LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
famkrikke
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 apr 2014 08:00

Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door famkrikke »

Ik ben al 3 jaar trouwe sim-only klant + prepaid van Hollands Nieuwe. Ze doen geen BKR check maar toch wordt de verlenging geweigerd. Ik ben 1,5 maand bezig om er achter te komen, waarom ik ineens geweigerd word, terwijl mijn financiële situatie ongewijzigd is.

Een nieuwe provider wil mijn klandizie wel dus ik zeg mijn abonnementen per vervaldatum op. En tot mijn grote verbazing :? word ik gebeld door Hollands Nieuwe......waarom ik op mijn abonnement opzeg :|

Ter info: Hollands Nieuwe heeft abonnementen in prepaid vorm. Je betaalt vooraf en kan niet over de bundel heen bellen tenzij je via i-deal erbij stort. Gaat alleen om sim-only, dus geen telefoon erbij

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door prem »

Koop dan een simkaart bij AH, heb je t zelfde zonder gezeur van de Hollandse nieuwe, ( wat een naam trouwens).

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet optimaal is.

Hebben wij voor u al onderzocht waarom de verlenging wordt geweigerd?

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij het graag. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

Wij zijn ook te bereiken via http://www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag en hollandsnieuwe op Facebook en Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Julie4444 »

MichielFRL schreef:Dit is wel weer een mooi voorbeeld van hoe webcare NIET moet.
Empathie, maar vervolgens geen oplossing.
Daar trappen de meeste klanten tegenwoordig niet meer in.
Webcare hoort daadkrachtig te handelen!
Helemaal mee eens.
Niet alleen webcare, maar ook klantenservice hoort gewoon snel en daadkrachtig te handelen.
Nice going, hollandsenieuwe.. Lijkt me dat TS al lang via de normale kanalen heeft geprobeert dingen op te lossen. Maar ja, is dan ook gelijk mooie antireclame, zullen we maar zeggen.

famkrikke
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 apr 2014 08:00

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door famkrikke »

Exact mijn punt, ze weten van elkaar totaal niet van elkaar wat ze aan het doen zijn. De weigering is al niet te begrijpen want er is geen risico. Maar het bellen waarom je weg gaat, is een prachtige anti-reclame

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door wieder »

hollandsnieuwe schreef:...klant, u bent Vervelend..
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan houden wij de oren dicht. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk...
VIRTUELE collega... wow.. en dat met zoveel werklozen...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door olaf79 »

famkrikke schreef:Exact mijn punt, ze weten van elkaar totaal niet van elkaar wat ze aan het doen zijn. De weigering is al niet te begrijpen want er is geen risico. Maar het bellen waarom je weg gaat, is een prachtige anti-reclame
Tsja. Alsof het in eender wel groot bedrijf anders gaat. Wel eens geprobeerd de juiste persoon bij Microsoft aan de lijn te krijgen?

Als het allemaal zo perfect ging binnen een bedrijf dan was waarschijnlijk de klantenservice (grotendeels) overbodig. Want als zij geen fout maken, hoef jij niet te bellen, om je vervolgens aan de klantenservice te ergeren.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Barre Barry »

MichielFRL schreef:
hollandsnieuwe schreef:Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet optimaal is.

Hebben wij voor u al onderzocht waarom de verlenging wordt geweigerd?

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij het graag. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

Wij zijn ook te bereiken via http://www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag en hollandsnieuwe op Facebook en Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Dit is wel weer een mooi voorbeeld van hoe webcare NIET moet.
Empathie, maar vervolgens geen oplossing.
Daar trappen de meeste klanten tegenwoordig niet meer in.
Webcare hoort daadkrachtig te handelen!
Dat gaat Anouk doen.

Moneyman
Berichten: 30362
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Moneyman »

Barre Barry schreef:Dat gaat Anouk doen.
Virtueel dan, wel te verstaan :mrgreen:

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door wieder »

olaf79 schreef:...Want als zij geen fout maken, hoef jij niet te bellen, om je vervolgens aan de klantenservice te ergeren.
En daar heb je de crux. De klantenservice is het probleem bij veel bedrijven. Als die hun werk goed doen is er niets aan de hand. Medewerkers daar hebben weinig tot geen affectie met de producten die ze vertegenwoordigen...En nu hebben ze zelfs al ongeïnteresseerde virtuele medewerkers. Computerprogramma's die je pownen....

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door prem »

wieder schreef:
hollandsnieuwe schreef:...klant, u bent Vervelend..
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan houden wij de oren dicht. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk...
VIRTUELE collega... wow.. en dat met zoveel werklozen...
Ze zijn niet voor niets goedkoop. Valt wat in de categorie S&S, mensen willen weinig betalen en krijgen dus troep.
Lijkt me vreselijk in zo'n markt te zitten want het zijn nog vaak consumenten met de meeste eisen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Julie4444 »

prem schreef:
wieder schreef:
hollandsnieuwe schreef:...klant, u bent Vervelend..
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan houden wij de oren dicht. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk...
VIRTUELE collega... wow.. en dat met zoveel werklozen...
Ze zijn niet voor niets goedkoop. Valt wat in de categorie S&S, mensen willen weinig betalen en krijgen dus troep.
Lijkt me vreselijk in zo'n markt te zitten want het zijn nog vaak consumenten met de meeste eisen.
Hey hey, ik zit voor €7 per maand bij Simpel en dat gaat tot nu toe gewoon goed. :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4375
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Julie4444 schreef:Hey hey, ik zit voor €7 per maand bij Simpel en dat gaat tot nu toe gewoon goed. :lol:

Hiero ook.....geheel geen problemen. Wederom mazzel zeker.

Melanie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2015 11:46

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Melanie01 »

Kan iemand mij helpen aan het e-mailadres van Hollands Nieuwe?? Kan nergens gegevens van hun vinden....

Wil graag een e-mail sturen betreft een breuk in het glas van mijn camera.

Alvast bedankt.

Groet,
M. Klomp

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door henk51 »

Gezocht op hun site antwoord staat bij klantenservice bij bestellen en leveren,je kan ze ook bereiken via Facebook of twitter krijg je vrij snel bericht is mijn ervaring.

https://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

Daar staat telefoon nummer van reparatieafdeling Dynafix die behandeld garantieschade.
Je kan ook naar een winkel van Belcompany gaan bij u in de buurt.

gr Henk

KateInez
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2015 11:55

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door KateInez »

wieder schreef:
hollandsnieuwe schreef:...klant, u bent Vervelend..
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan houden wij de oren dicht. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk...
VIRTUELE collega... wow.. en dat met zoveel werklozen...

Tja deze collega past wel goed bij die andere koekwauzen van de klantenservice.
Ik belde met de vraag om een zakelijk nummer door te schakelen naar een privénummer: 150 (wachtminuten) en 6 telefoontjes verder, heb ik 5 verschillende verhalen aangehoord en de webhulp zegt weer iets anders!
Uiteindelijk gisteren in 10 minuten geholpen.


Waar zijn ze mee bezig daarzo, vraag ik me af. Als zoiets simpels als een nummer doorschakelen al zo veel kanten op kan gaan, laat staan hoe dit zal gaan met ingewikkeldere kwesties.

Ik hoop dat ze (radar) een keer een uitzending hierover maken :).

Gesloten