ik heb me even ingelezen,
1, nooit geweten dat die "sporen' in de lucht contrails heten.
2, nooit geweten dat die gevaarlijk zouden kunnen zijn.....voor de mens!
Dat het een "chemisch spoor" zou zijn acht ik uitgesloten. Zeker als hier de filosofie over bestaat dat het is ontworpen en uitgevoerd wordt om mensen ziek te maken danwel het weer te beheersen,
Als ik nu even simpel naar het KNMI kijk, dan kan ik er zelfs niet zeker van zijn dat het over een uur niet regent, dat.... terwijl ze een nieuwe supercomputer nog onlangs hebben aangeschaft die dat wel beter zou moeten kunnen dan de "oude".
Wat zou het voor zin hebben om dit te doen op 10km hoogte? ondanks dat het wetenschappelijk niet onderbouwd is en bijna onmogelijk. Wat heeft men eraan?
nu wat anders; ik geloof
wel dat die contrails helemaal niet goed zijn voor het milieu/atmosfeer en dat misschien inderdaad zelfs de bijen daar last van hebben? Het zou kunnen zeg ik.
Ik geloof in ieder geval niet dat de contrails alleen maar condens bevatten, er zal nog veel meer troep in de uitlaatgassen zitten die de atmosfeer beschadigt. [enig idee waar toilet geloosd wordt, dat is ook in lucht, alleen door de snelheid en chemicaliën erin "vervliegt" het op grote hoogte als het geloosd wordt.]
Uiteindelijk gaat het een keer regenen en neemt de regen al die schadelijke troep uit de lucht mee naar beneden en komt het uiteindelijk in het grondwater/oppervlakte water terecht wat wij uiteindelijk gewoon drinken.
Dus heel erg ver gezocht vindt ik het niet, maar dat het persé alleen chemische stoffen betreft die expres in de luchtbaan gebracht worden om de mensheid ziek te maken danwel te verdelgen, acht ik uitgesloten.
kleine sidenote;
men kan beter eens goed kijken wat hij/zij eet en binnenkrijgt door de hedendaagse voedselindustrie, denkt u dat al die conserveringsmiddelen/Eproducten/ kunstmatige kleur geur en smaakstoffen, goed voor u zijn??