Hallo allemaal,
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerstage en onderzoek het effect van social media binnen de mode-industrie. Voor mijn enquete ben ik op zoek naar respondenten. Het invullen duurt minder dan 5 minuten en jullie zouden me enorm kunnen helpen hiermee!
http://www.thesistools.com/web/?id=458703
Alvast super bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vrouwelijke respondenten gezocht: effect social media
-
Re: Vrouwelijke respondenten gezocht: effect social media
Bedoel je die reclamedingen? Die blokkeer ik allemaal, en ik koop nooit online kleding. Heeft het dan nut voor je als ik hem invul?Graag wil ik u uitnodigen om deel te nemen aan deze enquete over het effect van social media platforms op online kledingwinkels
Also: is de enige maatstaf geslacht?
-
Voor deze keer dan maar weer ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Succes
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Succes
Zoals ik het lees worden er om respondenten gezocht: voor mij m/v. En, beste Fashionseduces, één sullig foutje (sorry, ben muggenzifster, het is enquête).Julie4444 schreef: Also: is de enige maatstaf geslacht?
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Heb 'm lekker stiekem ook ingevuld...en ik is mannetje....
-
Mijn populatie bestaat uit vrouwen van alle leeftijden die zich op social media bevinden en vaker online aankopen hebben gedaan bij een kledingwinkelJulie4444 schreef:Bedoel je die reclamedingen? Die blokkeer ik allemaal, en ik koop nooit online kleding. Heeft het dan nut voor je als ik hem invul?Graag wil ik u uitnodigen om deel te nemen aan deze enquete over het effect van social media platforms op online kledingwinkels
Also: is de enige maatstaf geslacht?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)