maar als je ze belt en aangeeft dat je geen Internet meer hebt en een dame dan tot 4 keer toe zegt dat je even op de site van Ziggo moet kijken, of er een storingsmelding op staat en je steeds weer moet aangeven dat je geen Internet hebt, komt bij mij de rook uit mijn oren...
Dat soort antwoorden hebben ze bij UPC ook, dus of het beter gaat worden? afwachten maar. Als ik iets van UPC wil en ik krijg zo'n mafketel aan de telefoon hang ik ook op , tot ik de juiste aan de lijn heb.
maar als je ze belt en aangeeft dat je geen Internet meer hebt en een dame dan tot 4 keer toe zegt dat je even op de site van Ziggo moet kijken, of er een storingsmelding op staat en je steeds weer moet aangeven dat je geen Internet hebt, komt bij mij de rook uit mijn oren...
Even een telefoontje hierover naar familie/vrienden kan natuurlijk ook.
Tja, ik was natuurlijk al wel bij wat mensen langs geweest hier. En overal lag het Internet eruit. Ik zou trouwens niet weten waarom ik familie zou moeten bellen, want die wonen allemaal ver weg.
Als ik iets van UPC wil en ik krijg zo'n mafketel aan de telefoon hang ik ook op , tot ik de juiste aan de lijn heb.
[quote][/quote]
Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Dat zet vaak kwaad bloed hoor. Nu is het wel zo dat Ziggo vaak bereid is om een vergoeding te geven als je klachten meld, en dat is allemaal leuk, maar men moet simpelweg mensen inzetten met kennis van zaken en niet een jochie dat er wordt neergzet, zodat hij wat kan bijverdienen. En datzelfde heb ik laatst ook gemeld bij Ziggo. Soms ben ik echt helemaal klaar met die gasten...
"Maakt dat wat uit dan? Ze kunnen toch jouw postcode checken op de Ziggo site?"
Ja, dat kan, maar daarmee ben ik niet geholpen. Ik verwacht dat je in zulke gevallen gewoon goed wordt geholpen door de helpdesk van Ziggo. Het is niet voor niets een helpdesk en daar moet je niet mensen gaan neerzetten die van niets afweten en alleen standaard antwoorden kunnen geven.
Ik help al jaren mensen die problemen hebben met Humax decoders en als ik dan aankom met standaard antwoorden en niets uitzoek is dat snel over. Dan haken mensen af. Die willen gewoon een goed antwoord en dat verwacht ik van een bedrijf als Ziggo dus ook, maar dat bedrijf is veel te groot en die logge bedrijven denken vaak alleen aan geld en laten hun klanten even vaak in de kou staan als je problemen hebt.
Alleen de merknaam wordt Ziggo. Alle activiteiten achter de schermen worden zoveel mogelijk geconcentreerd bij Liberty Global in Amsterdam/Schiphol-Rijk.
UPC en Ziggo zitten op het zelfde DocSis platform, dus in de backend is er zowiezo al weinig verschil. De modems en (Humax) firmware zullen ook wel gelijk getrokken gaan worden in de komende tijd.
Overigens is het voor een callcentre niet zo moeilijk om inderdaad op postcode , telnr oid de Ziggo en UPC vragen naar de juiste personen te routeren.
Wat ik de 5de schreef over Ziggo kastje: beeld was er wel, maar niet mooi scherp zoals ze beloofd hadden. Aangezien ik nooit veel durf te vragen bleek later dat het gewoon analoog was. De volgende "meneer" die kwam kijken zag dat die andere knaap de connectie niet had ingeplugd. En ik heb de ballen verstand van... zo goed als alles wat maar met technologie e.a. zaken te maken heeft.
tenormin schreef:Wat ik de 5de schreef over Ziggo kastje: beeld was er wel, maar niet mooi scherp zoals ze beloofd hadden. Aangezien ik nooit veel durf te vragen bleek later dat het gewoon analoog was. De volgende "meneer" die kwam kijken zag dat die andere knaap de connectie niet had ingeplugd. En ik heb de ballen verstand van... zo goed als alles wat maar met technologie e.a. zaken te maken heeft.[/
Dat geeft toch niks? er zijn er meer hoor Gewoon vragen dan.
Ziggo scherm gaat op zwart is vandaag hier aan de beurt. Naar meldpunt gegaan; meneer is meegelopen, ingesteld en ik kan weer gerust zijn. Dus de beloofde hulp in hun brief was daadwerkelijk hulp. Goede Service van Ziggo.
Ziggowebteam schreef:Analoog bestaat nog en er zijn geen plannen om dit uit te schakelen. Er zal ook geen wijziging in de frequenties van analoog plaatsvinden. Mocht dit wel zo zijn, dan wordt iedere klant hier schriftelijk over geïnformeerd.
Dat is nu eens een prettige mededeling. Bedankt voor jullie aanwezigheid om licht in de duisternis te hebben gebracht. Een goed 2015, Ziggowebteam.
't Is al lang geleden, de opening van dit Topic, maar zoals al eerder gereageerd: vandaag waren "wij" aan de beurt; de toegezegde hulp was fantastisch en, het beeld in de huiskamer is veel beter en in de computerkamer (analoge ontvangst) is zelfs veel beter. Dus hoef geen nieuwe coax kabels (wat je al niet leest in antwoorden) niks van dit alles, 't werd gewoon voor me ingesteld en dat was het. Totaal, helemaal geen klachten over de beloofde hulp van Ziggo, integendeel. En, voor zover ik heb begrepen: tijdelijk is er niet bij.