LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C-date.nl ervaringen. Opgelicht. Opzeggen en Niet verlengen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wouters2014

C-date.nl ervaringen. Opgelicht. Opzeggen en Niet verlengen.

Ongelezen bericht door Wouters2014 »

Casual dating C-date.nl C-date.be

Iemand ook een slechte ervaring met C-dating.
Ik vrees dat ik hier nu aan vast zit. Wat doen om op te zeggen?

Betaald met Ideal. Kan dus bedrag daardoor niet terug halen.

Heel dom deed ik een stomme naieve actie gisteren. Een flesje wijn en nieuwsgierig over wat deze site betrof , dus vervolgens ingeschreven. Nu de dupe. Heel dom, want ik las uiteraard achteraf tal van vervelende berichten over mensen die moeilijk konden opzeggen (bijv. opzegging versturen per fax( ???) - onbereikbare klantenservice met buitenlands telnr) en automatisch verlengen.
Natuurlijk is deze site ontzettend nep en daarom is het heel erg dom.

Mijn vraag is, wat kan ik doen? Wat hebben jullie gedaan. Ik wil niet nog een keer 6 maanden lid zijn , dus schrik niet (nogmaals 180 euro lappen) . Ik lees namelijk nergens terug of mensen nog steeds hier aan vast zitten. Hoe lang het geduurd heeft om er van af te komen etc.

Groeten . Ik Hoop dat meerdere dit herkennen en hoop vooral dat iedereen een verstandloos momentje achter een computer voorkomen bij dit soort sites en nuchter zijn .

Please reageer op dit bericht :-) .

Wouters2014

Re: C-date.nl ervaringen. Opgelicht. Opzeggen en Niet verlengen.

Ongelezen bericht door Wouters2014 »

.

Akisun

Ongelezen bericht door Akisun »

Ik kan me die zomer nog herinneren waar mijn man en ik voor het eerst een wilde sexchat hadden. Het was de zomer van 1992 en we logeerden in het huis van mijn ouders. Het was een vakantie huis langs het strand waar we bijna elk jaar met de hele familie naar toe gingen, maar dit keer was het de eerste zomer waarin mijn man en ik alleen ernaar toe gingen. We zijn inmiddels al 15 jaar getrouwd dus alle passie en spannende dingen hebben we al gehad, deze trip was speciaal om het vuur weer een beetje groter te maken. We hadden een romantisch diner bij kaarslicht, terwijl we keken naar de zonsondergang. Het was allemaal zo magisch en mooi we voelden als een jong en verliefd stel.

Toen we terug kwamen van het strand, was het net donker geworden een prachtige, heldere nacht met sterren. We ploften neer op de tuinbank en begonnen te flirten, hij knoopte mijn zomerjurk los, en vertelde me dat ik altijd mooi zal zijn voor hem, hij ging met zijn handen onder mijn jurk aan mijn gladde huid strelen. Hij heeft zulke grote handen dit was spannend en zo intiem. We hebben elkaar 15 jaar geleden tijdens een blinddate ontmoet, de klik was er en we werden een beetje verliefd. Alhoewel het eerst voornamelijk een sex relatie was met enorm veel sexchats werd het wel steeds meer dan dat.

Ik deed dit via de sexchat site:
http://www.materia-ic.nl/gratis-sexchat/

Deze zomer was een zomer om die hete passie en lekkere sex weer te ervaren en niks was romantischer en geiler dan een mooi strandhuis. Zo was deze scene in de tuin dan ook begonnen en al voor ik me er in had was hij me aan het vingeren. We kuste terwijl hij zijn broek ontdeed en voorzichtig zijn lekkere pik in me duwde. We hielden en streelden elkaar, terwijl ik steeds heter en natter werd, hij was rots hard! We kusten nog meer en het gevoel van elk moment, koesteren van de liefde die we delen kwam bij mij naar boven. Oh, het stoten voelde zo goed, het plezier was intens, en ik was niet verlegen over te uit laten, immers waren we alleen in het huis dus kon ik me lekker laten gaan.

Ik greep de schouders van mijn man, terwijl ik zijn nek kuste en mijn nagels in zijn rug boorde. "Oh, dat voelt geweldig!" Hij hijgde, hield me dicht bij zijn hart en boorde iets dieper in me. Ik voelde mijn hoogte punt aanbreken en we gingen steed sneller. Toen ik begon te schreeuwen in extase, het gevoel van extase, terwijl hij me omarmd was zo mooi. Ik voelde zijn hete adem op mijn nek, terwijl hij zich leeg spoot in me. Hij kuste daarna mijn nek, zoals hij altijd doet, wanneer hij komt. We bleven elkaar houden, kussen en elkaar in de ogen kijken, terwijl we genoten van de nasleep van de extase. Ik dacht terug aan hoe het allemaal begon tussen ons. Hij en ik sexchats en nu man en vrouw.
Vorige topic had ook ietst soortgelijks, maar ik zie geen reactie van de persoon als het uiteindelijk was gelukt.
Om een lang en vreemd verhaal kort te houden, ik zit ook een soortgelijke situatie. Ik krijg de klantenservice maar niet te pakken. Ik had het zo een beetje opgegeven en probeer nu weer via Google achter te komen hoe ik hieruit kom.

Tips zijn welkom.
Laatst gewijzigd door Akisun op 29 sep 2014 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Als ik het goed begrijp heeft u met iDeal een bedrag overgemaakt en toestemming gegeven voor automatische verlenging? In dat geval zouden ze dus afschrijven van uw bankrekening. U kunt dit bedrag zodra het is afgeschreven storneren via internetbankieren. U kunt ook hun rekening laten blokkeren na het storneren, zodat enige nieuwe afschrijvingen geblokkeerd worden.

Na een korte google search kwam ik hier, waar het volgende staat:
C-date Opzeggen

Als u een gratis abonnement heeft (het gewone lidmaatschap) en je account wilt verwijderen kun je inloggen, klikken op Mijn Profiel, Instellingen en vervolgens op verwijderen. Als je dat doet, worden je gegevens permanent verwijderd uit het C-dating gegevensbestand. Een Premium Account loopt af wanneer de abonnementsperiode is verlopen. Over een automatische verlenging hebben we niets kunnen vinden. Als je hier meer info over hebt lezen we graag je comment.
Ook staat daar een verhaal over de prijzen. Het zal er dan wel van afhangen voor hoe lang u een overeenkomst bent aangegaan?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Wouters2014 schreef:.
duur fles wijn :)

storneren kun je via je bank cq internetrekening

zoya01

Ongelezen bericht door zoya01 »

Goedendag,
Ik heb nu eenzelfde ervaring. Ik heb opgezegd bij C-Date.nl, direct, maar hoor verder niets.
Kan iemand mij adviseren?
Ik weet nu even niet wat te doen.

mvg

Rob

Julie4444

zoya01 schreef:Goedendag,
Ik heb nu eenzelfde ervaring. Ik heb opgezegd bij C-Date.nl, direct, maar hoor verder niets.
Kan iemand mij adviseren?
Ik weet nu even niet wat te doen.

mvg

Rob
Zie mijn post eerder in dit topic.
Als je hebt opgezegd en dit kunt aantonen kan je gewoon eventuele incasso's storneren.

zoya01

Ongelezen bericht door zoya01 »

Dank je!
Heb inmiddels een bevestiging gehad dat ik het abonnementsgeld niet terug krijg omdat ik zgn hun diensten heb afgenomen. Wel stond er in dat een verlenging wordt stopgezet. Hoop dat dat zo is, anders moet ik steeds storneren...ik weet dan niet wat mijn rechten zijn als er eend deurwaarder voor de deur staat?

gr

Rob

Julie4444

zoya01 schreef:Dank je!
Heb inmiddels een bevestiging gehad dat ik het abonnementsgeld niet terug krijg omdat ik zgn hun diensten heb afgenomen. Wel stond er in dat een verlenging wordt stopgezet. Hoop dat dat zo is, anders moet ik steeds storneren...ik weet dan niet wat mijn rechten zijn als er eend deurwaarder voor de deur staat?

gr

Rob
Je hebt een bevestiging van opzegging. Bewaar die, dan kun je dat als bewijs aandragen van de beëindiging van de overeenkomst, als ze achter je aan zouden komen voor een eventuele verlenging.

Gesloten