LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alle klachten over isp @home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Drew

Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door Drew »

Ik zie nogal veel klachten over @home.
Hier het topic waar je al je klachten kan posten die te maken hebben met isp @home.

Ikzelf heb ook @home als isp en heb er inderdaad regelmatig problemen mee.

(isp betekent internet service provider)

Gast

Re: Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door Gast »

en waarom een nieuw topic ?

ik heb geen problemen met @home, zal ik daar maar een topic voor openen dan ?

BERTELS

Re: Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door BERTELS »

Hallo, ik zit nu precies 4 weken zonder internet, omdat ze mijn computer een ip-nummer hebben gegeven dat het zelfde is als 14 andere home klanten. Heb nu 20 keer gebeld, gemaild etc. Helpt allemaal niks, ze beloven dat het binnen 6 weken wordt opgelost......
(ik heb hierover al een topic geplaats op dit forum)

afgelopen zaterdagavond heb ik het storingsnummer van essent gebeld, met de mededeling dat het het internet via de kabel niet werkt, maar komen ze alleen in actie als je ook geen radio / tv signaal hebt.

De medewerker vertelde wel heel eerlijk "voor storing met de internetverbinding moet je home bellen, liefst zovaak mogelijk want ze hebben daar schijt aan de klanten"

ja,..... inderdaad dus,

graag reacties over soortgelijke problemen met home plaatsen op dit forum.....

p.s. ik kijk over een week naar de reacties, ik wil niet elke dag de buren lastig vallen om daar te internetten.

Gast

Re: Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door Gast »

6 weken om een ip te wijzigen ?!?
Of je hebt iets zwaar misdaan of ze zijn daar gestoord geworden !

Ik heb hetzelfde gehad en was binnen dezelfde dag geregeld.

Gast

Re: Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door Gast »

He Bertels!

Volgens mij was ik een van die andere 14 (iig ze gaven mij dezelfde uitleg voor het feit dat ik geen vebrinding kreeg). Bij mij is het nu inmiddels opgelost na een week (nog styeeds vrij lang, maar goed het zin er geen 6). Als ik jou ws zou ik ze nu toch maar een s gaan uitschelden.

BTW, ik vind het volgende wel mooi: Op hun internetsite hebben ze een formuliertje waarmee je je abo.kosten kan terugclaimen voor iedeer dag dat je niet online kan. Zouden ze de klachtenbrieven anders niet aan kunnen?

Gast

Re: Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo, ik zit nu precies 4 weken zonder internet, omdat ze mijn computer een ip-nummer hebben gegeven dat het zelfde is als 14 andere home klanten.
Dit probleem had ik ook, gebeld met de @home klantenservice en ge-eist dat ze mij ter plekke een nieuw ip-adress "aanmaakte", tot mijn verbazing, na 5 minuten van het intypen van het nieuwe ip-adress kom ik weer op internet, en nooit meer problemen ondervonden.

de Boe
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2004 10:08

Re: Alle klachten over isp @home

Ongelezen bericht door de Boe »

GEwoon bellen naar even bellen naar Essent Groningen,en dan vragen naar de afd. @home,je probleem voorleggen aan een afd.manager waar je onder valt het is dan binnen een dag geregeld.
Had zelf ook in het begin problemen met @home,maar naar een goede babbel met de regio manager was het probleem binnen 1 dag opgelost.
Je kunt bij de gemeente na vragen wie de afd. manager is van @home.
Succes de Boe

Gesloten