witte angora schreef:Inderdaad, ik was vanmorgen bij een kameraad in de Haarlemmermeer, rij de polder in, stoplichten doen het niet (zie je de verkeerschaos al in geval van een ramp?). Bij de pomp even verderop brandden de lichten ook niet, dus dan heb je al door: stroomstoring. En inderdaad.
Toen ik er was wilde kameraad een sms'je sturen. Lukte niet, geen bereik. Niets, maar dan ook niets werkte. Dan zal op dat moment de polder onder gaan lopen. Hoe ga je mensen daar bereiken dan?
Wat wil je in geval van onder lopen van polder met sirene bereiken dan?witte angora schreef:Inderdaad, ik was vanmorgen bij een kameraad in de Haarlemmermeer, rij de polder in, stoplichten doen het niet (zie je de verkeerschaos al in geval van een ramp?). Bij de pomp even verderop brandden de lichten ook niet, dus dan heb je al door: stroomstoring. En inderdaad.
Toen ik er was wilde kameraad een sms'je sturen. Lukte niet, geen bereik. Niets, maar dan ook niets werkte. Dan zal op dat moment de polder onder gaan lopen. Hoe ga je mensen daar bereiken dan?
Dat mensen hun huis in gaan en ramen en deuren gaan sluiten? Je denkt serieus daarmee levens te redden? Je bereikt precies het tegenovergestelde. Tv en radio doen het niet, dus daar zit je dan!