LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door grotius »

Impact,

Niemand zegt, dat u "verplicht" bent te antwoorden. Uit uw antwoord is af te leiden, dat er (nog) geen resultaat is. Dat is geen schande, maar uw agressieve aanpak lokt dit soort vragen uit. Dat u zich op grond van een halve rechtenstudie competent acht om te beoordelen wie deskundig is op een bepaald rechtsgebied geeft te denken.

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Wat heeft die meester Bots het toch druk! Hij begint nu zowaar ook nog de schoolmeester uit te hangen en stelt ons vragen over precontractuele dwaling! Nou dat zoeken we toch ff op!
Maar op de concreet door mij gestelde vragen geeft hij (wijselijk) geen antwoord!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Dubio »

Precontractuele dwaling is dat je in de waan bent dat je een ander contract afsluit dan dat je daadwerkelijk afsluit.

Dwaling is in het algemeen moeilijk te bewijzen en in dit geval lijkt het me alleen mogelijk mits er een tussenpersoon in het spel was.
Iedereen die naar aanleiding van een advertentie of folder een contract heeft afgesloten had als gemiddeld geinformeerd etc. consument kunnen weten wat hij/zij aanging. Dwaling gaat dan niet op. Met tussenpersonene die echt heel aannemelijk hebben gemaakt dat het hier een 'veilig' product betrof maak je misschien nog een kans. Maar dan moet je die dus wel opsporen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Dubio van de Dexia Bank, ik denk dat niemand zit te wachten op jouw "dwaalspooradviezen". Iedereen weet nu trouwens toch echt wel uit welke hoek jouw winden komen.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Die leveren slechts remsporen :oops:

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Google 67 resultaten precontractuele dwaling
Resultaten 1 - 10 van circa 67 voor precontractuele dwaling (0,16 seconden)

Welke moet ik u mailen mr.Bots

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Wel ff bij de les blijven dames en heren en u niet laten afleiden door meester Bots met zijn vragen over precontractuele dwaling (hij schrijft nota bene prae-contractuele dwaling en leeft kennelijk nog in de 19e eeuw!). Laat hem nu maar eens met de billen bloot en concreet vertellen over zijn successen in aandelenleasezaken, die hij behaald heeft en die hij denkt te behalen voor zijn (vele?) cliënten, die hij onder meer op dit forum geworven heeft. De enige ervaring, die ons tot nu toe bekend is, is de slechte ervaring van John Elsewhere.

Het woord is nu aan u meester Bots!

Mr. F.P.J. Bots
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 mar 2004 14:35

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Mr. F.P.J. Bots »

Alleen als U zich bekend maakt. Achter een pseudoniem kan de bank schuilgaan.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Joost, van die 67 "resultaten op Google" inzake pre- (of prae!) contractuele dwaling, slaan de meeste op België en wij leven hier nog steeds (gelukkig maar) in Nederland.

Michiel Luidens

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Heer Bots als u zich anoniem in de discussies mengt heeft dat de volgende voordelen :
- u kunt informatie uitwisselen zonder de beroepsmatige beperkingen;
- u kunt niet meer beschuldigd worden van onzuivere motieven.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Wat een gotspé weer van jou, ML! Als er ook maar iemand kan worden beschuldigd van onzuivere motieven, ben JIJ dat toch wel. Nietwaar?

Michiel Luidens

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Impact als jij dat zegt zal het wel kloppen maar ik denk dat Dhr Bots best zelf een antwoord kan bedenken.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door croosjes »

Mr. F.P.J. Bots
Alleen als U zich bekend maakt. Achter een pseudoniem kan de bank schuilgaan




DEZE STELLING VAST HOUDEN.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door impact »

Dat mr Bots best zelf in staat is om op ongefundeerde aantijgingen te reageren, denk ik ook wel, ML. Alleen erger ik mij dusdanig over de bijna "hysterische" commentaren op de postings van een m.i. het goed bedoelende jurist, dat ik mij geroepen voelde daar iets tegen in te brengen.

Ik zie voorts dat ook SPUIT 11 weer modder produceert.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Captain-America »

Een andere vraag aan de weledelgestrenge mijnheer Bots is, of en zo ja welke dan, hij aandelenlease zaken heeft gewonnen?
Getuige de uitspraak op ondervermeld staande URL:
http://www.pay-back.nl/Uitspraken/24072 ... 031379.htm

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door aert0001 »

Mr. F.P.J. Bots
Alleen als U zich bekend maakt. Achter een pseudoniem kan de bank schuilgaan


anders dan de meesten "forumratten"" , iemand van kaliber!

grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door grotius »

Captain-America,

Je hebt gelijk. In het vonnis dat jij meezond, staat dat mr Bots ontbinding van een overeenkomst had gevorderd in Kort Geding. Bij Kort Geding kan slechts een "voorlopige voorziening" worden gevorderd en gegeven, terwijl ontbinding een constitutieve (dat is een rechtscheppende/rechtsvaststellende) beslissing is. Dat kan dus nooooooit in Kort Geding worden gevorderd. Dat zou zelfs een gesjeesde rechtenstudent als Impact behoren te weten.

Wat een kwaliteit !!

Mr. F.P.J. Bots
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 mar 2004 14:35

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door Mr. F.P.J. Bots »

Dat kan dus wel. De president in kort geding kan een nieuwe rechtstoestand creëren. Hij kan, bijvoorbeeld, gedaagde onder verbeurte van een dwangsom veroordelen mee te werken aan de levering van een onroerende zaak. Wordt na levering het kort geding vonnis in hoger beroep vernietigd, dan wordt daarmee nog niet de levering ongedaan genmaakt. Dat is een voorbeeld van wijziging in de rechtstoestand, net als bij ontbinding. De hoofdregel van ontbinding luidt bovendien dat de wederpartij van de tekortschietende debiteur een wettelijk recht op ontbinding heeft. Dat een rechter daar anders over denkt betekent niet dat het ook zo is.

grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door grotius »

Geachte Bots,

Ontbinding kan niet als voorlopige voorziening worden uitgesproken. Zelfs al zou de rechter dat nog zo graag willen.

Lees het vonnis dat Captain America in uw zaak toezond nog maar eens goed door, met name punt 5.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht

Ongelezen bericht door JOOST1 »

mr.bots en het forumwespennest???????????????????????

Gesloten