LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Theorie aanvragen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
CJkramer

Theorie aanvragen

Ongelezen bericht door CJkramer »

Goedemorgen,

Ik heb via deze site mijn theorie aangevraagd (cbr.theorie-aanvragen) . Dit is zeer af te raden, dit is namelijk niet de echte CBR site. De service is bagger en het is nog 14,95 duurder dan als je het normaal bij het CBR aanvraagt. Doe het dus altijd op cbr.

Met vele groet,

Cor-Jan Kramer
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2015 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd

biancalooij

Re: Theorie aanvragen

Ongelezen bericht door biancalooij »

Vanmiddag hebben wij dit euvel dus ook ervaren, bij het aanvragen voor theorie examen voor mijn dochter. Doordat CBR erop staat en dat je in moet loggen, stink je er heel erg makkelijk in. Helaas kun je het bedrag niet laten storneren als je met Ideal hebt betaald. Bedrag € 44.95

theorie-aanvragen.nl

Wij hebben ook aangifte gedaan van oplichting bij de politie: http://www.mijnpolitie.nl/
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2015 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link en ongefundeerde bewering verwijderd

dadilara

Re: Theorie aanvragen

Ongelezen bericht door dadilara »

Als een onlangs geslaagde 18-jarige kan ik je verzekeren dat het CBR er elke keer bij het begin van een theorie-examen de kandidaten er op wijst dat ze nooit via een tussenpartij een theorie-examen moeten reserveren. Ze zeggen altijd dat je het gewoon bij de officiële site van het CBR moet doen, niet eens via je rijschool waarbij je staat ingeschreven.

Die drie keer dat ik een theorie moest afleggen had ik te maken met mensen voor me die door hun rijschool 30 euro teveel moesten betalen bijvoorbeeld.

Gesloten