LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dc

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door dc »

Nel-foppe, veel plezier op vakantie. Denk maar niet teveel over dit forum na, ze proberen je hier toch alleen maar onderuit te halen! Ik denk dat ik hier gewoon maar niet meer kom in het weekend. Het is ieder weekend hetzelfde liedje hier! Om gek van te worden! Groetjes, dc

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Wat mij betreft de laatste reactie van mij op dit forum. En ja, ha ha, leuk als er nu reacties komen van goed zo!
Het stuit mij tegen de borst dat er mensen zijn die het leuk vinden beschuldigingen te uiten, integriteit in het algemeen in twijfel trekken of gewoon openlijk agressief en a-sociaal zijn. Regelmatige forummers weten zelf over welke lieden [chatters] ik het heb. Ik wens me daar niet meer mee te associeren.
Jammer dat inhoudelijk we er weinig goeds van kunnen maken, en eigenlijk verbazend dat de Tros dit forum 'open' laat. Gewoon kappen ermee zodat men weer gewoon kan gaan chatten op de daarvoor bedoelde kanalen.
De meeste goed willende mensen wens ik al het goeds. De paar sociaal-onvaardigen op hun niveau veel plezier!
QM

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dames en heren,

Een waarschuwing. Haal uw envelopje weg als u regegistreerd staat. Ik stond dus met envelopje geregistreerd en word bestookt met ontzettend smerige mailtjes vol schelkannonades van Bekkum. Het is een tijdje stil geweest rond Bekkum maar vandaag heb ik alweer 3 mailtjes ontvangen. Het is gewoon niet leuk meer. Hier speelt ie voor heilig boontje maar ondertussen.....

Na het weghalen van mijn emailadres kan ik echter niet meer inloggen. Krijg een debug-error. Mailtje gestuurd naar Trosradar, nog maar even afwachen.

Groeten, Gast500

Gast

Wel sportief van je QM, dat jij je laatste post hier in de WIJ vorm schrijft, wat dus betekend dat je je eigen toch ook bij de chatters rekent!

Een bekende.

Gast

Geplaatst op 25 Sep 2004 door Hans1968

Zeg, idioot …! Vuile stinkerd, flikker op want ik weet je te vinden …en ik deins niet terug voor......nou ja, daar kom je wel achter!!

Pl-eur jij ook eens op. Ga lekker je katten water geven ofzo!

je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!
MAAR WIE HEEFT DIT DAN GEPOST? IS DAT EEN VOLWASSEN REACTIE?
IK VIND VAN NIET. EN DAAR GAAT HET FORUM AAN KAPOT AAN ZULKE REACTIES.

Gast

Dat is gepost door Hans1968. En dat weet jij best. Doe niet zo naief! Of ben jezelf die Hans1968??

Gast

wij gaan nooit na 12 uur snachts op de p.c ....en doe andere dingen
Wat doe je dan, nel-foppe???

Gast

NEU-KEN met foppe en ***-fen met moos, hahahah

Gast

Dames en heren,

Een waarschuwing. Haal uw envelopje weg als u regegistreerd staat. Ik stond dus met envelopje geregistreerd en word bestookt met ontzettend smerige mailtjes vol schelkannonades van Bekkum.
Ja wat wil je als je zelf eerst onder andere onderstaande reactie leest. Dan lok je het ook zelf uit.
Geplaatst op 25 Sep 2004 18:49 door Gast

Nou, ik hoopte je hier noit meer tegen te komen Bekkum. Ik zag je namelijk hier niet meer. Ik dacht dat je een enkeltje naar een onbewoond eiland had genomen...maar helaas. Eikeltje Bekkum is er nog steeds. Pl-eur ajb op hier en hou het forum Bekkum-vrij!!

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Echt te zielig voor woorden, Gast500 is weer bezig.
Zodra ik onder mijn geregistreerde naam op het Forum kom, begint de ellende en me voor de zoveelste keer vals beschuldigen.
Mensen denk je nou echt dat ik zo.,n ziek figuur mailtjes ga sturen, mooi niet.
Ik wil hier niks meer mee te maken hebben.

Gast

Ja wat wil je als je zelf eerst onder andere onderstaande reactie leest. Dan lok je het ook zelf uit.
Dan ben ik niet geweest. Er is hier blijkbaar NOG iemand die een conflict heeft met Bekkum!

Echt te zielig voor woorden, Gast500 is weer bezig.
Zodra ik onder mijn geregistreerde naam op het Forum kom, begint de ellende en me voor de zoveelste keer vals beschuldigen.
Mensen denk je nou echt dat ik zo.,n ziek figuur mailtjes ga sturen, mooi niet.
Ik wil hier niks meer mee te maken hebben.
Nee, natuurlijk zul je het niet toegeven, meneer Van Bekkum. Waarom zou je dat doen!? Wel vreemd dat je direct reageert terwijl we je normaal hier bijna niet meer tegenkomen....anoniem misschien. Geeft niet, hoor! Maar stop met me mailen. Je mailtje van 16.10 was wel errug grof. Ik antwoord je niet meer per mail, Bekkum. Als je doorgaat publiceer ik hier alles, inclusief je emailadres!! OPHOUDEN NU!!!

Gast

Geplaatst op 26 Sep 2004 16:36 door Gast

Ik antwoord je niet meer per mail, Bekkum.
Zie je nou wel dat je zelf ook er aan meedoet.
Je mailtje van 16.10 was wel errug grof.
Was dat ook zo grof als onderstaande reactie?:
Geplaatst op 25 Sep 2004 door Hans1968

Zeg, idioot …! Vuile stinkerd, flikker op want ik weet je te vinden …en ik deins niet terug voor......nou ja, daar kom je wel achter!!

Pl-eur jij ook eens op. Ga lekker je katten water geven ofzo!

je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!

Gast

Zie je nou wel dat je zelf ook er aan meedoet.
Als je mailtjes ontvangt waar de honden geen brood van lusten ga je toch reageren?? Of laat jij alles maar over je heen komen??

Was dat ook zo grof als onderstaande reactie?:
Het was soortgelijk. Misschien is Bekkum wel degene die betreffende reacties heeft geplaatst!

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Allenmaal en goede morgen
Wat een gequoot van het week-end.En helemaal uit verband gequoot en zo smerig mogelijk neer zetten.!! Daar was er een van en hopelijk maakt tros radar schoon schip.Radar heeft veel te doen. Ook als je lease forum bekijkt wordt daar ook veel verziekt en dan nog wel als geregistreerde of ingelogde. Dat toont weer aan dat het niet goed zit.In het week-end heb je geen moderators zitten dus kan er flink vervuild worden. Het is verschrikkelijk maar posten heeft zo geen zin.
Ingelogd of geristreerd of als gast gast.Je ziet wat voorbij komen,waar de honden geen brood van lusten.Overal de zelfde gequote stuk van hans 1968 op veel forums neer zetten is is een daad van zwakte-en toont absoluut moraallloos te zijn.Dit was het en mag de tros radar ook mee nemen.En voor die Hans 1968 wil ik zeggen, wat een slecht jaar toch waar je mee uitkomt , de druiven waren zeer zuur in dat jaar.

Louis2

Ongelezen bericht door Louis2 »

Vol afschuw heb ik gelezen wat er de laatste paar dagen zich hier weer afgespeeld heeft. Een boel reacties die helemaal niet over het onderwerp gaan en het verbaasd me dat er zowat niemand wat van zegt. Ja, op een enkeling na dan. Maar men gaat gewoon door.
Wat me verder is opgevallen dat er lustig op los gechat wordt en dat zowat iedereen meedoet. Ook daar wordt niets van gezegd. Merkwaardig toch! Wel anderen op chatgedrag aanspreken.
Daarnaast weten sommigen blijkbaar wie, wat, wanneer zegt en wordt er driftig gespeculeerd en worden beledigende en suggestieve opmerkingen gemaakt.
Blijkbaar is dit forum dus de uitlaapklep geworden van sommigen die hun persoonlijke frustraties (graag) even op anderen botvieren en vervolgens het vuil van hun eigen stoepje voor de deur van een ander vegen. En vervolgens spreken ze de ander weer aan op het vuil.

Tros Radar sluit de boel maar weer, want blijkbaar doet het weekend geen goed voor sommigen.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Gewoon niet reageren op die onzin. Als een ieder het gewoon negeert dan houdt het vanzelf op. Reactie's spelen anderen in de kaart en dat is precies waar zij op uit zijn! :!: :!: :!:

Vr. Gr. Hans.

Gast

Haai Hans! Ben jij soms 1968?

Gesloten