Hi,
Ik heb sinds januari 2013 een Whirlpool condensdroger: Het eerste anderhalfjaar deed-ie z'n werk perfect, maar in november kreeg het apparaat kuren: hij begon te lekken en de drijfriem ging stuk. De riem is twee keer stuk gegaan en beide keren kosteloos vervangen door Whirlpool. Maar het lekken, daar is de beste man ook al twee keer voor terug gekomen. Iedere maand/twee maanden komt de monteur nu langs. De eerste keer bij het langskomen voor het lekken is de filter onderin vervangen en verder is de droger naar achteren gezet dat het water naar achteren liep. Vorige week was het apparaat weer aan't lekken en heb ik Whirlpool gecontacteerd. Vandaag was de monteur dus voor de vierde keer hier. Het enige wat hij gedaan heeft is de filter bekeken, een beetje schoongemaakt en de droger weer op normale hoogte gezet (want hij droogde de was niet goed vaak).
Mijn vraag is: wat kan ik het beste doen? Teruggaan naar BCC en vragen om mijn geld of een nieuw apparaat? Of bij Whirlpool aankloppen voor een nieuwe droger? Het is behoorlijk frustrerend dat ik iedere keer een dag vrij moet nemen voor een monteur, terwijl het probleem maar blijft bestaan.
Ik hoor graag jullie mening.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Whirlpool droger lekt
Re: Whirlpool droger lekt
Je moet sowieso je klacht bij de verkoper neerleggen (BCC dus) en niet bij de fabrikant. Als het apparaat al zo vaak zonder enige oplossing is gerepareerd heb je inderdaad recht op een nieuwe machine of als deze niet meer leverbaar is je volledige aankoopbedrag terug.
Je hoeft geen genoegen te nemen met een minder apparaat, korting op een nieuwe of een deel van je geld terug.
Je hoeft geen genoegen te nemen met een minder apparaat, korting op een nieuwe of een deel van je geld terug.
Nou, ik heb een klacht ingediend bij BCC (ik wacht nog steeds op antwoord) en bij Whirlpool. Inmiddels is de droger door Whirlpool kosteloos vervangen.
Een tip: koop nooit iets bij BCC. Komen hun afspraken niet na, reageren niet op e-mail (We hebben niets ontvangen meneer, en dat al bij zo'n 8 a 10 mails vanaf verschillende accounts) en tel klservice sta je eerst minimaal 15 minuten in de wacht. Vreselijk.
Een tip: koop nooit iets bij BCC. Komen hun afspraken niet na, reageren niet op e-mail (We hebben niets ontvangen meneer, en dat al bij zo'n 8 a 10 mails vanaf verschillende accounts) en tel klservice sta je eerst minimaal 15 minuten in de wacht. Vreselijk.
Nog een tip : Koop nooit een Whirlpool...Rickyr schreef:Een tip: koop nooit iets bij BCC.