LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

is het verhaal van anoniem belangrijk voor ons

ja, ik vindt van wel
18
75%
nee, ik vindt het waardeloos en verdoe mijn tijd
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door santygo »

anoniem, de enige die lekker loopt zijn de longs op USD/JPY, de rest vind ik brandhout en had ik al gesloten of gedraaid.

amoril
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2004 12:12

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door amoril »

Pfff we gaan weer lekker met elkaar om hier...
Het is zo jammer dat er continu op de man/vrouw wordt gespeeld.
Toch wil ik een paar dingen schrijven...

A. Anoniem 1 wil met zijn postings volgens mij een stuk inzicht geven in hoe het e.e.a. in elkaar steekt en daar ben ik hem zeer dankbaar voor. Als iemand zijn postings niet snapt kan hij toch gewoon om uitleg vragen? De financiële wereld ziet niet helder en duidelijk in elkaar en via een mazen in de wet verdient men makkelijk (?) en snel geld. Een ieder probeert wel eens wat meer terug te krijgen of minder bij te hoeven betalen met door het "creatief" invullen van zijn belstingformulier, of niet soms?

B. Eigen verantwoordelijkheid. Ja, ook daar zit wat in. Ik heb me 2 keer achter elkaar door mooie verhalen in de luren laten leggen, eerst door een callcenter voor een korting kado-lease en een maand later door een zogenaamd financieel adviseur van Spaar Select met een 4=10 en een AEX profit effect, en die laatste twee omdat mijn vriendin en ik een kleine studieschuld hadden en dit was dé manier om hier vanaf te komen etc etc etc. Had ik maar opgelet want met schulden kun je geen schulden afbetalen. En dat eerste? Cold Calling? misschien wel, maar bewijs het maar.

Natuurlijk wil ik mijn geld het liefste terug, en natuurlijk ben ik niet bepaald blij met de manier waarop ik door de klantenservice van Dexialease behandeld ben of het antwoord op mijn verzoek tot clementie. Spijkerhard en klantonvriendelijk.
Maar zoals meer mensen op dit Forum heb ik geen keus, ik heb samen met mijn vriendin een huis gekocht en moet mijn contracten afkopen. Ik heb geen geld om een rechtzaak te beginnen, noch de tijd. En geldwolven zijn we ook niet zoals sommige ons noemen, ik ben die contracten niet aangegaan voor het grote geld, en een hoop anderen ook niet.

Helaas zijn bemiddelingspogingen van politici en instanties die dit soort constructies moeten bewaken of voorkomen mislukt. Geen wonder als er 2 kampen zijn, die boven op een berg zitten en waarvan ten minste 1 club het simpelweg verdomd om naar beneden te komen. Ik noem met opzet geen namen, want willen wij allen ook niet gewoon het liefst al ons geld terug? Met rente? En een schadeloosstelling? En compensatie voor gemaakte uren? En...???

Maar persoonlijk zou ik al heel blij zijn als er een streep door werd gehaald. Geen contract meer, geen schuld meer, geen maandelijkse aflossing oid meer. Gewoon een nul-situatie. En het geld? Is weg, maar de put waar we het in gooien is dicht. Van fouten moet je leren, en soms betaal je daar een hoge prijs voor, in dit wens-scenario de betaalde rente-termijnen.

Tsja... mooie droom, helaas ben ik wakker.

:evil: MAAR HOUD OP MET ELKAAR VOOR ROTTE VIS UIT TE MAKEN! :evil:

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Amoril, beter had ik het niet kunnen verwoorden.

En ik heb de posting van Croosjes nu 6 keer gelezen, maar begrijp nog niet wat er staat. Laat staan wat hij/zij er mee bedoeld. Ik voel me dus in het geheel niet aangesproken.

En Santygo, het staat nu 2 om 3 (heb net nog 10 x short GBP/JPY op 201.10 er bij. Ik sta op dit moment goed, klanten 50/50.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Anoniem, ik léés die wartaal van Croosjes niet eens meer want ik kan er toch geen touw aan vastknopen. Reageren op die man doe ik ook niet meer, zoals ik hem al meedeelde. Laat hem maar in zijn vet gaarsmoren en blijf alsjeblieft komen met je informatie.

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Croosjes jouw trein rijdt maar niemand heeft een spoorboekje en de machinist lijkt ook de weg kwijt.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Een "never never train" van niks naar Nergenshuizen. :lol:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

wie het laatst lacht,lacht toch het best :lol:

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Joshua »

Al eerder gezegd topic is NIET meer actueel want anoniem1 geeft aan een eigen koers te varen of hij wel of niet wil deelnemen
Deze topic verder vullen geeft enkel verwarring.
is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.
Laten tot de orde van dag komen.
Forum leden worden steeds vaker in vertwijfeling gebracht met de stelling dat procederen een nieuwe kosten post is die als verloren beschouwd moet worden

Het is mijn overtuiging dat het een investering in jezelf is en terugkomt met iets heel waardevols.
Je zelfrespect je weerbaar te hebben gemaakt.
Je staat niet alleen.
Je staat in je recht.

Je vecht voor diegene die jouw lief zijn, dat is niet egoistisch maar ben je verplicht aan je gezin.

Bij het in het ongelijk stellen voor rechter zal deze de omstandigheden in ogenschouw jouw eis tot schadeloosstelling toewijzen.

Dexia zal bij niet akkoord gaan met buiten rechte oplossen van de zaak alle schade moeten vergoeding punt uit.

Wie meent dit anders te zien?

Bij voorrad veroordeeld betekent dat je een gerechtsdeurwaarder opdracht kunt geven waarna binnen drie maanden de tegenpartij de claim moet voldoen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Dat zou Dirk Bruneel wel eens kunnen zijn, als mensen in dit stadium om een schikking gaan roepen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Joshua, een bij voorraad uitgeproken vonnis kan direct na de uitspraak tenuitvoer worden gelegd. Onafhankelijk van een eventueel hoger beroep van de tegenpartij.
Je moet bij betekening van zo'n vonnis aan de door jou aangestelde deurwaarder opdracht geven tot inning binnen b.v. acht dagen, waarna je - bij nalatig blijven - beslag kunt laten leggen bij de schuldenaar voor het bedrag dat je bij vonnis is toegewezen.
In dat geval moet de schuldenaar behalve de kosten van het exploit ook nog eens de kosten van het beslag betalen.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Joshua »

dat zeg ik:
binnen drie maanden moet de tegenpartij de claim voldoen.

De advocaat kosten moet je dus voorschieten maar komen terug!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Binnen drie maanden? Zodra mijn advocaat het bij voorraad uitvoerbare vonnis in handen heeft, stuurt hij de deurwaarder op pad.
Niks "drie maanden" maar binnen acht dagen na betekening betalen! Onder de motto's "binnen is binnen" en "hebben is hebben, maar krijgen is de kunst".
Wie zegt me dat de ruif van Dexia niet leeg zal zijn als je langer wacht met inning dan strikt noodzakelijk? Bovendien: Dexia is t.o. mij in het geheel niet coulant, moet IK dat dan WEL zijn?
Trouwens, die deurwaarderskosten, die je even moet voorschieten ( zou het meer zijn dan € 200 ?), vallen in het niet t.o. het te vorderen bedrag.

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Forum leden worden steeds vaker in vertwijfeling gebracht met de stelling dat procederen een nieuwe kosten post is die als verloren beschouwd moet worden
Joshua ieders persoonlijke situatie is anders. Het beste lijkt mij beperken tot informatie uitwisselen zodat iedereen op basis daarvan een eigen afweging kan maken.

Gesloten