LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al maand geen service bij Ben - Wat zijn mijn mogelijkheden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
LuukW

Al maand geen service bij Ben - Wat zijn mijn mogelijkheden

Ongelezen bericht door LuukW »

Hallo,

Op 2 maart zou mijn nummer overgezet moeten zijn van Tele2 naar Ben. Dit is inmiddels nog steeds niet gelukt om "technische redenen". Ik heb hier al meerdere klachten over ingediend en Ben heeft hier enkele keren via mail of Facebook op gereageerd, maar we zijn nog geen stap verder. Er is überhaupt nog geen eens duidelijkheid over wat het probleem eigenlijk is, laat staan dat er zicht is op een oplossing. Ondertussen reageert Ben niet meer op mijn berichten en zijn ze telefonisch moeilijk te bereiken. Zoals je op hun facebook pagina kan zien (https://www.facebook.com/groetenvanBen) en op het klachtencompas (http://www.klachtenkompas.nl/ben) zijn er veel mensen met problemen en ze worden geen van allen goed geholpen.

Ik ben inmiddels eigenlijk voorbij het punt dat ik boos ben en wil nu gewoon snel een oplossing en ik wil graag weten wat ik hier mee kan zonder tussenkomst van Ben. Is het bijvoorbeeld mogelijk dat ik nu naar een andere provider ga met nummerbehoud (terwijl ik desnoods Ben blijf doorbetalen) of is dit onmogelijk om technische, dan wel contractuele redenen.

Is er nog iets anders dat ik kan doen om sneller tot een oplossing te komen? Ik keek nog of ik de geschillencommissie telecommunicatie kan inschakelen, maar het lijkt dat Ben hier niet bij aangesloten is.

Bedankt in ieder geval voor het lezen en mocht je toevallig overwegen om voor Ben te kiezen: NIET DOEN!

jeltje

Re: Al maand geen service bij Ben - Wat zijn mijn mogelijkheden

Ongelezen bericht door jeltje »

De service van Ben is de laatste tijd inderdaad dramatisch slecht. Online kan niets worden aangepast sinds ze een nieuwe website hebben. Telefonisch sta je standaard meer dan een half uur in de wacht. Andere manieren om contact op te nemen met de klantenservice leveren geen enkele respons op.

En als ze dan zeggen dat het is aangepast (ik wilde mijn datalimiet verhogen), dan krijg je een nietszeggende bevestiging. Er is mij telefonisch inmiddels twee maal verzekerd dat het nu goed is ingesteld, maar ik krijg wel sms'jes dat ik mijn datalimiet van april (!) heb verbruikt en volgens 'mijn ben' moet ik nu al 17 euro bijbetalen voor de afgelopen week...
De Facebookpagina waar LuukW naar verwijst geeft inderdaad een goede indruk van de klachtenregen over Ben.
Laatst gewijzigd door jeltje op 10 apr 2015 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

LuukW

Ongelezen bericht door LuukW »

Ik zit nu inmiddels weer op het netwerk van Ben met mijn eigen nummer (na 6 weken wachten), echter wat schetst mijn verbazing: ik kan alleen bellen en niet gebeld worden! Zodra iemand me probeert te bellen krijgen ze te horen dat het nummer niet in gebruik is terwijl ze gewoon hetzelfde nummer zien zodra ik hen bel.

Ben benieuwd of het weer 6 weken gaat duren voordat ze dit opgelost hebben...

M. Helder

Ongelezen bericht door M. Helder »

Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken.

CHANTAGE!

Gesloten