LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De slechtste service van Nederland. Vodafone.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ThomBeumer

De slechtste service van Nederland. Vodafone.

Ongelezen bericht door ThomBeumer »

Ik heb het onderstaande bericht op vrijdag op de forums van Vodafone gezet. Daar kreeg het zoals ik inmiddels wel gewend ben weinig gehoor. Ik hoop dat er hier iemand is die mij hier wel mee kan helpen.

Mijn post op de forum van Vodafone:
http://forum.vodafone.nl/t5/Internet/De ... alse#M1715

Har06

Re: De slechtste service van Nederland. Vodafone.

Ongelezen bericht door Har06 »

sja zo ervaar ik Vodafone niet

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Ik wist niet dat er zo' n verkiezing was.. ideetje voor John de Mol.

zehking

Ongelezen bericht door zehking »

Overigens is die 'Daan' niet verplicht zijn achternaam te geven. Hij zit maar in een callcenter bedrijf (waarschijnlijk niet eens van het bedrijf zelf) Het is dus ook niet jou zaak wat zijn achternaam is, dat soort info is prive.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tsjonge wat een verhaal weer. Je zou haast denken dat je vraagt om een hele nieuwe wijk aan te sluiten. Alsof ze dit voor de eerste keer doen.

zehking

Wat betreft het dataverbruik; heeft hij geen apps die veel data verbruiken? Of is zijn databundel vrij klein?
Om dit inzichtelijk te maken kan je naar de datagebruik optie onder Android. Daar staat per app hoeveel internet er verbruikt is. Voor een hoog dataverbruik hoef je niet actief op je mobiel te zijn als je een slurpende app erop hebt.

Wat betreft de facturen; Bij Vodafone worden facturen online verwerkt. Deze zijn inzichtelijk op vodafone.nl onder 'my vodafone'. Deze worden automatisch aangemaakt. Daar toevallig al gekeken?

dadilara

Ongelezen bericht door dadilara »

Mijn ervaring met Vodafone is ook niet geweldig! De service is vrij bagger. Ik heb 2x 40 euro teveel moeten betalen omdat ik zogenaamd mobiele data overschreed, maar toen ik de diepte in ging had ik geen apps die op 4G zouden downloaden. Ook zag ik in een van de bestandjes die bij je factuur staat dat ik op de raarste tijdstippen (3 uur in de nacht) opeens bijvoorbeeld 300 MB had gebruikt waardoor mijn databundel wordt overschreden.

Toen ik het hier met meerdere brieven en telefoontjes over had werd mij niets goed uitgelegd. Tot op deze dag is het nog steeds vaag en ik durf bijna niet mijn mobiele data aan te laten voor langer dan een uur.

zehking

dadilara schreef:Mijn ervaring met Vodafone is ook niet geweldig! De service is vrij bagger. Ik heb 2x 40 euro teveel moeten betalen omdat ik zogenaamd mobiele data overschreed, maar toen ik de diepte in ging had ik geen apps die op 4G zouden downloaden. Ook zag ik in een van de bestandjes die bij je factuur staat dat ik op de raarste tijdstippen (3 uur in de nacht) opeens bijvoorbeeld 300 MB had gebruikt waardoor mijn databundel wordt overschreden.

Toen ik het hier met meerdere brieven en telefoontjes over had werd mij niets goed uitgelegd. Tot op deze dag is het nog steeds vaag en ik durf bijna niet mijn mobiele data aan te laten voor langer dan een uur.
Wellicht heb je ergens een vinkje staan voor automatisch updaten. Zou best kunnen dat die dan iets heeft gedaan en die slurpt dan al je data op. Zijn ook de basisapps die al op je telefoon staan die dat kunnen doen. Zoals bijvoorbeeld YouTube.

Barre Barry

Ongelezen bericht door Barre Barry »

ThomBeumer schreef:Ik had dit zelf ook makkelijk binnen 20 minuten kunnen doen met een Youtube filmpje als uitleg erbij.
Zonder internet? :shock:
zehking schreef:Wat betreft het dataverbruik; heeft hij geen apps die veel data verbruiken? Of is zijn databundel vrij klein?
Om dit inzichtelijk te maken kan je naar de datagebruik optie onder Android. Daar staat per app hoeveel internet er verbruikt is. Voor een hoog dataverbruik hoef je niet actief op je mobiel te zijn als je een slurpende app erop hebt.

Wat betreft de facturen; Bij Vodafone worden facturen online verwerkt. Deze zijn inzichtelijk op vodafone.nl onder 'my vodafone'. Deze worden automatisch aangemaakt. Daar toevallig al gekeken?
Wie heeft het hier over dataverbruik en facturen??? :roll:

zehking

Barre Barry schreef:
ThomBeumer schreef:Ik had dit zelf ook makkelijk binnen 20 minuten kunnen doen met een Youtube filmpje als uitleg erbij.
Zonder internet? :shock:
zehking schreef:Wat betreft het dataverbruik; heeft hij geen apps die veel data verbruiken? Of is zijn databundel vrij klein?

Wie heeft het hier over dataverbruik en facturen??? :roll:
Moet je even op de link klikken in de eerste post. :wink:

wieder

Ongelezen bericht door wieder »

zehking schreef: Moet je even op de link klikken in de eerste post. :wink:
Daar gaat het over glasvezel :shock:

Barre Barry

Ongelezen bericht door Barre Barry »

zehking schreef: Moet je even op de link klikken in de eerste post. :wink:
OK, ik had niet verder gelezen dan het eerste verhaal. Dat was al lang genoeg.

Gesloten