LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webhosting (KPN)
Webhosting (KPN)
Wie heeft er ervaring met een site hosten bij de KPN? Ik zit al een tijd te wachten op een upgrade van Mijn Bedrijf Online.
Wie heeft daar al een upgrade van gehad?
En KPN is ook druk bezig met Exchange Online te upgraden.
Ik heb het idee dat KPN onjuiste info geeft op hun site hierover.
En KPN is ook druk bezig met Exchange Online te upgraden.
Ik heb het idee dat KPN onjuiste info geeft op hun site hierover.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 feb 2015 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd
Reden: Commerciële links verwijderd
Re: Webhosting (KPN)
u bent ondernemer, dit is een consumenten forum. Uw bericht hoort hier niet....
dhc,
Ondernemer??? Ik ben een consument hoor.
Ik heb gewoon een vraag over wie wel een upgrade heeft gehad.
Dus hoezo ondernemer.
Dus hoezo ondernemer.
Misschien dat er wat verwarring was over de dienst "mijn bedrijf online" en het feit dat de door u verstrekte links gaan over klantzm, wat je toch bijna aanziet voor klant zakelijke markt. En op zich is dat een logisch vermoeden, want als men die pagina opent, kom je op de site van de klantenservice voor de zakelijke markt. En normaliter vindt men weinig consumenten op de zakelijke markt.WY79 schreef:dhc,
Dus hoezo ondernemer.
berndv,
Dat kan ik begrijpen, maar niet eerst zo reageren, eerst vragen. Blijft het een onjuiste reactie van dhc, die meteen zegt: "Uw bericht hoort hier niet".
Ik ben echt een consument die voor iemand een website bijhoud. Diegene van wie de website is die is ondernemer.
Dat kan ik begrijpen, maar niet eerst zo reageren, eerst vragen. Blijft het een onjuiste reactie van dhc, die meteen zegt: "Uw bericht hoort hier niet".
Ik ben echt een consument die voor iemand een website bijhoud. Diegene van wie de website is die is ondernemer.
U bent misschien consument, maar Uw vraag gaat niet over een consumentenzaak. Uw vraag gaat over een hostingpakket van een bedrijf voor een website van een bedrijf. Hoe U daar persoonlijk in verweven bent is leuk om te weten, maar heeft niks te maken met de vraag 'zakelijk of consument'. De eigenaar van de website is het bedrijf van de ondernemer, inclusief de hosting, en dus is de vraag zakelijk van aard (U geeft aan de website alleen bij te houden, U bent dus nergens eigenaar van en dus is Uw status als consument irrelevant).WY79 schreef: ...Ik ben echt een consument die voor iemand een website bijhoud. Diegene van wie de website is die is ondernemer.
De reden dat er zo gereageerd wordt, is dat dit een consumentenforum is. Hier stellen consumenten vragen over consumentenzaken. (zie gedragsregels: "Dit forum is bedoeld voor consumenten, die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van Radar behandeld zijn en over andere onderwerpen op het gebied van consumentenkwesties."). Helaas zijn sommige consumenten (soms) nogal direct (neemt niet weg dat de kern van het antwoord van dhc klopt, zeker op basis van uw initiële vraag).
Dus ik mag niet op dit forum vragen wat voor ervaring anderen hebben bij de KPN en dan specifiek op het gebied van hosting bij de KPN. En hun ervaring qua upgrade van Mijn Bedrijf Online & Exchange Online?
Ik vraag dus gewoon of andere consumenten al een upgrade hebben gehad, meer niet.
Ik vraag dus gewoon of andere consumenten al een upgrade hebben gehad, meer niet.
Nee, inderdaad niet. Dit forum is van en voor consumenten en niet voor ondernemers. Die dienen een andere weg te bewandelen.Dus ik mag niet op dit forum vragen....
Voor consumenten om te reageren op mijn vraag dus. Hoe kom ik er anders achter of er consumenten zijn die een mail hebben gehad van de KPN met een upgrade.
Vertel met dat maar eens.
Het pakket wordt niet verkocht aan consumenten. De enige consument die ervaring heeft met dit pakket is vanuit professionele hoek, hetzij vanuit een eigen bedrijf, hetzij vanuit een werkgever.WY79 schreef:Voor consumenten om te reageren op mijn vraag dus. Hoe kom ik er anders achter of er consumenten zijn die een mail hebben gehad van de KPN met een upgrade.
Probeer het eens op andere fora zoals higherlevel(ondernemers forum) of het Nederlandse webhostingtalk(hostingbeheerders).
Ik ben zelf ook ondernemer, maar ben hier als consument en zal nooit en te nimmer vanuit mijn bedrijf reageren hier, dat staat namelijk ook in de gedragsregels.