De eerste keer kreeg ik na 15 minuten wachttijd een prima medewerker aan de telefoon, die mij voorstelde om gratis een nieuwe settopbox en nieuwe kaart te toe te zenden. Als het niet helpen moest ik dat binnen 7 werkdagen retour sturen. U kunt mij altijd terug bellen als u nog vragen heeft, zei de medewerker.
Toen ik de telefoon neergelegd had realiseerde ik mij dat 7 dagen veel te kort zou zijn, want televisie staat op de camping en wij zijn daar alleen de weekenden. Kreeg wel een brief dat uit coulance 14 dagen bedenktijd werd toegekend. Maar ook 14 dagen is tekort, want maar 2 weekeinden en dan is testen niet mogelijk.
Ik belde opnieuw (weer minimaal 15 minuten wachten) en vroeg naar de vorige medewerker. Dit was onmogelijk zei deze medewerkster. Ik heb toen de telefoon neer gelegd, geen zin in een gesprek met deze onsympathieke medewerkster. Heb daarna de settopbox aangetekend retour gestuurd, ruim binnen de 7 werkdagen.
Weken lang geen reactie. Tot er van de giro een jaarbetaling werd afgehouden. Deze heb ik gestorneerd.
Opnieuw gebeld. Weer tenminste 15 minuten wachttijd) De medewerker zei dat hij alles zou nagaan en dat het wellicht niet helemaal goed was gegaan (sjonge sjonge).
Tot nu geen reactie op de opzegging, wel een brief dat de afboeking niet goed was gegaan en dat ze dat opnieuw zouden proberen.
Ik heb Canal DIgitaal de bijgevoegde brief gestuurd.
Wat kan ik nog verder doen?
Met vriendelijke groet
Ed Gunneweg