Spaarbeleg (100% dochter van Aegon) heeft Meesterplan weer uit de kast gehaald. Op dit moment wordt Meesterplan omgevormd tot een hedgefonds. Ze geven aan dat ze anders zijn. Zie hieronder:
MeesterPlan is anders dan ‘gewone’ beleggingsvormen. Het is namelijk opgezet om een stabiel rendement te behalen. Ook als het met de beurs wat minder gaat. Daarvoor worden andere methoden gebruikt dan bij beleggen in aandelen. Bovendien kent MeesterPlan 100% garantie op de inleg op einddatum. U krijgt dus na 7 jaar minimaal het bedrag terug dat u ingelegd heeft. http://www.spaarbeleg.nl
Tevens bestaat er een mogelijkheid om een check te doen of je wel aan dit nieuwe product kan/mag deelnemen. Ik heb zo'n 7 profielen ingevuld maar steeds kreeg ik een advies om maar te gaan sparen
(Dus keuze's gemaakt van 1 volw./hoog risico etc. tot 2 vol./kinder + hoog en/of laag risico). Blijkbaar wil spaarbeleg geen klanten. Overigens vind ik het product niet interessant en 7 jaar je geld kwijt lijkt me nu niets.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarbeleg Meesterplan
Re: Spaarbeleg Meesterplan
Spaarbeleg heeft , afgezien van de renterekening (een gewone spaarrekening) ook geen interessante producten. Nagenoeg alle producten van Spaarbeleg zijn de afgelopen tien jaar in kritische analyses van consumentenorganisaties afgebrand.