LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,want alles wordt toch in het proces voor mij geregeld.Dus geen zorgen meer,ook niet over de kosten(rechtsbijstandsverzekering).jij wel?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Welnee, Croosjes, je raaskalt weer eens. De belangen van mijn vrouw en mij worden uitstekend en deskundig behartigd door een bekend advocatenkantoor in het diepe zuiden des lands.

Zonder verplichting dat wij ons carnavalesk moeten uitdossen en met een mobieltje in onze klauw moeten lopen om ons suf te bellen voor de "sponsor".

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,wees eens eerlijk wat kost die advocaat?,en het mobieltje wat jij opnoemt enz.is onzin.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, mijn advocaat heeft twee eegalease zaken voor mij (en mijn vrouw) in behandeling voor een van tevoren overeengekomen, vast (en naar mijn mening zeer redelijk) bedrag t/m eindvonnis van de kantonrechter.
Kost misschien iets meer dan bij een "prijsvechter", maar ik wilde kwaliteit en individele behandeling door iemand, die goed op de hoogte is van de Dexia-problematiek. (Het kantoor heeft ruim 500 van zulke zaken in behandeling).
Mobiel bellen doe ik pre-paid met Telfort via Tele-2. Ik denk niet dat jouw sponsor goedkoper is en/of betere gesprekskwaliteit kan bieden. En ik hoef ook niet in een t-shirt met een petje op te lopen!

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Zucht....

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,voor kwaliteit hoef je niet te kijken bij de vereniging want dat wordt al geregeld voor iedereen.Eegalease(huurkoop) en civiel(alleenstaanden enz.) dit is allemaal meegenomen het maak niet uit.
Toevoeging dat hoeft ook niet deze gedupeerden krijgen de zelfde advocaat;als het allemaal maar via de vereniging gaat en het systeem met doorzettingsvermogen.


jou provider;kijk even verder op het forum(telecom).Bij de vereniging krijg je een advocaat in samenwerking met het systeem.Dus wie is dan goedkoper.En lees even de kleine letertjes enz.(van jou provider actie's dan wel inhoud)
Voor kwaliteit moet je zeker niet zijn bij jou provider? maar als je tevreden bent dat is ieders eigen keus.


Laat ik het zo zeggen bij een andere vereniging+stichtingen moet je contributie betalen en bijvoorbeeld actie's van vereniging payback met kermisvermaak(t-shirt+petje) zoals jij dat zegt.Alles ten behoeve van de vereniging of stichting.Bij de vereniging bepalen de leden het zelf en niet de sponsor of de vereniging.


impact,denk nou eerst goed na voor je wat zegt.
Laatst gewijzigd door croosjes op 26 sep 2004 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, ik geef je maar gelijk om van het gezeur af te zijn. Ik reageer voortaan niet meer op jou. Succes met je vereniging.

Mr. F.P.J. Bots
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 mar 2004 14:35

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Mr. F.P.J. Bots »

Geachte heer Jan Janssen,

Natuurlijk heeft U gelijk, maar mijn bedoeling is om met gedupeerden inhoudelijk over vonnissen van gedachten te wisselen. Hier en daar kan ik wat nader uitleggen, en deelnemers vertellen over hun ervaringen. Dat is de moeite waard, en ik zou het prettig vinden als dat zo blijft.

Met vriendelijke groet,
Mr. F.P.J. Bots
-advocaat-

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Geachte heer Bots,
Hopelijk laat u zich niet ontmoedigen door de negatieve uitlatingen jegens u en andere advocaten door enkele deelnemers aan dit forum.
Ik ben ervan overtuigd dat uw bijdragen zeker worden gewaardeerd door de overgrote meerderheid, waaronder ikzelf.
Sommige deelnemers zijn door alle ellende met Dexia waarschijnlijk dermate gefrustreerd geraakt, dat ze weleens "wild om zich heen gaan slaan". Maar daar zult u wel doorheen kunnen kijken?
Hoogachtend,
Impact

john.elsewhere
Berichten: 52
Lid geworden op: 29 jan 2004 12:59

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door john.elsewhere »

t.a.v. Annelease en andere geïnteresseerden.

Ik ben inderdaad drs. J. Elders en ik woon in de gemeente Margraten.
N.a.v. mijn bericht heeft de heer Bots zich met een e-mail tot de TrosRadar-internetredactie gewend. De inhoud van deze mail geef ik hieronder weer.

mvg

drs. J.Elders uit Margraten


Geachte dames en/of heren,

Mijn naam is F. Bots en ik ben advocaat in Maastricht. Ik geef op Uw forum zo nu en dan inhoudelijk commentaar op Dexia vonnissen.
Een voormalig cliënt van mij probeert mij thans zwart te maken op Uw forum. Het betreft een iemand die schrijft onder de naam John.Elsewhere. Dat is pseudoniem voor Johannes Elders. Deze mijnheer is in de war en maakt met iedereen ruzie. Ik verzoek U daarom vriendelijk om zijn berichten in de gaten te houden voordat hij verder gaat met dingen die echt niet kunnen.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Mr. F.P.J. Bots
-advocaat-

Annelease

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Annelease »

Jammer dat ik geen gelijk had. Ik begrijp niet dat dit mag! En evenals Luidens denk ik ook dat dit niet mag!

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Joshua »

Mijn naam is F. Bots en ik ben advocaat in Maastricht. Ik geef op Uw forum zo nu en dan inhoudelijk commentaar op Dexia vonnissen
Het lijkt mij beter dat de heer Bots blijft doen waar hij goed in is.
Deze wijze van klant binding spreekt niet voor hem.
Dit forum heeft juist als doel informatie te delen het oordelen of verketteren hoort daar niet toe. Maar advocaten die ook nogeens op dit forum hun zegje doen dienen zich bewust te zijn zich daarmee in een glazen huisje te begeven.
Dit ter meer omdat de advocaten van de tegen partij elke informatie en sentimenten waar dan ook zullen aangrijpen en niet terugdeinzen dit te gebruiken tegen de benaddelden die zich teweer stellen. Dat zijn de meeste forum leden.

Be aware of the dog.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door JH »

Het staat mr Bots vrij om mailtjes te sturen naar Tros Radar maar hij moet wel beseffen dat dit forum niet bedoeld is voor reclame-uitingen.
Overigens, iedere advocaat zal altijd laten merken dat hij of zij de goedkoopste is. Zij hebben in zekere zin de macht vanwege hun juridische kennis, al dan niet na een langdurige rechtenstudie en de bijbehorende studentenfeesten.
Laatst gewijzigd door JH op 28 sep 2004 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Annelease

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Annelease »

Wel vrji om mailtjes naar radar te sturen, niet vrij om namen van mensen bekend te maken op dit forum.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door JH »

het zou de goede man sieren als hij geen namen noemt maar door zijn handelwijze is nu wel gebleken dat mr Bots onbetrouwbaar is en men beter met een andere advocaat in zee kan gaan :!:
Uiteindelijk heeft mr. Bots zijn eigen glazen ingegooid :wink:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Mr. F.P.J. Bots is ook een naam

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 01 Jun 2004 22:23 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

wat is het leven duur he.vrgr.andre de croos

Soms is het net alsof jij een topic in scene zet om er dan op te kunnen reageren met reklame over jouw onbegrijpelijke en nooit door jou uitgelegde glasheldere advocaten.

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Ik vraag mij af wie nu werkelijk in de war is. mr. Bots uit Maastricht of drs. J.Elders uit Margraten! Persoonlijk heb ik de indruk mr. Bots, want hoe kan je nu in godsnaam beweren dat iemand met iedereen ruzie maakt?
Ik zelf heb zelfs wel eens ruzie gehad met een stelletje windmolens!

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Joshua »

Wat telt is Don Quijote zou jij een advocaat willen die naam en toenaam van een klant op een nationaal forum zet?
28 Sep 2004 00:35
Ik vraag mij af wie nu werkelijk in de war is.
Het is een jungle als je hulp vraagt.
Zeker als er ook nog eens 200 euro per uur voor moet betalen.

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Nou, ik denk dat als drs. J.Elders, alias John Elsewhere, van tevoren zou hebben geweten, dat hij met een dergelijk onbetrouwbaar sujet als mr. Bot in zee was gegaan, hij zich wel duizend maal had bedacht!

Gesloten