LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgesloten prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WDS1988

Afgesloten prepaid

Ongelezen bericht door WDS1988 »

Hallo,

Afgelopen woensdag hebben wij een KPN abonnement afgesloten. Nu werden wij vandaag opeens afgesloten met de mededeling dat er een Preventel melding zou openstaan. Op de vraag waarom dit nu pas werd gemeld kon KPN mij geen antwoord geven. Maargoed dat is nog niet het ergste.

Bij het afsluiten moesten wij een nummer doorgeven waarop wij bereikbaar waren. Dit nummer is een prepaidkaart van Ortel Mobile. Nu blijkt dat ook dit simkaartje door KPN is geblokkeerd. Op de kaart staat nog ruim genoeg beltegoed, dus daar kan het niet aanliggen. Als ik probeer 1200 te bellen zegt een dame: "Deze aansluiting is ivm administratieve redenen geblokkeerd". Het prepaidkaartje staat niet geregistreerd op naam van ons.

Heeft iemand dit wel een meegemaakt en mag dit zomaar?
Laatst gewijzigd door WDS1988 op 24 mar 2015 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

WDS1988

Re: Afgesloten prepaid

Nee, Het gaat om een Privé simkaart die is afgesloten.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom bel je KPN en Ortel niet even? Vooral de reden waarom je Ortel-nummer uit de lucht is lijkt me interessant. Want dat is een andere provider, en bovendien staat de prepaidkaart niet geregistreerd. Daar zou KPN dus geen invloed op moeten hebben, maar twee gelijktijdige redenen om af te sluiten lijkt me wel erg toevallig. Een Preventelmelding zou logischerwijs ook geen invloed moeten hebben op een pepaidkaart, want die melding is immers alleen van belang bij abonnementen.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

WDS1988 schreef:Hallo,

Afgelopen woensdag hebben wij als bedrijf een KPN Zakelijk abonnement afgesloten. Nu werden wij vandaag opeens afgesloten met de mededeling dat er een Preventel melding zou openstaan. Op de vraag waarom dit nu pas werd gemeld kon KPN mij geen antwoord geven. Maargoed dat is nog niet het ergste.

Bij het afsluiten moesten wij een nummer doorgeven waarop wij bereikbaar waren. Dit nummer is een prepaidkaart van Ortel Mobile. Nu blijkt dat ook dit simkaartje door KPN is geblokkeerd. Op de kaart staat nog ruim genoeg beltegoed, dus daar kan het niet aanliggen. Als ik probeer 1200 te bellen zegt een dame: "Deze aansluiting is ivm administratieve redenen geblokkeerd". Het prepaidkaartje staat niet geregistreerd op naam van ons.

Heeft iemand dit wel een meegemaakt en mag dit zomaar?
Simkaart is dus prive.....hhmmmmm raar. Ik kan zo 1,2,3 niet ontdekken maar zo te zien maakt Ortel Mobile toch geen deel uit van KPN ?

Je kan de klantenservice mailen.

http://ortel.nl/nl/klantenservice/1-alg ... ratie.html

WDS1988

Zojuist 6 keer contact gehad. Alle 6 de keren wordt de haak erop gegooid.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

https://ortel.nl/nl/klantenservice/contact/

Schrijf hier netjes zonder schelden jou verhaal en eventueel ook de link naar dit forum topic.

Zij kunnen de blokkade weghalen en bij niet of op andere persoon geregistreerde, prepaid blijft bij voldoende saldo altijd werken, ook als je bij dezelfde aanbieder een niet betaalde rekening zou hebben...

En vraag KPN eens waar ze deze info vandaan haalde want ik het wel een schuld op jou naam of iemand mat dezelfde naam die niet te vinden is?

Met een foute geboorte datum ben ik geen eigenaar van onschuldige webshop maar erg zware crimineel met dezelfde naam....
Ja, ik heb hem ontmoet en hij kreeg ook wel eens vragen over zakelijke transacties waar hij niets van wist en moest aantonen hoe hij aan dat geld hiervoor kwam!
Dus ook een zware crimineel kan slachtoffer worden van vragen die voor onschuldige zakenman zijn!

Dus niet bellen maar mail want die worden beter beantwoord en je kunt als ze het niet goed afhandelen tenminste bewijzen wat je schreef en zij antwoorden en bij bellen is het hun tegen jou verhaal.... zonder enig bewijs!

Gesloten