LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4ALL

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vdubois
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2011 16:59

XS4ALL

Ongelezen bericht door vdubois »

Klantonvriendelijk bedrijf XS4ALL-
Reeds meerdere dagen tracht ik de klantendienst van XS4ALL te bereiken - Bij eerste contact krijg je reeds een menu dat meer dan een minuut duurt - vervolgens kom je in een tweede keuzemenu en dan
volgt een wachttijd van 15 minuten zonder antwoord -

Voor een telecombedrijf is dit onbegrijpelijk dat een klant op die manier behandeld wordt -
XS4ALL is dus zelf bij een dringende melding gewoon niet bereikbaar-
Dus waardeer dit bedrijf niet dat je als klant gewoon negeert

Deskundige77
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 apr 2009 08:19

Re: XS4ALL

Ongelezen bericht door Deskundige77 »

Wij hebben veel problemen gehad met de opzegging van XS4ALL. Dit heeft echt maanden geduurd. Vervolgens hebben wij XS4ALL gedagvaard voor de rechtbank. Deze procedure zijn wij gewonnen. Ik kan iedereen aan raden dit te doen.
XS4ALL doet nu moeilijk met het nakomen van een gerechtelijk vonnis. Dan maar naar de deurwaarder en beslag leggen op XS4ALL........... :D :D :D :D :D :D :D

kaaskop 43
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 dec 2013 16:55

Re: XS4ALL

Ongelezen bericht door kaaskop 43 »

Wat een onzin staat hier!
Ik ben al jaren trouwe klant bij XS4ALL en heb dit nog nooit zo ervaren.
Graag enige onderbouwing, een bedrijf hier zo neersabelen gaat echt nergens over.

PE1AGP
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2015 16:04

Re: XS4ALL

Ongelezen bericht door PE1AGP »

kaaskop 43 schreef:Wat een onzin staat hier!
Ik ben al jaren trouwe klant bij XS4ALL en heb dit nog nooit zo ervaren.
Graag enige onderbouwing, een bedrijf hier zo neersabelen gaat echt nergens over.
Daar sluit ik mij volledig bij aan.

Markark
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2014 09:38

Re: XS4ALL

Ongelezen bericht door Markark »

inderdaad grote onzin.
Wij zijn ook al jaren klant bij XS4ALL en hebben alleen maar positieve ervaringen. Helpdesk werkt zeer goed, en is prima te bereiken.
Ze zijn misschien niet te goedkoopste, maar kwaliteit mag best wel wat kosten vind ik.

kyleaarts
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2015 11:31

Re: XS4ALL

Ongelezen bericht door kyleaarts »

Deskundige77 schreef:Wij hebben veel problemen gehad met de opzegging van XS4ALL. Dit heeft echt maanden geduurd. Vervolgens hebben wij XS4ALL gedagvaard voor de rechtbank. Deze procedure zijn wij gewonnen. Ik kan iedereen aan raden dit te doen.
XS4ALL doet nu moeilijk met het nakomen van een gerechtelijk vonnis. Dan maar naar de deurwaarder en beslag leggen op XS4ALL........... :D :D :D :D :D :D :D
Deskundige
Is dit ook ergens na te lezen?

Gesloten