LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp automatische incasso

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gamegirlheidy

Wehkamp automatische incasso

Ongelezen bericht door Gamegirlheidy »

Ik heb bij Wehkamp een automatische incasso.
Kreeg ik een mail dat ik te laat was met betalen.
Wilde ik op mijn Wehkamp.nl kijken naar mijn rekeningoverzicht maar dat werkte niet.
Ik heb toen gebeld met Wehkamp en de mevrouw aan de lijn vertelde mij dat ze waren overgestapt, naar een ander betalingssysteem.
Hierdoor konden de klanten niet bij het rekeningoverzicht komen. Ze ging kijken of ik een achterstand had, maar dit was niet het geval.
Nu bleek dat mijn automatische incasso was veranderd naar betalen met acceptgiro.
Dit had ik niet gedaan. De mevrouw vertelde weer dat, dat kwam door het veranderen van het betalingssysteem. Ik heb dat meteen veranderd op mijn Wehkamp.nl en dat gaat volgende maand weer in.
Ik wil hiervoor iedereen even waarschuwen.

Webcarewehkamp.nl

Re: Wehkamp automatische incasso

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Dag Gamergirlheidy,

Wat vervelend dat het automatische incasso zonder bericht is gewijzigd! We zijn inderdaad overgestapt naar een ander betalingssysteem, mogelijk dat dit hierdoor heeft kunnen gebeuren. Onze excuses hiervoor, het was uiteraard niet de bedoeling dat jij als klant hier hinder van zou ondervinden!
Als je de voorkeur gewijzigd hebt op Mijn Wehkamp.nl, zou het nu verholpen moeten zijn. Indien dit niet het geval is, of als je aanvullende vragen hebt, zou je ons dan willen mailen? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl. Zou je dan aanvullend ook je klantnummer willen vermelden?

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Wehkamp.nl

Gesloten