LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 verhuizing lijkt onmogelijk en klantenservice is ontoe

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
roxanneminten
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2015 20:05

Tele2 verhuizing lijkt onmogelijk en klantenservice is ontoe

Ongelezen bericht door roxanneminten »

Ik heb begin dit jaar een verzoek gedaan om het Tele2 internet en digitale TV abonnement wat op naam van mijn huisgenoot stond te wijzigen naar mijn naam en nieuwe adres. Na telefonisch contact van mijn kant bleek dat dit niet kon omdat er nog een abonnement actief stond waar ik ging wonen. Vreemd dat Tele2 mij daar niet van op de hoogte stelt, maar dat ik daar zelf over moet informeren. Vervolgens werd mij verteld dat ik maar weer contact moest opnemen nadat dat internetabonnement niet meer actief zou zijn, wat volgens de klantenservice half februari zou zijn. 11 februari bleek na nogmaals bellen toch 26 februari te zijn en daarom begin maart voor de derde keer gebeld om de verhuizing eindelijk echt in gang te kunnen zetten. Ook al weet Tele2 al lange tijd dat ik wil verhuizen, blijkbaar zegt het protocol dat er toch echt 12 werkdagen tussen moet zitten..16 maart zou ik in de loop van de dag dan toch echt internet en tv moeten hebben, maar helaas.
Na zelf te bellen op 16 maart in de avond bleek er niets in gang te zijn gezet omdat er iets mis was met het netnummer. Geen idee wat ze daar mee bedoelen, want hier ben ik nooit eerder van op de hoogte gesteld...
Oplossing dit keer: het zou doorgestuurd worden naar het hoofdkantoor. Dit zou 2 tot 7 werkdagen duren voordat ze met een oplossing zouden komen. Mij werd verteld dat deze oplossing waarschijnlijk passender zou zijn dan de 12 werkdagen die het anders zou duren, omdat blijkbaar het protocol weer opnieuw uitgevoerd moest worden.
Na 7 dagen nog steeds niets gehoord te hebben van het hoofdkantoor vandaag wederom met Tele2 gebeld. Volgende de klantenservice heeft het hoofdkantoor mij geprobeerd te bellen. Vreemd dat ik geen enkele gemiste oproep op die dag heb gehad, en nee ook geen anonieme gemiste oproep. Verder bleek dat het hoofdkantoor de klacht niet goed hadden begrepen en daarom ook niet met een oplossing zijn gekomen. Ter verduidelijking. Deze gemiste oproep is 3 werkdagen geleden. Ze hebben dus 1 keer geprobeerd te bellen waar ik niets van terug zie...
Nu is de klacht wederom naar het hoofdkantoor gestuurd...opnieuw moet ik 2-7 werkdagen wachten op antwoord of oplossing...maar dus nog niet op internet en tv! Dat is nog compleet onduidelijk, wanneer ik dat kan verwachten. Ondertussen lopen mijn mobiele kosten op, want doordat ik al 2 maanden geen internet heb (terwijl ik wel gewoon betaal) moet ik al het nodige op mijn telefoon doen. De medewerker van Tele2 raadde mij aan om hier mijn beklag te doen, want dit was de enige mogelijkheid om het hogerop te krijgen en het sneller voor elkaar te krijgen. DUS tele2 heeel graag een gepaste oplossing hiervoor!! Ik wacht namelijk al 2 maanden op een dooie mus!

Als het aan mij lag was ik allang weg bij Tele2 want het internet dat we hadden was verschrikkelijk traag en instabiel. maar de boete was bijna net zo hoog als de kosten voor het hele abonnement...

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 verhuizing lijkt onmogelijk en klantenservice is ontoe

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Roxanneminten,
We vinden het spijtig dat dit je is overkomen. Ook hebben we gezien dat je ons al op Facebook hebt benaderd. We willen daar graag de conversatie vervolgen. Dan blijft het overzichtelijk voor iedereen en lopen de conversaties niet door elkaar. Op facebook hebben we je om je gegevens gevraagd, zodat we alles kunnen uitzoeken. Vriendelijke groet,
Ben van Tele2

roxanneminten
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2015 20:05

Re: Tele2 verhuizing lijkt onmogelijk en klantenservice is ontoe

Ongelezen bericht door roxanneminten »

Ik heb via facebook inmiddels een reactie gehad, dat ik toch nog moet wachten totdat er een melding is gemaakt.. Ik begrijp het niet helemaal, want er is inderdaad een melding gemaakt, 2 maanden geleden! Het lijkt me niet zo moeilijk om vandaag bijv. nog te regelen dat iig het krijgen van internet in werking wordt gezet. Moet ik nu serieus nog tot maximaal volgende week wachten voordat er een idee gaat komen hoe dit opgelost kan worden? Hoe moeilijk is het om internet te leveren aan een adres waar jullie al internet aan hebben geleverd??? Onbegrijpelijk. Is er een mogelijkheid dat ik op zeg zonder boete? Wegens nalatige service? IBuiten de vergoeding die ik hier sowieso voor eis. k krijg namelijk sneller internet bij een andere provider dan bij jullie.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 verhuizing lijkt onmogelijk en klantenservice is ontoe

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi roxanne,
Ik wil je echt vragen via facebook de conversatie voort te zetten. Dan verloopt de communicatie over 1 kanaal, en loopt het niet door elkaar. Groet, Ben

roxanneminten
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2015 20:05

Re: Tele2 verhuizing lijkt onmogelijk en klantenservice is ontoe

Ongelezen bericht door roxanneminten »

Mijn ervaring tot nu toe leert dat alles sowieso al door elkaar loopt bij jullie. Ik wil vooral dat het opgelost wordt. tot dan zal ik op meerdere kanalen laten zien wat voor een potje jullie ervan gemaakt hebben.

Gesloten