LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL Bezorging laat al bijna 2 weken op zich wachten!

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Arcana

DHL Bezorging laat al bijna 2 weken op zich wachten!

Ongelezen bericht door Arcana »

Ik heb via een webshop een artikel besteld en kon het wat goedkoper via DHL laten bezorgen (ipv PostNL); nou, dát heb ik geweten!
Via hun Track & Trace systeem was te volgen dat er keer op keer iets fout bleek te gaan; het pakket is heel NL wel rond geweest zo te zien..

Ik heb inmiddels wel 3 maal hun helpdesk gebeld; vriendelijk te woord gestaan overigens, dát wel, maar men gaf mij telkens achteraf onjuiste info (pakket was retour afzender gezonden; pakket zou volgende dag bezorgd worden, etc).

Vervolgens zag ik dat je direct met directie leden kan mailen; nou, dát liet ik me geen 2 keer zeggen!
De eerste keer was de reactie dat het pakket kwijt was geraakt en dat de verzender maar een claim in moest dienen, daarna weer gereageerd omdat er in T&T stond dat er wél afgeleverd zou worden, maar dat geschiedde weer niet en toen kreeg ik te horen dat het pakket pas maandag (het is nu vrijdag) bezorgd zou gaan worden, maar ik had dringend verzocht om het pakket, desnoods met een spoedzending, vandaag, dus nog vóór het weekend, te leveren (op straffe van de schandpaal, bij deze dus :) , maar dat blijkt in deze rigide organisatie onmogelijk..
Aangezien het pakket vorige week dinsdag is verzonden, is het a.s. maandag exact 2 weken (áls het al wordt bezorgd; eerst zien, dán geloven) onderweg geweest; gewoon binnen NL!!

Kortom, héél wat kastjes én muren gezien in die club, maar niemand die in staat is in te grijpen helaas, en dat gewoon BINNEN NL..
Met PostNL inmiddels wel 100-den pakketten ontvangen én verstuurd (binnen én buitenland) en zelfs nog nooit maar één dag vertraging gehad; met DPD, tot nog toe althans, ook geen problemen...
Nee, never nooit meer DHL voor mij; een dergelijke organisatie maakt zich volkomen belachelijk en ongeloofwaardig!

Zijn er misschien meer mensen die een dergelijke situatie hebben gehad of herkennen?
Laatst gewijzigd door Arcana op 27 feb 2015 19:19, 4 keer totaal gewijzigd.

hawkwind

Re: DHL Bezorging laat al bijna 2 weken op zich wachten!

Ongelezen bericht door hawkwind »

Jawel , begin vorige maand een pakketje verstuurd naar Spanje.
Levertijd 6-8 werkdagen.
Pakketje heeft er 30 dagen over gedaan !!
Voor mij nooit geen DHL meer.

Gesloten