LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reizen binnen Nederland

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Reizen binnen Nederland

Ongelezen bericht door Muskusrat »

Ik woon al een tijdje in het buitenland en wil in April weer een weekje naar Nederland komen voor bezoek en "toeristje" uithangen in de grote steden. Nu is mijn vraag of je in de bus nog steeds normaal kan betalen voor een kaartje? Ik weet dat de trein (nog) geen probleem is, maar aangezien ik naar een klein dorp ga waar geen trein komt, moet ik de bus nemen. Voor zover ik weet is de strippenkaart verbannen naar een betere plek, maar aangezien ik geen OV heb, kan ik wel met geld betalen als ik de bus neem?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Reizen binnen Nederland

Ongelezen bericht door dhc »

Ja dat kan. Kijk op www.ov9292.nl

Jantje7
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Reizen binnen Nederland

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Zeer waarschijnlijk bent u veel goedkoper uit als u een anonieme OV-Chipkaart koopt voor de prijs van € 7,50. Elk los kaartje kost al gauw € 3,50 voor een enkeltje, dus die € 7,50 heeft u vlot terug verdient. Tevens is het veel gemakkelijker reizen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Reizen binnen Nederland

Ongelezen bericht door dhc »

Daarom schreef ik al: kijk op www enz......

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: Reizen binnen Nederland

Ongelezen bericht door Muskusrat »

Bedankt voor jullie antwoord. http://www.ov9292.nl heeft me inderdaad een stuk meer info gegeven :D

Gesloten