LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groene stroom van energiebedrijf.com

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
CeD6Yb

Groene stroom van energiebedrijf.com

Ongelezen bericht door CeD6Yb »

:twisted:

Ben nu sinds mei 2003 bij Energiebedrijf.com dank zij de Postbankaktie.
Volgens de ALGEMENE VOORWAARDEN van dit bedrijf, krujgt de klant minimaal 1 jaarafrekening. Nu heb ik van mei 2003 t/m septemberi 2004 steeds een voorschot moeten betalen, zonder dat ik een jaarafrekening heb ontvangen. Als je met hen belt, dan beloven ze, dat het binnen een maand opsturen. Dit hoor ik al sinds mei 2004. Tot op de dag van vandaag, heb ik nog geen cent terug gezien van de vele honderden euro's die ik tot nu toe , teveel aan voorschotten heb betaald.
Kijk ik gisteren op hun site, zie ik dat de ALGEMENE VOORWAARDEN zodanig zijn veranderd, dat je als klant, nu helemaal geen geld meer terug mag verwachten, want nu hanteren ze de regel, dat zij de energieheffing welke je als consument ieder jaar terug krijgt van de staats, gebruiken om de stroomprijs verhoging te kunnen opvangen. M.a.w. wie recht heeft op teruggave, ziet hier dus niets meer van terug.
Omdat de jaarafrekening nu al bijna een halfjaar telaat is, heb je dus kans, dat zij de energiebijdrage van het rijk, van het eerste jaar (tot mei 2004, dus gewoon in hun zak steken.
Bovendien hebben ze een rare manier van innen.
Ze doen een soort RUN, als ze dan niet incasseren, volgt er weer zo'n RUN?, soms tot 3 maal toe, kosten voor de klant 3x10 euro aan incasso kosten, dit terwijl er op de rekening, genoeg geld staat. Hoe kan het dan, dat zo'n bedrijf beweert, dat ze tot 3x toe een poging tot incasseren hebben gedaan, welke steeds mislukte????????
Het incaseren van die boetes gebeurt met medewerking van
INTRUM JUSTITIA. Al met al, BEDANKT POSTBANK VOOR DE GRANDIOSE AKTIE APRIL VORIG JAAR. HADDEN JULLIE NIET MET EEN FATSOENLIJK
BEDRIJF IN ZEE KUNNEN GAAN. i.p.v. een bedrijf dat alleen maar kan INNEN maar nooit en cent zal TERUGBETALEN.
c :evil: :twisted: :roll:

Gast

Re: Groene stroom van energiebedrijf.com

Ongelezen bericht door Gast »

Wat heeft dat met internet te maken?

overdevest53
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2004 09:39

Re: Groene stroom van energiebedrijf.com

Ongelezen bericht door overdevest53 »

Hoe bedoel je 'wat heeft dat met internet te maken'? We zitten hier bij de forums over de energiebedrijven.

CeD6Yb, lees de andere forums over energiebedrijf.com maar eens door. Het zijn een stelletje oplichters. Nog nooit zoiets lafs meegemaakt. Zodra het kan, en dat is juni 2006 zeg ik op bij deze heren.

DAMES EN HEREN: GA NOOIT!!! NAAR ENERGIEBEDRIJF.COM

Gesloten