LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen terugbetaling gekregen van Tweaknews

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Smurfie

Geen terugbetaling gekregen van Tweaknews

Ongelezen bericht door Smurfie »

Op 16 november 2014 heb ik mijn TweakNews-abonnement aangepast. Ik had eerst een 50Mbit abonnement met betaling per 12 maanden, met een bedrag van €69,95.
En ik ben overgestapt naar een 5Mbit abonnement met betaling per 12 maanden, met een bedrag van €42.

Naar verrekening en dergelijke betekend dit dat ik €23,39 moet terug krijgen. Ik heb hiervoor een factuur ontvangen op 18 november 2014 van Tweaknews. Alleen sindsdien heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Iedere maand wordt mij beloofd dat het nu echt overgemaakt gaat worden, alleen tot op heden heb ik het geld niet ontvangen. Ik krijg alleen maar excuses op mijn e-mails en de beloftes dat het echt zo snel mogelijk wordt overgemaakt.
Het enige wat ik wil is mijn geld terug waar ik recht op heb. Het abonnement is al sinds november 2014 gewijzigd. En als ik geld had bij moeten betalen dan had ik nu al genoeg aanmaningen ontvangen hiervoor. :? :?
Laatst gewijzigd door Smurfie op 23 mar 2015 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion

Re: Geen terugbetaling gekregen van Tweaknews

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je geeft aan dat je het geld terug wilt waar je recht op hebt. Kun je ook aangegeven waarom je vindt dat je daar recht op hebt?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ts hoeft dat niet uit te leggen aangezien Tweak zelf via een factuur (foute omschrijving overigens) aangeeft dat S geld terugkrijgt!
Het gaat er om dat Tweak die belofte niet nakomt.

Smurfie

Ongelezen bericht door Smurfie »

Ik heb een creditfactuur ontvangen omdat mijn abonnement is gewijzigd. Dus niet meer dan logisch dat ik recht heb op dat geld.

Helaas kan ik geen telefoonnummer vinden om te bellen met hun. Of een adres vinden om hun een aangetekende brief te sturen. Als ik het contactformulier invul dan krijg ik geen reactie van hun. Op mijn e-mails die ik rechtstreeks naar hun mail krijg ik ook geen reactie op.
Enig idee wat ik kan doen? Het is echt te erg voor woorden hoe zij hier mee omgaan!

Gesloten