LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Combiwebshop
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 11 feb 2015 16:42
Combiwebshop
Nadat ik een bestelling had geplaatst bij combiwebshop kreeg ik te horen dat mijn product niet leverbaar was. Aan mij de keuze om te wachten tot deze weer leverbaar was of de bestelling te annuleren.
Mijn keuze was om te annuleren. Mijn geld zou ik binnen 14 dagen teruggestort krijgen.
Nu kreeg ik gisterenavond de volgende mail:
Beste Relatie,
Er is een conflict ontstaan tussen ons en vergelijking site Kieskeurig.
Door dit conflict en de houding van Kieskeurig loopt dit dusdanig uit de hand dat dit voor ons fataal is en dat we eigenlijk ons faillissement zouden moeten indienen.
Als we dit zouden doen dan word kieskeurig onze grootste schuldeider en daarbij word automatische u en de rest van onze klanten de dupe van ons conflict.
We willen dit niet doen en hebben besloten om door te gaan. We gaan een doorstart maken.
Alle order lager dan 8251 zullen niet meer uit geleverd worden. Wel worden deze over een maximale periode van 6 maanden terug betaald beginnende bij de oudste order nummers.
We snappen dat dit heel vervelend is daarom hopen wij op u begrip en zal het reeds betaalde bedrag conform ons plan aan u geretourneerd worden.
Combiwebshop zal verkocht worden maar reeds beschreven terug betaal regeling blijft van kracht.
Wij hopen dat u beseft dat een faillissement aanvragen voor ons zelf een stuk makkelijker is echter daarmee zouden we een groot aantal klanten van ons duperen. We kiezen hier bewust niet voor!
Kunt u akkoord geven met ons voorstelde terugbetaling s - regeling zodat we u gegevens mee kunnen nemen in de doorstroom.
Met vriendelijke groet,
CombiWebshop
Nu werd mij duidelijk dat ik mogelijk opgelicht werd. Het telefoonnummer was een 06 nummer. Wanneer ik deze belde werd er niet opgenomen.
Het kamer van koophandel nummer klopt, maar het adres waar deze aan gekoppeld is kent nog meer bedrijven als adres. Op internet zie ik al snel meerdere gedupeerde verzamelen om helderheid te krijgen over de situatie.
Mijn positie als klant van combiwebshop is zwak, maar ik ga morgen langs het juridisch loket voor advies.
Mogelijk zijn er op dit forum mensen met dezelfde of soortgelijke situatie.
Wat zijn jullie adviezen?
Mijn keuze was om te annuleren. Mijn geld zou ik binnen 14 dagen teruggestort krijgen.
Nu kreeg ik gisterenavond de volgende mail:
Beste Relatie,
Er is een conflict ontstaan tussen ons en vergelijking site Kieskeurig.
Door dit conflict en de houding van Kieskeurig loopt dit dusdanig uit de hand dat dit voor ons fataal is en dat we eigenlijk ons faillissement zouden moeten indienen.
Als we dit zouden doen dan word kieskeurig onze grootste schuldeider en daarbij word automatische u en de rest van onze klanten de dupe van ons conflict.
We willen dit niet doen en hebben besloten om door te gaan. We gaan een doorstart maken.
Alle order lager dan 8251 zullen niet meer uit geleverd worden. Wel worden deze over een maximale periode van 6 maanden terug betaald beginnende bij de oudste order nummers.
We snappen dat dit heel vervelend is daarom hopen wij op u begrip en zal het reeds betaalde bedrag conform ons plan aan u geretourneerd worden.
Combiwebshop zal verkocht worden maar reeds beschreven terug betaal regeling blijft van kracht.
Wij hopen dat u beseft dat een faillissement aanvragen voor ons zelf een stuk makkelijker is echter daarmee zouden we een groot aantal klanten van ons duperen. We kiezen hier bewust niet voor!
Kunt u akkoord geven met ons voorstelde terugbetaling s - regeling zodat we u gegevens mee kunnen nemen in de doorstroom.
Met vriendelijke groet,
CombiWebshop
Nu werd mij duidelijk dat ik mogelijk opgelicht werd. Het telefoonnummer was een 06 nummer. Wanneer ik deze belde werd er niet opgenomen.
Het kamer van koophandel nummer klopt, maar het adres waar deze aan gekoppeld is kent nog meer bedrijven als adres. Op internet zie ik al snel meerdere gedupeerde verzamelen om helderheid te krijgen over de situatie.
Mijn positie als klant van combiwebshop is zwak, maar ik ga morgen langs het juridisch loket voor advies.
Mogelijk zijn er op dit forum mensen met dezelfde of soortgelijke situatie.
Wat zijn jullie adviezen?
Laatst gewijzigd door Radar op 16 feb 2015 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd
Reden: Commerciële links verwijderd
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Combiwebshop
Van het hele verhaal klopt geen moer!!
Afgezien van de stijl- en spelfouten die op een laag opleidingsniveau duiden, zit er een fors aantal zaken scheef. Allereerst kom je niet met een vergelijkingssite 'in conflict', laat staan dat je bedrijf daardoor in zwaar weer zou komen. Tevens 'dient' een bedrijf 'haar faillissement niet in', maar wordt een faillissement door twee of meer schuldeisers aangevraagd bij de rechtbank. En waarom zou na het uitspreken van een failissement een willekeurige vergelijkingssite opeens de grootste schuldeiser worden? Levert zo'n site dan zoveel goederen aan de verkoper of iets? Bovendien bepaalt de door de rechtbank aangewezen curator de preferentie van de schuldeisers, en niet het failliete bedrijf zelf. En waarom zou een probleem dat wordt veroorzaakt door een 'conflict' met een vergelijkingssite opgelost kunnen worden door uitstaande orders niet te leveren maar terug te betalen, en waarom in een half jaar terwijl de bedragen net gestort zijn en dus nog op de rekening courant van de onderneming moeten staan?
Ten slotte, waarom zou een bedrijf dat in zwaar weer verkeert worden verkocht? En waarom zou de koper van een technisch failliet bedrijf zich gaan inspannen om klanten die er ten tijde van de vorige eigenaar waren, geld te gaan uitbetalen? Waar zou dat geld dan vandaan moeten komen?
Zonder je er al te veel verder in te verdiepen kan je stellen dat dit 'bedrijf' erop uit is om je 6 maanden aan het lijntje te houden zodat het via hun website opgehaalde geld veilig kan worden weggesluisd. Je zou eens kunnen beginnen met contact op te nemen met Kieskeurig om te informeren naar dit conflict, en de aard van de vordering die zij zouden hebben op basis waarvan zij bij een eventueel failissement de belangrijkste schuldeiser zouden worden?
Ik denk dat het zaak is om onmiddellijk actie te ondernemen, met zoveel mogelijk lotgenoten, en te gaan achterhalen wie er achter deze site zit(ten). De site bestaat nog geen jaar, ik wed dat ze nog nooit daadwerkelijk een artikel hebben uitgeleverd. Dit is gewoon een scam waarvan je de oprichters niet de gelegenheid moet geven om weg te komen.
Afgezien van de stijl- en spelfouten die op een laag opleidingsniveau duiden, zit er een fors aantal zaken scheef. Allereerst kom je niet met een vergelijkingssite 'in conflict', laat staan dat je bedrijf daardoor in zwaar weer zou komen. Tevens 'dient' een bedrijf 'haar faillissement niet in', maar wordt een faillissement door twee of meer schuldeisers aangevraagd bij de rechtbank. En waarom zou na het uitspreken van een failissement een willekeurige vergelijkingssite opeens de grootste schuldeiser worden? Levert zo'n site dan zoveel goederen aan de verkoper of iets? Bovendien bepaalt de door de rechtbank aangewezen curator de preferentie van de schuldeisers, en niet het failliete bedrijf zelf. En waarom zou een probleem dat wordt veroorzaakt door een 'conflict' met een vergelijkingssite opgelost kunnen worden door uitstaande orders niet te leveren maar terug te betalen, en waarom in een half jaar terwijl de bedragen net gestort zijn en dus nog op de rekening courant van de onderneming moeten staan?
Ten slotte, waarom zou een bedrijf dat in zwaar weer verkeert worden verkocht? En waarom zou de koper van een technisch failliet bedrijf zich gaan inspannen om klanten die er ten tijde van de vorige eigenaar waren, geld te gaan uitbetalen? Waar zou dat geld dan vandaan moeten komen?
Zonder je er al te veel verder in te verdiepen kan je stellen dat dit 'bedrijf' erop uit is om je 6 maanden aan het lijntje te houden zodat het via hun website opgehaalde geld veilig kan worden weggesluisd. Je zou eens kunnen beginnen met contact op te nemen met Kieskeurig om te informeren naar dit conflict, en de aard van de vordering die zij zouden hebben op basis waarvan zij bij een eventueel failissement de belangrijkste schuldeiser zouden worden?
Ik denk dat het zaak is om onmiddellijk actie te ondernemen, met zoveel mogelijk lotgenoten, en te gaan achterhalen wie er achter deze site zit(ten). De site bestaat nog geen jaar, ik wed dat ze nog nooit daadwerkelijk een artikel hebben uitgeleverd. Dit is gewoon een scam waarvan je de oprichters niet de gelegenheid moet geven om weg te komen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 11 feb 2015 16:42
Re: Combiwebshop
bedankt voor uw duidelijk reactie. Na contact met kieskeurig.nl werd mij duidelijk dat er geen conflict is tussen de bedrijven. Kieskeurig kreeg alleen veel klachten over het bedrijf combiwebshop vanuit klanten, daardoor zijn zij uit de vergelijkingsmatrix gehaald. Verder staan er geen dermate hoge bedragen open, zover bij kieskeurig.nl.
Na een check van het kamer van koophandel nr kwam ik erachter dat het bedrijf te naam staat als combi drive B.V.
Een vriend van mij is hier wat meer in thuis en kwam er zelfs achter dat op het geregistreerde adres meerdere bedrijven staan ingeschreven. Van deze bedrijven zijn al meerdere failliet.
Het biedt dus weinig hoop voor mij, maar ik ben langs de rechtswinkel geweest en zij willen mij helpen het geld terug te krijgen.
Na een check van het kamer van koophandel nr kwam ik erachter dat het bedrijf te naam staat als combi drive B.V.
Een vriend van mij is hier wat meer in thuis en kwam er zelfs achter dat op het geregistreerde adres meerdere bedrijven staan ingeschreven. Van deze bedrijven zijn al meerdere failliet.
Het biedt dus weinig hoop voor mij, maar ik ben langs de rechtswinkel geweest en zij willen mij helpen het geld terug te krijgen.
Re: Combiwebshop
Ik zou ook gelijk even langs de politie gaan om aangifte te doen wegens oplichting.
En, voor jou nu te laat natuurlijk, maar betaal online nooit vooruit zeker niet bij een onbekende site. Moet je toch vooruit betalen, dan kun je dat het beste met Credit Card doen. Dan is je aankoop verzekerd, wordt er niet geleverd dan wordt het bedrag op je cc teruggestort.
En, voor jou nu te laat natuurlijk, maar betaal online nooit vooruit zeker niet bij een onbekende site. Moet je toch vooruit betalen, dan kun je dat het beste met Credit Card doen. Dan is je aankoop verzekerd, wordt er niet geleverd dan wordt het bedrag op je cc teruggestort.
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Combiwebshop
olaf79 schreef:Ik zou ook gelijk even langs de politie gaan om aangifte te doen wegens oplichting.
En, voor jou nu te laat natuurlijk, maar betaal online nooit vooruit zeker niet bij een onbekende site. Moet je toch vooruit betalen, dan kun je dat het beste met Credit Card doen. Dan is je aankoop verzekerd, wordt er niet geleverd dan wordt het bedrag op je cc teruggestort.
Oh....nou dan blijven er weinig sites over om te kunnen bestellen, praktisch bij alle internetsites dien je vooraf te betalen. En niet iedereen heeft een creditcard.
Ik ben meer gecharmeerd hoe ebay dit doet icm PayPal. In al die tijd slecht 1 keer een zaak gehad en geld terug gekregen.
Probleem is dat sites zo ontieglijk goed worden nagemaakt en als ze dan zelfs op kieskeurig vermeld staan......hmmm zou ik ook zomaar kunnen intrappen.
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Combiwebshop
Klopt. Als je zo naar de andere namen kijkt krijg je wel zo'n beetje een idee waar deze 'ondernemer' zich mee bezig houdt:marksomers schreef:kwam er zelfs achter dat op het geregistreerde adres meerdere bedrijven staan ingeschreven.
- jkrat B.V.
- Prijs check plek B.V.
- Goede Doelen Veiling B.V.
- orange pay B.V.
- Seth's Klusbedrijf
En dat allemaal in een rijtjeshuis op de Piet Heynlaan. Alleen die laatste is uitgeschreven. Blijkbaar levert het scammen via internet meer op dan daadwerkelijk werken voor je geld.
Re: Combiwebshop
Ik heb ook iets besteld bij de Combiwebshop, half januari. Elke keer kwamen er mailtjes dat het wat langer duurde, dan weer een afgekeurde lading, dan foutief verzonden bestellingen, het klonk allemaal behoorlijk ongeloofwaardig. Maar je hoopt toch dat je voorgevoel niet klopt. Ze reageerden wel steeds snel op mails. Maar van de week heb ik ook bovenstaande mail gekregen, nu was het toch wel heel duidelijk dat het foute boel is. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie. Maar ik wil mijn geld natuurlijk terug. Wat kan ik nu het beste doen?
Re: Combiwebshop
Diverse berichten verwijderd. Reden: geen inhoudelijke toevoeging of reactie op de topicstarter.
Re: Combiwebshop
Wtf, alle pakketten naar dezelfde postcode versturen? Dat is toch wel een stuitend amateurisme zeg..
Re: Combiwebshop
Ik ben ook een gedupeerde geworden van dit bedrijf!
Net als tientallen anderen hier lees ik wel.........
SCHANDALIG "bedrijf", ik hoop dat er snel een goede oplossing komt voor alle klanten die nog op hun geld/product wachten en ik hoop dat de mensen achter Combiwebshop hard gestraft worden.
Net als tientallen anderen hier lees ik wel.........
SCHANDALIG "bedrijf", ik hoop dat er snel een goede oplossing komt voor alle klanten die nog op hun geld/product wachten en ik hoop dat de mensen achter Combiwebshop hard gestraft worden.
Laatst gewijzigd door dude82 op 24 feb 2015 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 feb 2015 09:13
Re: Combiwebshop
Helaas had ik radar nog gecheckt voordat ik een aankoop bij ze ging doen maar toen was dit forum nog niet actief.
Ook mijn pakket is niet aangekomen. Ik had het op 11 februari besteld en er zijn al ruim meer dan 5 werkdagen om. Ik heb ze gebeld maar blijkbaar hebben ze een 06 nummer (sowieso al opmerkelijk en ik heb ook het idee dat dit recentelijk is aangepast)
geen gehoor en ik zal volgende week in de ochtend moeten bellen. Grote kans dat ze niet niet opnemen als ik alle verhalen hierboven lees.
Op mijn mail heb ik ook geen antwoord.
Ik ga ook aangifte bij de politie doen. Wat kan ik verder nog doen? Ik wil erg graag mijn geld terug. Het is een fix bedrag.
Ook mijn pakket is niet aangekomen. Ik had het op 11 februari besteld en er zijn al ruim meer dan 5 werkdagen om. Ik heb ze gebeld maar blijkbaar hebben ze een 06 nummer (sowieso al opmerkelijk en ik heb ook het idee dat dit recentelijk is aangepast)
geen gehoor en ik zal volgende week in de ochtend moeten bellen. Grote kans dat ze niet niet opnemen als ik alle verhalen hierboven lees.
Op mijn mail heb ik ook geen antwoord.
Ik ga ook aangifte bij de politie doen. Wat kan ik verder nog doen? Ik wil erg graag mijn geld terug. Het is een fix bedrag.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 feb 2015 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Combiwebshop
Nou, ik ben dus niet de enige die belazerd wordt door deze minkukels.
Ik bestelde 31 januari een TV van 1288,70 euro. Na 9 dagen, en na onzin mailtjes van hun kant over "afgekeurde voorraad" en andere smoezen, heb ik de bestelling geannuleerd.
Daarvan bevestiging gekregen met de belofte dat het bedrag binnen 14 dagen zou worden teruggestort.
Niet dus.
Daarover een mail gestuurd. en ik kreeg een mail terug van hen waarin ze zeggen dat de site nog wel bestaat, maar dat de betalingsmodule is verwijderd omdat de politie dat had gevorderd vanwege aanklachten van oplichting. Maar zij hadden niets onwettelijks gedaan!!!!!
Er volgde een lijst van bestelling nummers van klanten die "opgenomen" zijn in de betalingsregeling....
Als mijn nummer er niet in voorkomt kan ik laten weten dat ik dat wel wil....
Wat voor betalingsregeling is een raadsel.
Ik bestelde 31 januari een TV van 1288,70 euro. Na 9 dagen, en na onzin mailtjes van hun kant over "afgekeurde voorraad" en andere smoezen, heb ik de bestelling geannuleerd.
Daarvan bevestiging gekregen met de belofte dat het bedrag binnen 14 dagen zou worden teruggestort.
Niet dus.
Daarover een mail gestuurd. en ik kreeg een mail terug van hen waarin ze zeggen dat de site nog wel bestaat, maar dat de betalingsmodule is verwijderd omdat de politie dat had gevorderd vanwege aanklachten van oplichting. Maar zij hadden niets onwettelijks gedaan!!!!!
Er volgde een lijst van bestelling nummers van klanten die "opgenomen" zijn in de betalingsregeling....
Als mijn nummer er niet in voorkomt kan ik laten weten dat ik dat wel wil....
Wat voor betalingsregeling is een raadsel.
Laatst gewijzigd door jack2web op 24 feb 2015 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Combiwebshop
Ook ik ben gedupeerd door Combiwebshop.
2 februari heb ik een soundplate besteld en betaald bij Combiwebshop via de site kieskeurig.nl € 241,- maar deze is tot op heden nooit geleverd, alleen maar vage mailtjes over een conflict tussen Combiwebshop en kieskeurig.nl en dat binnen 6 maanden mijn geld wordt teruggestort.
Erg vreemde gang van zaken ook al omdat de site nog gewoon in de lucht is en er gewoon nog bestellingen kunnen worden geplaatst en betaald!!
Goed om samen op te treden in deze zoals hierboven beschreven.
2 februari heb ik een soundplate besteld en betaald bij Combiwebshop via de site kieskeurig.nl € 241,- maar deze is tot op heden nooit geleverd, alleen maar vage mailtjes over een conflict tussen Combiwebshop en kieskeurig.nl en dat binnen 6 maanden mijn geld wordt teruggestort.
Erg vreemde gang van zaken ook al omdat de site nog gewoon in de lucht is en er gewoon nog bestellingen kunnen worden geplaatst en betaald!!
Goed om samen op te treden in deze zoals hierboven beschreven.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 feb 2015 14:26
Re: Combiwebshop
Hallo,
Ook ik ben gedupeerd door Combiwebshop.
Heb op 11-02-2015 een tv gekocht en betaald[800euro]maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Na betaling met Ideal geprobeerd contact te krijgen maar er word nergens meer op gereageerd.Als iemand nog een lichtpuntje weet hou ik me aanbevolen.
Gr.Wolter
Ook ik ben gedupeerd door Combiwebshop.
Heb op 11-02-2015 een tv gekocht en betaald[800euro]maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Na betaling met Ideal geprobeerd contact te krijgen maar er word nergens meer op gereageerd.Als iemand nog een lichtpuntje weet hou ik me aanbevolen.
Gr.Wolter
Re: Combiwebshop
Dag allemaal,
Ik ben ook gedupeerd door Combiwebshop.
In het kort:
Op 25 januari mijn bestelling gedaan via Kieskeurig op de site van Combiwebshop.
Op 5 februari heb ik na diverse vage mailtjes van Combiwebshop, direct mijn order geannuleerd.
Geld zal binnen twee weken worden teruggestort. Dit is mij schriftelijk bevestigd!
Tot op heden geen geld......
Vandaag weer geprobeerd contact te leggen met dit bedrijf. Maar zoals zo velen al schrijven, geen gehoor. Wel heb ik een aantal mails naar Combiwebshop verstuurd. Vandaag kreeg ik de volgende reactie terug.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste,
Update huidige situatie.
Wij zijn bezig met een inventarisatie te maken van alle daadwerkelijke klanten en de daarbij horende schulden. We zijn inmiddels ook gestart met het terugbetalen van enkele klanten.
Daar waar mogelijk hebben wij ook producten geleverd.
Mocht u betaald hebben middels paypal maak daar een geschil aan. Wij zullen dit dan escaleren tot een claim. Zo kunnen wij de terugbetaling verwerken.
Op last van de politie hebben wij nu tijdelijk de betaaloptie ’s uitgeschakeld op de webshop. Dit komt omdat er een groot aantal klanten aangifte heeft gedaan van oplichting op internet. Wij hebben ons in geen enkele vorm schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
We blijven op dit moment in ieder geval actief als groothandel voor een aantal andere webshops aan wie wij leveren. We bekijken nog of we zelf nog als consumenten webshop verder gaan. Dit doet niets af aan onze toezegging of planning omtrent de terugbetalingsregeling.
We geven geen enkele klant voorrang op uitbetaling. Mails hierover worden dan ook genegeerd. Bent u niet akkoord met terug betaling staat het u vrij om een faillissement aan te vragen voor Combidrive.bv.
Hieronder treft u een lijst met ordernummers van klanten die hebben aangegeven toestemming te geven voor een terugbetalingsregeling. Staat uw ordernummer hier niet tussen maar wenst u dit wel meld ons dit dan. De terugbetalingsregeling word u aangeboden via Goede doelen veilingen BV.
De nummers die ontbreken zijn geleverd, geannuleerd of eerder terugbetaald.
4243
5321
5536
5671
6182
6364
6379
6439
6441
6478
6497
6530
6560
6605
6623
6646
6683
6701
6810
6856
6873
6947
6949
6992
7026
8054
7076
7117
7134
7218
7221
7249
7255
7287
7295
7306
7335
7817
7809
7813
7802
7370
7370
7442
7449
7473
7489
7504
7511
7518
7519
7527
7528
7828
7574
7575
7600
7615
7615
7630
7661
7672
7688
7692
7697
7705
7719
7737
7755
7762
7775
7783
7787
7795
7830
7851
7853
7856
7857
7862
7876
7878
7885
7892
7895
7900
7912
7912
7921
7922
7923
7924
7931
7933
7934
7941
7953
7957
7962
7976
7981
7986
7989
7997
8002
8003
8004
8007
8011
8015
8017
8020
8022
8028
8029
8031
8031
8034
8123
8042
8045
8051
8053
8055
8060
8064
8067
8072
8074
8074
8079
8084
8090
8092
8096
8097
8106
8115
8117
8135
8138
8142
8143
8146
8147
8149
8150
8150
8154
8167
8167
8169
8178
8179
8180
8181
8182
8182
8185
8190
8196
8201
8204
8210
8212
8213
8217
8220
8229
8234
8244
Met vriendelijke groet,
CombiWebshop
(dit is een geautomatiseerd bericht)
Bedankt voor het gebruik maken van onze webwinkel.
Ik ben ook gedupeerd door Combiwebshop.
In het kort:
Op 25 januari mijn bestelling gedaan via Kieskeurig op de site van Combiwebshop.
Op 5 februari heb ik na diverse vage mailtjes van Combiwebshop, direct mijn order geannuleerd.
Geld zal binnen twee weken worden teruggestort. Dit is mij schriftelijk bevestigd!
Tot op heden geen geld......
Vandaag weer geprobeerd contact te leggen met dit bedrijf. Maar zoals zo velen al schrijven, geen gehoor. Wel heb ik een aantal mails naar Combiwebshop verstuurd. Vandaag kreeg ik de volgende reactie terug.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste,
Update huidige situatie.
Wij zijn bezig met een inventarisatie te maken van alle daadwerkelijke klanten en de daarbij horende schulden. We zijn inmiddels ook gestart met het terugbetalen van enkele klanten.
Daar waar mogelijk hebben wij ook producten geleverd.
Mocht u betaald hebben middels paypal maak daar een geschil aan. Wij zullen dit dan escaleren tot een claim. Zo kunnen wij de terugbetaling verwerken.
Op last van de politie hebben wij nu tijdelijk de betaaloptie ’s uitgeschakeld op de webshop. Dit komt omdat er een groot aantal klanten aangifte heeft gedaan van oplichting op internet. Wij hebben ons in geen enkele vorm schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
We blijven op dit moment in ieder geval actief als groothandel voor een aantal andere webshops aan wie wij leveren. We bekijken nog of we zelf nog als consumenten webshop verder gaan. Dit doet niets af aan onze toezegging of planning omtrent de terugbetalingsregeling.
We geven geen enkele klant voorrang op uitbetaling. Mails hierover worden dan ook genegeerd. Bent u niet akkoord met terug betaling staat het u vrij om een faillissement aan te vragen voor Combidrive.bv.
Hieronder treft u een lijst met ordernummers van klanten die hebben aangegeven toestemming te geven voor een terugbetalingsregeling. Staat uw ordernummer hier niet tussen maar wenst u dit wel meld ons dit dan. De terugbetalingsregeling word u aangeboden via Goede doelen veilingen BV.
De nummers die ontbreken zijn geleverd, geannuleerd of eerder terugbetaald.
4243
5321
5536
5671
6182
6364
6379
6439
6441
6478
6497
6530
6560
6605
6623
6646
6683
6701
6810
6856
6873
6947
6949
6992
7026
8054
7076
7117
7134
7218
7221
7249
7255
7287
7295
7306
7335
7817
7809
7813
7802
7370
7370
7442
7449
7473
7489
7504
7511
7518
7519
7527
7528
7828
7574
7575
7600
7615
7615
7630
7661
7672
7688
7692
7697
7705
7719
7737
7755
7762
7775
7783
7787
7795
7830
7851
7853
7856
7857
7862
7876
7878
7885
7892
7895
7900
7912
7912
7921
7922
7923
7924
7931
7933
7934
7941
7953
7957
7962
7976
7981
7986
7989
7997
8002
8003
8004
8007
8011
8015
8017
8020
8022
8028
8029
8031
8031
8034
8123
8042
8045
8051
8053
8055
8060
8064
8067
8072
8074
8074
8079
8084
8090
8092
8096
8097
8106
8115
8117
8135
8138
8142
8143
8146
8147
8149
8150
8150
8154
8167
8167
8169
8178
8179
8180
8181
8182
8182
8185
8190
8196
8201
8204
8210
8212
8213
8217
8220
8229
8234
8244
Met vriendelijke groet,
CombiWebshop
(dit is een geautomatiseerd bericht)
Bedankt voor het gebruik maken van onze webwinkel.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 feb 2015 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Re: Combiwebshop
beste allen,
ook ik heb een bestelling geplaatst bij combiwebshop sedert begin februari. Ook op 10 februari een mail ontvangen dat ze falliet zijn. Nu geeft iemand aan een mail te hebben ontvangen waarin wordt vermeld dat bepaalde ordernummers een terugbetaling hebben ontvangen, niets van waar hor. mijn ordernummer komt niet voor in de lijst en heb nog steeds geen geld ontvangen. Op mijn mails wordt er niet gereageerd
ook ik heb een bestelling geplaatst bij combiwebshop sedert begin februari. Ook op 10 februari een mail ontvangen dat ze falliet zijn. Nu geeft iemand aan een mail te hebben ontvangen waarin wordt vermeld dat bepaalde ordernummers een terugbetaling hebben ontvangen, niets van waar hor. mijn ordernummer komt niet voor in de lijst en heb nog steeds geen geld ontvangen. Op mijn mails wordt er niet gereageerd
Re: Combiwebshop
beste huug123, zou u de laatste mail die u ontvangen heeft van combiwebshop voor mij kunnen doorsturen? ik wil daarmee naar de politie stappen want we worden gewoon weer belazerd door deze zogenaamde verkoper(s)
Re: Combiwebshop
tot op heden heb ik niets ontvangen. er wordt niet gereageerd op mails. telefonisch is niemand bereikbaar van de webshop. mensen zitten spelletjes te spelen met onze gelden
Re: Combiwebshop
Naar ik heb begrepen is de webshop www.combiwebshop na uitspraak van het faïllisement enige tijd actief gebleven. Hierdoor zijn onnodig klanten gedupeerd. Behoord het inactiveren van de website niet tot de verantwoordelijkheid van de curator, kan deze door gedupeerden hierop aangesproken worden?
Laatst gewijzigd door Radar op 26 feb 2015 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
Re: Combiwebshop
Ook wij zijn de dupe van Combiwebshop.
Heel verdrietig, want al het spaargeld van onze 13-jarige zoon is overgemaakt naar Molly payments via deze webshop. Hij wilde zoooo graag de playstation 4 van €357,-.
Inmiddels 3 weken geleden per mail bericht ontvangen dat de bestelling d.d. 18 januari 2015 is geannuleerd en dat het geld binnen 2 weken wordt teruggestort.
We hebben aangifte gedaan bij de politie.
De webshop is nog steeds actief. Kan dit?
Heel verdrietig, want al het spaargeld van onze 13-jarige zoon is overgemaakt naar Molly payments via deze webshop. Hij wilde zoooo graag de playstation 4 van €357,-.
Inmiddels 3 weken geleden per mail bericht ontvangen dat de bestelling d.d. 18 januari 2015 is geannuleerd en dat het geld binnen 2 weken wordt teruggestort.
We hebben aangifte gedaan bij de politie.
De webshop is nog steeds actief. Kan dit?