LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie Ziengs schoenen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 apr 2015 17:18
Garantie Ziengs schoenen
############################################
07-04-2015
Issue is nu netjes opgelost!
Inmiddels wel netjes teruggebeld door de filiaalmanager en gaf aan dat hij het erg vervelend vond dat dit zo gelopen is. Het bericht was bij het verkeerde filiaal terecht gekomen. Hij heeft op aanschaf van nieuwe schoenen een korting aangeboden. Wat mij betreft heeft hij het nu netjes opgelost gezien ik de schoenen niet meer heb.
Allstar heeft tegenwoordig ook mooie leren schoenen
############################################
Al een paar keer is het voor gekomen dat binnen korte tijd er iets mankeert aan producten welke bij Ziengs schoenen "Bussum" vandaan komen. Voorbeelden:
1: Leren Laarsjes
We kopen een paar leuke laarsjes voor mijn vriendin. Na 3 maanden laat plots 1 van de zolen los... Schoenen moesten gemaakt worden bij een schoenmaker. Netjes geregeld en scheelt dat een vrouw 100 paar schoenen in de kast heeft staan.
2: 1 paar sloffen bij ziengs gekocht waar na een 4 tal weken de naad aan de voorkant los liet. Sloffen moesten gemaakt worden, ben je ze dus "in de winter" 2 weken kwijt. Waarvoor waren de sloffen ook al weer? Oja warme voeten in de winter binnen huis. Hmmm volgens mij ben je nu dus verplicht om extra sloffen er bij te kopen anders loop je nog je doel voorbij. Maarja sloffen toch maar laten repareren en alles weer oke... toch? O nee na een paar weken weer die zelfde naad die los laat. Het idee??? toch maar weer laten repareren alweer zonder sloffen? Tsja dan toch maar een extra paar aanschaffen. Na een hoop gehannes en tijd erin te steken nieuwe gekregen. Gelukkig hebben deze niet het zelfde probleem. Waarom niet gewoon meteen goed geregeld? Waarom kost het zo veel moeite?
3: Een paar mooie Allstar couverts gekocht. Maar wat nou... gaat het ineens sneeuwen in februari. tsja gelukkig zijn mijn schoenen water dicht, tenminste.... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt... Schoenen waren nog zo goed als nieuw. En wat denk je... Natte voeten. Tsja de zool laat los, dan krijg je dat. Op naar de Ziengs winkel.. Again. Bengin er wel een beetje klaar mee te wezen. Wat is het antwoord.... ja sorry dan moeten we ze even laten maken maar deze keer werd er geen genoegen genomen met het screenshot van de bankrekening. Dus was allemaal moeilijk. Op naar huis en een mail schrijven maarja, waar naar toe dan? Dus maar naar de ziengs internet winkel... die hier natuurlijk niets mee te maken heeft "denk ik" krijg je netjes bericht terug.
###############
Quote:
Ik zal uw klacht doorsturen naar de rayonmanager van deze winkel. Hij zal binnen een week contact met u gaan opnemen.
Graag ontvang ik nog uw telefoonnummer waarop hij u kan bereiken.
###############
Maar helaas tot op heden nooit contact gehad met deze beste man "rayonmanager".
Voor mij staat het nu wel vast. Dit was het laatste paar schoenen die ik bij Ziengs vandaag gehaald heb.
07-04-2015
Issue is nu netjes opgelost!
Inmiddels wel netjes teruggebeld door de filiaalmanager en gaf aan dat hij het erg vervelend vond dat dit zo gelopen is. Het bericht was bij het verkeerde filiaal terecht gekomen. Hij heeft op aanschaf van nieuwe schoenen een korting aangeboden. Wat mij betreft heeft hij het nu netjes opgelost gezien ik de schoenen niet meer heb.
Allstar heeft tegenwoordig ook mooie leren schoenen
############################################
Al een paar keer is het voor gekomen dat binnen korte tijd er iets mankeert aan producten welke bij Ziengs schoenen "Bussum" vandaan komen. Voorbeelden:
1: Leren Laarsjes
We kopen een paar leuke laarsjes voor mijn vriendin. Na 3 maanden laat plots 1 van de zolen los... Schoenen moesten gemaakt worden bij een schoenmaker. Netjes geregeld en scheelt dat een vrouw 100 paar schoenen in de kast heeft staan.
2: 1 paar sloffen bij ziengs gekocht waar na een 4 tal weken de naad aan de voorkant los liet. Sloffen moesten gemaakt worden, ben je ze dus "in de winter" 2 weken kwijt. Waarvoor waren de sloffen ook al weer? Oja warme voeten in de winter binnen huis. Hmmm volgens mij ben je nu dus verplicht om extra sloffen er bij te kopen anders loop je nog je doel voorbij. Maarja sloffen toch maar laten repareren en alles weer oke... toch? O nee na een paar weken weer die zelfde naad die los laat. Het idee??? toch maar weer laten repareren alweer zonder sloffen? Tsja dan toch maar een extra paar aanschaffen. Na een hoop gehannes en tijd erin te steken nieuwe gekregen. Gelukkig hebben deze niet het zelfde probleem. Waarom niet gewoon meteen goed geregeld? Waarom kost het zo veel moeite?
3: Een paar mooie Allstar couverts gekocht. Maar wat nou... gaat het ineens sneeuwen in februari. tsja gelukkig zijn mijn schoenen water dicht, tenminste.... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt... Schoenen waren nog zo goed als nieuw. En wat denk je... Natte voeten. Tsja de zool laat los, dan krijg je dat. Op naar de Ziengs winkel.. Again. Bengin er wel een beetje klaar mee te wezen. Wat is het antwoord.... ja sorry dan moeten we ze even laten maken maar deze keer werd er geen genoegen genomen met het screenshot van de bankrekening. Dus was allemaal moeilijk. Op naar huis en een mail schrijven maarja, waar naar toe dan? Dus maar naar de ziengs internet winkel... die hier natuurlijk niets mee te maken heeft "denk ik" krijg je netjes bericht terug.
###############
Quote:
Ik zal uw klacht doorsturen naar de rayonmanager van deze winkel. Hij zal binnen een week contact met u gaan opnemen.
Graag ontvang ik nog uw telefoonnummer waarop hij u kan bereiken.
###############
Maar helaas tot op heden nooit contact gehad met deze beste man "rayonmanager".
Voor mij staat het nu wel vast. Dit was het laatste paar schoenen die ik bij Ziengs vandaag gehaald heb.
Laatst gewijzigd door aberkel1990 op 07 apr 2015 11:46, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Garantie Ziengs schoenen
En morgen?aberkel1990 schreef: Voor mij staat het nu wel vast. Dit was het laatste paar schoenen die ik bij Ziengs vandaag gehaald heb.
Beetje vreemd om de winkel de schuld te geven. Maken zij die schoenen zelf?
Re: Garantie Ziengs schoenen
Uh...die oneliner gaat niet op natuurlijk. Winkel is verantwoordelijk voor wat ze verkopen. Of dat nou schoenen zijn of een ijsje...
Je kan beter!
Je kan beter!
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Garantie Ziengs schoenen
De winkel neemt zijn verantwoordelijkheid toch.dhc schreef:Uh...die oneliner gaat niet op natuurlijk. Winkel is verantwoordelijk voor wat ze verkopen. Of dat nou schoenen zijn of een ijsje...
Je kan beter!
Re: Garantie Ziengs schoenen
aberkel1990 schreef:Al een paar keer is het voor gekomen dat binnen korte tijd er iets mankeert aan producten welke bij Ziengs schoenen "Bussum" vandaan komen. Voorbeelden:
Zij verkopen de schoenen, maar maken die niet zelf. Los van het feit dat 3 maanden gebruik van schoenen het eea doet met de zool, en de slijtage ervan zeer afhankelijk is van het gebruik, losten ze zo te lezen het probleem dus goed op? Of zijn jullie er meteen zelf mee naar een schoenmaker gegaan, zonder eerst Ziengs de kans te geven er iets aan te doen? Als dat laatste zo is kan je Ziengs eigenlijk niks verwijten, ik bedoel, dan weten ze niks van het hele probleem af.1: Leren Laarsjes
We kopen een paar leuke laarsjes voor mijn vriendin. Na 3 maanden laat plots 1 van de zolen los... Schoenen moesten gemaakt worden bij een schoenmaker. Netjes geregeld en scheelt dat een vrouw 100 paar schoenen in de kast heeft staan.
Vervelend, maar ook hier lossen ze het probleem op door de sloffen 1x te repareren, en de 2e keer te vervangen. Dat is wat je realistisch gezien wel mag verwachten qua service van een landelijke keten vind ik, en een snelle zoek hier zal je tonen dat er bedrijven/ketens zijn die het heel wat slechter doen qua service.2: 1 paar sloffen bij ziengs gekocht waar na een 4 tal weken de naad aan de voorkant los liet. Sloffen moesten gemaakt worden, ben je ze dus "in de winter" 2 weken kwijt. Waarvoor waren de sloffen ook al weer? Oja warme voeten in de winter binnen huis. Hmmm volgens mij ben je nu dus verplicht om extra sloffen er bij te kopen anders loop je nog je doel voorbij. Maarja sloffen toch maar laten repareren en alles weer oke... toch? O nee na een paar weken weer die zelfde naad die los laat. Het idee??? toch maar weer laten repareren alweer zonder sloffen? Tsja dan toch maar een extra paar aanschaffen. Na een hoop gehannes en tijd erin te steken nieuwe gekregen. Gelukkig hebben deze niet het zelfde probleem. Waarom niet gewoon meteen goed geregeld? Waarom kost het zo veel moeite?
Tsja, sneakers zijn weliswaar tot op een zekere hoogte waterafstotend, en dus zou je inderdaad droge voeten moeten houden, maar sneeuw is wel wat anders dan opspattend (regen)water, sneeuw kan door simpel er door heen te lopen op delen van de schoen komen, welke niet helemaal waterdicht zijn.3: Een paar mooie Allstar couverts gekocht. Maar wat nou... gaat het ineens sneeuwen in februari. tsja gelukkig zijn mijn schoenen water dicht, tenminste.... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt... Schoenen waren nog zo goed als nieuw. En wat denk je... Natte voeten. Tsja de zool laat los, dan krijg je dat. Op naar de Ziengs winkel.. Again. Bengin er wel een beetje klaar mee te wezen. Wat is het antwoord.... ja sorry dan moeten we ze even laten maken maar deze keer werd er geen genoegen genomen met het screenshot van de bankrekening. Dus was allemaal moeilijk. Op naar huis en een mail schrijven maarja, waar naar toe dan? Dus maar naar de ziengs internet winkel... die hier natuurlijk niets mee te maken heeft "denk ik" krijg je netjes bericht terug.
###############
Quote:
Ik zal uw klacht doorsturen naar de rayonmanager van deze winkel. Hij zal binnen een week contact met u gaan opnemen.
Graag ontvang ik nog uw telefoonnummer waarop hij u kan bereiken.
###############
Maar helaas tot op heden nooit contact gehad met deze beste man "rayonmanager".
Voor mij staat het nu wel vast. Dit was het laatste paar schoenen die ik bij Ziengs vandaag gehaald heb.
Re: Garantie Ziengs schoenen
Je hebt niet meer dan domme pech. Denk je dat Allstars van de concurrerende winkel sneeuwdichter zijn? Er is een probleem, en dat wordt steeds opgelost. Ik zou denken dat je meer reden hebt om positief over Ziengs te zijn!
Re: Garantie Ziengs schoenen
Briljant en door de mand. Het merk is "van Lier" en als je die alleen voor kantoor gebruikt..hoe kom je dan daar? Door eerst met je "Allstars" door de mud heen te banjeren? En na het werk trek je die inferieure zooi weer aan om maar weer door de sneeuw heen te boenderen opdat je daags daarna kunt gaan klagen en wenen in een winkel?aberkel1990 schreef:... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt...
Hoe doe je dat eigenlijk met je auto? Voordat je em in de garage zet wissel je ook eerst de stalen velgen voor de alu 19" om?
Re: Garantie Ziengs schoenen
Lach maar, ik ken iemand die zijn enige paar van Bommels moest laten voorzien van nieuwe zolen, en al die tijd heeft zitten wachten in de auto in een parkeergarage, omdat hij niet wilde dat men hem op sportschoenen door de stad zou zien lopen.wieder schreef:Briljant en door de mand. Het merk is "van Lier" en als je die alleen voor kantoor gebruikt..hoe kom je dan daar? Door eerst met je "Allstars" door de mud heen te banjeren? En na het werk trek je die inferieure zooi weer aan om maar weer door de sneeuw heen te boenderen opdat je daags daarna kunt gaan klagen en wenen in een winkel?aberkel1990 schreef:... ga je vanuit toch als ze 3 maanden oud zijn en je op kantoor werkt waar je eigenlijk altijd van Lieren aan hebt...
Hoe doe je dat eigenlijk met je auto? Voordat je em in de garage zet wissel je ook eerst de stalen velgen voor de alu 19" om?