Teunbosseman schreef:
Oh ongetwijfeld, ben er zelf ook wel een paar tegen gekomen maar om dan maar te stellen dat de CB nergens wat vanaf weet ben ik geheel niet met jou eens. Als je lid bent van de CB kun je lezen hoe er wordt getest......wel, ik kan je zeggen das niet veel anders als de "echte experts" ( en wie zouden dat dan wel niet zijn ?? ) testen.
Wel sinds de CB een keer stelde bij een test met piezo printers dat het belachelijk is dat er zoveel inkt in de cartridges achterblijft (10%) ben ik wel een beetje klaar met die experts van CB. Zonder die inkt gaat de printer hardstikke kaduuk en later berekende Computer Totaal (wel verstand van zaken) dat die 10% gratis is door de veel zuinigere techniek.
Vaak heb ik het idee dat de CB kiest voor producten van kleine bedrijven om zo de grote een hak te zetten. Niet dat ik dat kan bewijzen, het is een gevoel.
Net zoals jouw uitspraak dat CB nergens verstand van heeft. Wat is je punt ? Vroeger gebruikte ik Zonealarm maar ben daar door de jaren heen vanaf gestapt, anderen zweren er nog bij, inderdaad is gebruikersgemak persoonlijk. Ik vindt Bitdefender te chaotisch.......jij niet.
Zoveel mensen zoveel wensen zoveel smaken.
Inderdaad dus hoe kun je in hemelsnaam testen op gebruikersgemak. Zonealarm is prima als firewall, als anti virus een stuk minder.
Teunbosseman schreef:En bij andere tests komen BD er weer iets minder goed uit. Nogmaals....ze staan allemaal in de top5 dus ze zullen vast wel goed zijn......en dan komt de persoonlijke voorkeur om de hoek kijken.
Ja maar hoe onafhankelijk zijn al die tests.