Ik heb de discussie niet geheel gelezen. Dus excuses als ik ietwat in herhaling val.
Ik ga niet geheel in op TS, omdat ik vind dat TS moeilijk doet voor het moeilijk doen.
Maar toch, 2 dingen die juist tegen Jumbo spreken:
1) Ik google op "wanneer mag een winkelverbod", zonder Jumbo te noemen. En de eerste hit gaat over een andere klant die toevallig ook bij de Jumbo een verbod had gekregen. De klant maakte aanspraak op een van de 7 zekerheden en werd zowat aangevallen door een winkelmedewerker. Pas nadat de klant een klacht had ingediend bij het hoofdkantoor, kreeg de klant een winkelverbod van de winkelmanager.
link.
2) Ik wilde wel eens weten wat de algemene voorwaarden van Jumbo zeggen over winkelverboden. Ik kan ze online niet vinden. Dus bel met Jumbo, maar het was alsof ik chinees sprak. Ze kwamen niet verder dan mij verwijzen naar de algemene voorwaarden van de webwinkel en website. Terwijl ik die van de winkel wil hebben. Ze zullen me nog contacteren hierover, maar dat kan wel een week duren
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Het kan natuurlijk dat iedere vestiging zijn eigen voorwaarden heeft, maar dat konden ze me over de telefoon niet vertellen.
Ik zal voor de grap wel eens vragen als ik volgende keer in de Jumbo ben. En eens zoeken naar waar de huisregels staan. Maar blijkbaar loop ik dan wel het risico op een winkelverbod
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)