Altijd alles in 1 instap van KPN gehad. Vandaag eens beetje gaan vergelijken op internet of overstappen van provider wellicht besparing kan opleveren. Factuur ook maar eens goed bekeken. Zie ik ineens dat ik € 59,16 betaal voor alles in een instap terwijl de site toch echt € 45,- vermeld!!
Maar eens bellen met KPN. Blijkt dat de pakketten sinds zomer 2014 al zijn gewijzigd en de KPN het dus niet nodig vindt vaste klanten hierover te informeren. Ik betaal dus het tarief van het "nieuwe basispakket" en krijg instap! Oftewel ik betaal elke maand 14,- meer dan ieder ander met instap. verzocht eea met terugwerkende kracht aan te passen want ik voel me toch echt enigszins opgelicht door KPN! Hierop is het antwoord dat het slechts per heden mogelijk is en als ik glasvezel wil blijven gebruiken ook nog een toeslag van 7,50 moet betalen. (Raar, ontvang het nu toch ook via glasvezel!) Ik zal dan maar een mail er aan gaan wagen want als ze abonnement nu aanpassen zit ik er een jaar aan vast en de persoon aan de telefoon mag mij niet verder helpen in deze. Nu al aanpassen heeft geen zin want ik wil eerst antwoord op mijn vraag waarom ik niet geïnformeerd ben destijds. Wordt me ook nog even fijn meegedeeld dat ik wellicht op mijn mail geen reactie ga ontvangen want ze doen niet aan terugwerkende kracht. het ziet er dus naar uit dat KPN weer een klant armer is! Ik heb een boze mail gestuurd en verzocht mij te compenseren op wat voor manier ook of mij het verschil terug te betalen. Tevens medegedeeld dat ik binnen 14 dagen reactie verwacht. Zo niet, ga ik wel een andere provider zoeken die wel bied waar ik voor betaal. Of ik reactie krijg is de vraag, maar wil een ieder er wel op wijzen de factuur van KPN goed na te kijken want ze factureren sowieso al 59,16 ipv € 59,- en op x facturen is dat elke maand een leuk bedrag. En wat is er beter dan half leveren voor vol geld.......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN factureert meer dan ze leveren!
Re: KPN factureert meer dan ze leveren!
Met zo een antwoord stap je toch over? Er zijn betere providers dan KPN.Wordt me ook nog even fijn meegedeeld dat ik wellicht op mijn mail geen reactie ga ontvangen want ze doen niet aan terugwerkende kracht
Re: KPN factureert meer dan ze leveren!
at klinkt idd alsof je idd een glas pakket erbij hebt. Dat is idd duurder per maand. Maar als je me je postcode en huisnummer per bericht kan zenden kan ik je wel heldere informatie geven. Ik werk zelf voor KPN en deze kosten zullen echt nooit voor niks zo hoog zijn. Een instap pakket is echt maar 45 euro.
Afgelopen zomer zijn de abonnementen idd veranderd maar elke klant is hierover geïnformeerd. ( prijs was nog geen euro omhoog gegaan)
Afgelopen zomer zijn de abonnementen idd veranderd maar elke klant is hierover geïnformeerd. ( prijs was nog geen euro omhoog gegaan)