te begrijpen hè? Je bent toch zeker geen Belg! (sorry Berendjan) :wink:

Gast

oke geen huismerk maar je krijgt er wel airmiles over !!!!!!!!!

Gast

en ik ben geen Belg, maar werk toevallig bij A-H!!!!

RG

Ongelezen bericht door RG »

Ik wist toch niet wat ik met al die air miles moest doen, als je er mee
wilde betalen dan warenhet net die art. die niet in aanmerking kwamen (V&D). En altijd nog een vrij fors bedrag bijbetalen.Nee, gewoon de
prijzen verlagen en Air Miles overboord gooien.

marrammar

Ongelezen bericht door marrammar »

Airmiles, blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
Geef maar meteen korting met een klantenkaart als je aan klantenbinding wil doen. Veel directer en makkelijker.

queenie

Ongelezen bericht door queenie »

Ik had een spaarrekening bij de ABN-AMRO vanwege de Airmiles. Toen ik de brief met de aankondiging van het verdwijnen van de AM kreeg, heb ik onmiddelijk mijn spaarrekening opgezegd.
Ik zoek wel een andere bank. :twisted:

bosch

Ongelezen bericht door bosch »

Jammer dat er nu zo de klad komt in het airmiles sparen. Heb al veel leuke dingen kunnen doen en artikelen aanschaffen met de airmiles.
Vond het ook vreemd dat in de pers werd bekend gemaakt dat ABN-Amro ging stoppen terwijl de klanten nog niet waren ingelicht.
Ben ook bang dat dit het begin van het einde is. :cry:

nelliebouman

Ongelezen bericht door nelliebouman »

Ik vind dat airmiles de mensen die bij hun sparen via ABN of AH de tegenwaarde v an de airmiles moet teruggbetalen.[/b]

vreemde

Ongelezen bericht door vreemde »

Goed zo Queenie, de ABN-AMRO is toch een vervelende bank!

Een spaarder

Ongelezen bericht door Een spaarder »

Bij ABN amro was toch moeilijk voor een gewone arbeider om wat
airmiles te verdienen. Dus er is niks weg genomen van ons.

j.riedijk

Ongelezen bericht door j.riedijk »

Ik wilde enige jaren geleden een NS-zomertoerkaart kopen bij AH te IJmuiden- ik was er snel bij. De kaarten waren echter al uitverkocht. Het jaar daarop waren die kaarten weer te koop bij AH maar niet onder inlevering van airmiles (dus alleen tegen geld).
Ik heb praktisch nooit een leuke aanbieding gezien waarbij ik airmiles kon inleveren en ik kreeg zelfs in 2004 van de organisatie in Hoofddorp het bericht dat als ik niet snel wat met de airmiles zou gaan doen ik die kwijt zou gaan raken.
Ik een actie bij AH gezien (jaar 2004): Onder inlevering van airmiles kon ik DVD+R's van Sony kopen. Echt een goede aanbieding -daarmee zou ik ook van wat airmiles afkomen en bleef ik spaarder! AH IJmuiden had de DVD+R's net verkocht (werd er gezegd) en men noteerde wat ik wilde. De volgende dag kreeg ik een telefoontje: ze zijn er nog niet. Geen bestelbon ontvangen en nooit meer enig bericht. Nadat de actie over was eens aardappels in de aanbieding bij AH gekocht: ze waren verrot en ik moest terug naar AH. Bij de balie zag ik de DVD+R's liggen die er niet waren toen ik ze tijdens de actie wilde kopen. De DVD's waren eerst per 5 Eur 12,99 en tijdens de actie Eur 8,99 en nu stonden ze geprijsd voor Eur 14,99. Dat is AH.
AH had een maand of zo gelden een aanbieding: prei waarvan de bladeren waren afgeneden onder het motto: wat u niet eet hoeft u niet te betalen. Ik heb een hoop van de verrotte aardappels weggesneden en daar nooit compensatie voor gehad. Bij AH gaan ze niet met respect met klanten om. Zou een klant echt moeten denken dat het weghalen van het blad van prei zonder kosten gepaard gaat?

pien99

Ongelezen bericht door pien99 »

Dat de ABN AMRO bank stopt met airmiles is beroerd, maar aangezien het (gelukkig) mijn bank niet is, kan het me niet zoveel schelen.
Beroerder is het dat AH besluit nog slechts airmiles te verstrekken over de huismerkartikelen.
Het lijkt verdomme wel chantage!
Wil je dus airmiles blijven sparen dan ben je bijna verplicht alleen huismerkprodukten te kopen.
Belachelijk!
Ik spaar geen airmiles voor mezelf om er allerlei nutteloze troep van te kopen, maar ik spaar ze al jaar en dag voor Stichting AAP.
Wat moeten die straks nou?

Stomme zet, dames en heren direktieleden van bovengenoemde bedrijven!

M.de Bruijn

Ongelezen bericht door M.de Bruijn »

De service bij de ABN-Amro vond ik toch al niet geweldig, maar de airmiles tikten lekker aan.
Nu de ABN-Amro stopt met airmiles, is dit voor mij een reden om op zoek te gaan naar een andere bank.

ches

Ongelezen bericht door ches »

gratis aimails,handig ,dus openen die bankrekening.
Zouden ze het ook zo vlug geregeld hebben,om mijn geld over temaken naar de giro!!!
Dacht het niet,maar ben geen persoon voor apels peren spruiten, bij Ah.
maar het was wel makkelijk bij de bank,kon er toch gratis een keer mee naar de efteling....
dag amro!!!!!

Gesloten