LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.wildhitz.nl / www.wildhits.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
luttekikker

www.wildhitz.nl / www.wildhits.nl

Ongelezen bericht door luttekikker »

Sinds vandaag krijg ik audio reclame boodschappen over de computer speakers zonder dat ik weet waar dit vandaan komt. Het lijkt erop dat meerdere mensen hier last van hebben en dat er een soort programma op de achtergrond "meedraait".

Zijn er mensen die ook last hebben van deze reclames? En zo ja, hoe heb je dit verwijderd? Ik heb naar dit bedrijf gebeld maar nog niet te horen gekregen hoe dit te verwijderen (zij wisten ook niet hoe dit kan, wat op zich wel vreemd was omdat je meestal achter je reclame boodschappen staat.....een ander bedrijf zal ook niet zomaar reclame voor andere bedrijven gaan maken lijkt mij).

Groet,

L.Kikker
Laatst gewijzigd door Radar op 25 feb 2015 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, commerciële links verwijderd

Julie4444

Re: www.wildhitz.nl / www.wildhits.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

luttekikker schreef:Sinds vandaag krijg ik audio reclame boodschappen over de computer speakers zonder dat ik weet waar dit vandaan komt. Het lijkt erop dat meerdere mensen hier last van hebben en dat er een soort programma op de achtergrond "meedraait".
Klinkt mij als adware in de oren.
Wat voor OS heeft u? Heeft u recentelijk een programma gedownload?

Gesloten