LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
changi

T-Mobile service

Ongelezen bericht door changi »

Per 1 september 2013 abonnement afgesloten inclusief Samsung Galaxy S4. Onbperkt bellen en sms'en en onbeperkt internet. Je zou zeggen dit kan niet mis.

Nou bij T-Mobile dus wel. 3g werkt maar af en toe en klachten daarover worden steeds beantwoord met het ligt aan je toestel want wij hebben het nagemeten en bij ons werkt alles. Uiteindelijk maar losse sim card gekocht van andere provider met 3g en wat blijkt. Nimmer problemen dus waar ligt nu het probleem T-Mobile? Wederom dit doorgegeven en gevraagd om ontbinding contract, het probleem oplossen of anders een korting op het contract. Wederom geen enkele medewerking en dan ben ik ook nog sinds de oprichting van BEN ( voorloper T-Mobile ) klant maar dat is kennelijk niet belangrijk.

Gelukkig .... nog 4 maanden en dan is het 1 september en kan ik van het contract af.

Nooit meer T-Mobile voor mij.

Boersmaatjes

Re: T-Mobile service

Ongelezen bericht door Boersmaatjes »

Wij hebben 4 telefoons met T-Mobile abonnement.
Moet zeggen, naar alle tevredenheid. Met Vodafone hadden we in ons eigen dorp geen bereik.
Onze dochter heeft diabetes en geeft regelmatig door hoe haar bloedsuikers zijn.
Voor ons dus belangrijk dat we bereikbaar zijn.

Mijn klacht gaat over het personeel van de T-Mobile shop.
Onze kinderen hebben allemaal een abonnement van 4 euro, met 70 belminuten.
Op school en thuis hebben ze Wifi en kunnen ze ons appen, bij calamiteiten onderweg
hebben ze genoeg belminuten om ons te kunnen bellen voor hulp.
De verkoper wilde kennelijk graag een duurder abonnement verkopen
en vond dat onze kinderen ook wel internet mochten hebben.
Hij vroeg hoe we dat dan deden met vriendjes en vriendinnetes thuis ed.
Ik antwoorde dat ze daar de wifi code kregen en dat vriendjes en vriendinnetjes
bij ons thuis ook de wificode krijgen. Hierop reageerde hij met: "Ik zou me doodschamen...."
Ik heb geantwoord: Ik praat wel eens weer met je als jij 4 kinderen hebt met een mobiel abonnement.
Ik heb me omgedraaid en heb bij de Phone-house een T-Mobile abonnement afgesloten....
Ik kom dus NOOIT meer in de T-Mobile shop!

Gesloten