LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weekeindje weg

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Wout

weekeindje weg

Ongelezen bericht door Wout »

Ik erger me gek een die bungalow parken die denken dat een weekeinde drie nachten duurt, alsof er geen kinderen naar school moeten op maandag ochtend en de ouders niet hoeven te werken. Het zou de grote organisaties sieren als er eens een twee nachten weekeind ingevoerd wordt met b.v. vertrekken om 17:00 uur(wat nu ook al gebeurt) hier mag best een prijkaartje tegen over staan zolang er maar een verschil zit tussen drie en twee nachten want momenteel worden de parken slapend rijk zonder dat er echt veel geslapen wordt.

vreemde

Re: weekeindje weg

Ongelezen bericht door vreemde »

Tja, maar dan zit zo'n park met één nacht wat niet betaald wordt. Je kunt moeilijk een midweek verplaatsen naar de zondagavond, want dan wordt de midweek weer duurder. Wij zitten ook met dat probleem hoor, wij moeten ook vanwege werk en school zondagavond vertrekken, en je betaalt die ene onbenutte nacht er toch maar extra bij. Jammer geld!

bridgetvh

Ongelezen bericht door bridgetvh »

Wij komen door vrijdagavond = koopavond = werken pas zaterdagochtend, maar kunnen wel maandagochtend pas naar huis omdat de winkels dan om 13.00 pas weer beginnen.
Is ook 2 nachten.

Zelfs dan moeten we de zaterdag vrij nemen omdat die dag ook een gewone werkdag is, zo blijft er anders helemaal geen weekend meer over. Dus ik heb maar (bijvoorbeeld) 2 weekenden per jaar ipv jullie 52. En dat kost dan nog een vakantiedag ook! Voor alleen een weekend!

Daar denken jullie niet aan hè?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Whhooohhh, Bridget, niet zo fel reageren! Je kiest er toch zelf voor om in een winkel te werken. MNoet je nu niet gaan zei-ken, he??

galith

Ongelezen bericht door galith »

Wat liggen jullie toch allemaal te zeuren, neem toch gewwon een extra verlofdag op, iedereen die op vakantie gaat , neemt extra dag(en) op, wij gaan altijd een midweek, dan moeten wij toch ook 5 verlofdagen inleveren, stelletje zeikberen

m vr gr dv

bridgetvh

Ongelezen bericht door bridgetvh »

Wout begint met zeuren dat het park er rekening mee moet houden dat zijn kinderen op maandag naar school moeten. Of die parken dan even speciaal voor hem andere regelingen kunnen instellen?

Hij denkt niet aan andere mensen met wisseldiensten. Dat is jammer.
Verder ben ik heel tevreden met mijn werk hoor. Ik hoef mijn booschappen niet op zaterdagmiddag te doen in de supermarkt :D

Wout

Ongelezen bericht door Wout »

Sorry Bridgetvh ik werk zelf al jaren in ploegendienst dus die vlieger gaat niet op, en voor wat betreft de reactie van de vreemde het is inderdaat jammer geld maar ik zeg ook niet dat een midweek eerder moet beginnen ik zeg ook niet dat er niets tegenover hoeft te staan
en wil best tot 5 uur betalen het gaat mij gewoon om het principe dat een weekeind voor heel veel mensen nu eenmaal geen 3 maar 2 nachten duurt en dat er op deze manier zeer gemakkelijk verdient wordt door de diverse park organisaties.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ze willen gewoon een optimale bezetting. En denk je nu werkelijk dat als ze het weekend laten eindigen op zondagavond je dan minder gaat betalen. Ze hebben hun kosten en willen gewoon een bepaalde verdienste hebben. Dus belasten ze je door wat ze nodig denken te hebben. Niet zeuren, gewoon genieten ervan!

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Regel in alle hotels, bungalowparken, appartementen, campings etc. is dat je op de dag van vertrek voor de middag het gehuurde leeg op moet leveren zodat ze het beschikbaar hebben voor de volgende gast die vanaf die dag geboekt heeft. Soms kun je het zo regelen dat je je koffers op eigen risico ergens neer kunt zetten. Maar je kamer kom je niet meer op.

Gesloten