Ben met de mooie grote 4G bundel overgestapt KPN. Met een IPhone 6. Harstikke mooi ding. Heb een 10GB bundel + onbeperkt bellen.
KPN Zorgeloos Premium heet dat, maar ik vind het er weinig zorgeloos aan
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
In huis heb ik bijna geen bereik! Als ik aan de telefoon zit wordt het gesprek gewoon afgebroken of men kan mij bijna niet verstaan.
Nu komt het mooie, vanwege de nummerportering loopt mijn Hollandsnieuwe (Vodafone netwerk) nog een maandje door, maar op dat nummer heb ik de volle 100% bereik.
Dit had ik echt niet verwacht bij KPN. Had niet blind moeten overstappen. Spijt!
Klantenservice kan me niet helpen. De zogenaamde "zichttermijn" van de telefoon is verstreken, terwijl ik aangegeven heb dat ik de telefoon wel wil betalen, maar niets aan het abonnement heb. Overigens is het abonnement minder dan 2 weken actief, dus ik zit volgens mij binnen de zichttermijn.
KPN stelt dat het abonnement begint bij de levering van de telefoon en dan ook de start van de zichttermijn. Gezien het abonnement wel is gekoppeld (zelfde startdatum) maar nog niet actief was vind ik dat mijn zichttermijn pas begint op het moment dat het abonnement is geactiveerd. Dat was immers pas het moment dat ik dat (vreselijke) bereik kon zien.
Iemand ervaring hiermee bij andere providers? Of nog beter... bij KPN?